Red River دبیرستان تیم برنده مقام اول در دولت به عنوان بخشی از ملی امنیت سایبر رقابت

هم تیمی های الکسیس جرثقیل نه Jang گلپر نادسن و Narrie Neubert رقابت در برابر بیش از 360 مدرسه دیگر تیم های است

توسط NEWSATROPAT در 10 تیر 1399

هم تیمی های الکسیس جرثقیل نه Jang گلپر نادسن و Narrie Neubert رقابت در برابر بیش از 360 مدرسه دیگر تیم های است که واجد شرایط برای قهرمانی ملی در این بهار.

قهرمانی نهایی بخش از پنج ماه چند مرحله مسابقه آغاز شد که در ژانویه زمانی که رژیم صهیونیستی. داگ بورگوم اعلام کرد که باز از رقابت و تشویق داکوتای شمالی به شرکت با توجه به چنگال بزرگ مدارس دولتی انتشار اخبار.

شرکت کنندگان نشان داد توانایی های خود را در دست در هک پزشکی قانونی و اینترنتی مهارت های دفاعی با حل واقعی در دنیای سایبر مشکلات. بالا-نمره تیم در دور نهایی هر دو سطح ملی و در سطح دولت به رقابت برای جوایز نقدی برای اعضای تیم و مدرسه خود را.

"من با افتخار از دختران ما" گفت: پل Zettler مشاور از RRHS برنامه. "سال گذشته اولین سال دختران شرکت کننده در این رقابت ها و در آنها مجموعه ای از یک هدف مقدماتی رقابت های ملی.".

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"این یک هدف بلند پروازانه و حتی با یک بیماری همه گیر و همه موانع آنها در مواجه با آنها نه تنها واجد شرایط, اما آنها نیز بالا تیم از داکوتای شمالی (که) حتی بیشتر چشمگیر با توجه به که هر دختر در این تیم است که یک دانشجوی سال دوم. ما مشتاقانه منتظر به بیشتر چیزهای زیادی از این دختران است."

بیش از 15000 دختران ثبت نام برای شرکت در این برنامه در این سال با 1,540 واجد شرایط برای قهرمانی ملی-تنها 36 درصد از مدارس آن را که به دور Zettler گفت.

دختران به CyberStart برنامه مجاز دانش آموزان به "کمی غور در دنیای امنیت سایبری در یک سرگرم کننده و جذاب شیوه" Knudsen گفت. "من آموخته زیادی در مورد امنیت سایبر از طریق این برنامه از پیدا کردن مخفی در صفحات وب به رمزگشایی متون و خیلی بیشتر."

در آن سه سال اول بیش از 32,000 ایالات متحده دبیرستان دختران شرکت کننده در برنامه و بسیاری از آنها در بر داشت یک استعداد پنهان برای امنیت, با توجه به مندی Galante, مدیر CyberStart برنامه طراحی شده است برای کمک به پر کردن کمبود افراد با امنیت سایبر مهارت در ایالات متحده آمریکا

Galante گفت: شرکت کنندگان مواجه موانع مختلف به عنوان آنها در شرکت ملی قهرمانی "به خصوص در طول یک بیماری همه گیر زمانی که آنها در تلاش بودند به همکاری عملا با اعضای تیم و فقط نا امیدی و نه با هم بودن. اما این استعداد دختران گیر با آن و نشان داد آنها باید پشتکار یکی از مهم ترین ویژگی های یک cybersecurity pro."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن