مینه سوتا توتون و تنباکو و ممنوعیت برای کسانی که زیر 21 اثر را شنبه

ST. پل — کسانی که کمتر از 21 خواهد بود ممنوع از خرید محصولات توتون و تنباکو در مینه سوتا آغاز شنبه, اوت. 1.

توسط NEWSATROPAT در 6 مرداد 1399

ST. پل — کسانی که کمتر از 21 خواهد بود ممنوع از خرید محصولات توتون و تنباکو در مینه سوتا آغاز شنبه, اوت. 1.

یک قانون جدید تنظیم شده است به اثر است که روز تطبیق قانون دولت با فدرال اندازه گیری است که قانون شکنان خرید توتون و تنباکو و سیگار الکترونیکی محصولات خود را به کسانی که کمتر از 21. بر اساس قانون کسانی که زیر 21 خواهد بود همچنین ممنوع از ورود توتون و تنباکو و یا vape مغازه ها.

کسب و کار است که فروش محصولات توتون و تنباکو به کسانی که کمتر از 21 می به صورت یک $300 مجازات پس از اولین جرم با هزینه های بالاتر در جرم پس از آن. و هر کسی که در بر داشت زیر 21 خرید محصولات توتون و تنباکو خواهد چهره مجوز تعلیق و بزرگسالان که ارائه محصولات به آنها را 50 دلار خوب است.

دولت فدرال پیاده حداقل سن فروش محصولات توتون و تنباکو از 18 به 21 و دولت های محلی در سراسر کشور را تصویب کرده اند مشابه احکام در جوامع خود. اما قانونگذاران دولت و طرفداران با هدف جلوگیری