انگلستان PM Johnson راه اندازی جدید COVID-19 سیستم هشدار به عنوان مستند قوانین 'modified'

توسط: PTI | لندن | منتشر شده در مارس 11, 2020 10:43:33 pm بانک انگلستان در حال حاضر هشدار داد که اقت

توسط NEWSATROPAT در 22 اردیبهشت 1399
توسط: PTI | لندن | منتشر شده در مارس 11, 2020 10:43:33 pm
boris johnson hospitalised, boris johnson coronavirus, boris johnson in hospital, UK PM coronavirus, UK PM in hospital بانک انگلستان در حال حاضر هشدار داد که اقتصاد بریتانیا است و به سمت آن بیشترین رکود در ضبط. (رویترز)

نخست وزیر بوریس جانسون خود پرده برداری طرح به صورت تدریجی شروع مجدد از انگلستان coronavirus-آمار اقتصاد و "مشروط طرح" برای بازگشایی جامعه که تحت آن مردم می تواند به صرف زمان بیشتری را خارج از منزل با مناسب اجتماعی فاصله گرفته است. در یک سخنرانی تلویزیونی آدرس به ملت Johnson, یک COVID-19 بازمانده رونمایی از پنج سطح سیستم هشدار که دولت خواهد شد به طور مداوم نظارت بر داده های علمی برای پیگیری نرخ که در آن ویروس مرگبار در حال گسترش است به عنوان مراجعه کننده "R" رای دادن.

"اگر ما را ساخته اند پیشرفت رضایت بخش در حداقل برخی از شرایط من داده اند, ما به هیچ وجه انجام همه آنها. و پس از این زمان به سادگی برای پایان دادن به مستند این هفته است.

"در عوض ما در حال برداشتن اولین گام های دقیق برای تغییر ما اقدامات" نخست وزیر گفت: در قبل از بیانیه ثبت. انگلستان یکی از سخت ترین-آمار سازمان ملل در این بیماری همه گیر. روز یکشنبه بیشتر 269 نفر در این کشور پس از آزمایش مثبت برای coronavirus در نظر گرفتن تعداد کل مرگ و میر به 31,855. جانسون گفت که از شنبه, مردم در انگلستان قادر خواهد بود به حمام افتاب گرفتن در پارک های محلی و ورزش تا آنجا که آنها می خواهند و رانندگی به مقصد دیگر.

در اشاره به سیستم هشدار او گفت: "سطح یک به معنی بیماری است که دیگر در حال حاضر در انگلستان و در سطح پنج مهم ترین نوع از وضعیت ما می تواند داشته باشد حال اگر بیمه خدمات درمانی (خدمات درمانی) بوده است غرق شده است.

"در طول دوره از مستند ما شده اند در سطح چهار و آن را به لطف خود را قربانی ما در حال حاضر در یک موقعیت برای شروع به حرکت در مراحل سطح سه است." از دوشنبه انگلیسی عمومی را تشویق به ادامه کار از خانه که در آن ممکن است و دیگران که از خانه کار می کند مانند ساخت و ساز و کارگران را تشویق به ادامه کار می کنند.

اما همه کارگران خواسته برای جلوگیری از استفاده از حمل و نقل عمومی به عنوان آنجا که ممکن است و استفاده از محیط زیست گزینه هایی مانند پیاده روی و دوچرخه سواری.

تبیین شرایط که در آن کسب و کار خواهد بازگشایی جانسون گفت: "در طول این دوره دو ماه آینده ما خواهد بود محور با صرف امید و یا اقتصادی ضرورت است. ما در حال رفتن به محور علم اطلاعات و بهداشت عمومی. و من باید استرس دوباره همه از این است که مشروط آن بستگی به یک سری از ifs."

بانک انگلستان در حال حاضر هشدار داد که اقتصاد بریتانیا است و به سمت آن بیشترین رکود در ضبط.

بانک آخرین سیاست های پولی گزارش نشان داد که اقتصاد بریتانیا غوطه وری را به اول آن رکود اقتصادی در بیش از یک دهه. اقتصاد کاهش 3 درصد در سه ماهه اول سال 2020 به دنبال بی سابقه ای 25 درصد کاهش در سه ماه به ماه ژوئن است.

این امر فشار انگلستان به ویژگی های رکود اقتصادی تعریف شده به عنوان دو دوره متوالی از رکود اقتصادی.

در آدرس خود را به ملت جانسون گفت: این مرحله نیز شامل بازگشایی مغازه ها – اما او هشدار داد این فقط اتفاق می افتد اگر پشتیبانی شده توسط علم است.

گام بعدی می تواند برخی از کسب و کار مهمان نوازی و دیگر اماکن عمومی بازگشایی – "اگر شماره پشتیبانی آن" – اما نه زودتر از 1 جولای.

مردم در انگلستان خواهد بود و مجاز به نشستن در پارک ها در درون خانواده خود گروه به درایو به نقاط زیبایی برای پیاده روی و مقدار نامحدودی از ورزش در فضای باز. مردم قادر خواهد بود برای دیدار و نشستن با یک فرد دیگر در خارج از منزل به عنوان طولانی به عنوان آنها اقامت دو متر از هم جدا.

ماهیگیری, شنا در دریاچه ها و یا رودخانه ها تنیس و گلف را به همه اجازه داده شود اگر مردم چسبیده به خانواده خود شدند. نخست وزیر همچنین گفت که او "در خدمت اطلاع" که آن را به زودی خواهد بود که زمان برای اعمال قرنطینه در مردم از آمدن به این کشور از طریق هوا.

قوانین عمومی متفاوت خواهد بود در اسکاتلند و ایرلند شمالی و ولز با اسکاتلند و وزیر اول Nicola Sturgeon گفت اسکاتلندی اجازه خواهد داشت نامحدود ورزش از دوشنبه اما نه هر آفتاب پیک نیک و یا کباب کردن ? بر خلاف قوانین انگلستان است.

جانسون گفت: فاز دو این مستند کاهش را شروع کنیم ؟ در اولین ماه ژوئن 1.

آن را شامل مرحله به مرحله بازگشایی مغازه ها و دریافت های اولیه دانش آموزان به مدارس در مراحل.

رونمایی از آخرین دولت باقی بماند هشدار شعار جانسون گفت:?ما دوباره از این اهریمنی بیماری است. ما دوباره به بهداشت و سلامت قوی."

"و هر چند انگلستان تغییر خواهد کرد با این تجربه من معتقدم که ما می تواند قوی تر و بهتر از همیشه قبل از. بیشتر انعطاف پذیر تر و نوآورانه تر از لحاظ اقتصادی پویا بلکه بیشتر سخاوتمندانه و بیشتر به اشتراک گذاری. اما در حال حاضر ما باید اقامت هشدار و کنترل این ویروس و صرفه جویی در زندگی," او گفت:.

جانسون است که انتظار می رود به جزئیات بیشتر از مرحله اول به دنبال تسهیل سخت اجتماعی فاصله قوانین طی بیانیه ای به مجلس در اصلاح به انگلستان COVID-19 مستند آغاز شد که در مارس 23.

اپوزیسیون این کشور دولت جدید "هشدار" پیام به عنوان مبهم است. حزب کارگر رهبر Keir Starmer گفت جانسون آدرس فاقد "وضوح و اجماع" و مطرح "به عنوان بسیاری از سوالات آن پاسخ".

او گفت: اخبار بی بی سی که میلیون ها نفر از افرادی که از خانه کار می کند به طور موثر به گفته برای رفتن به محل کار با فقط 12 ساعته – و نه به استفاده از حمل و نقل عمومی. "به همین دلیل من می گویم این بیانیه را افزایش می دهد به عنوان بسیاری از سوالات آن پاسخ," او گفت:.

سرپرست معاونت Dem رهبر اد دیوی گفت: "نمی فهمم که چرا دولت تا به حال خود را تغییر پیام در این مرحله است.

"خطرات آن چه مردم مبارزه کرده اند بسیار سخت برای," او گفت:.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب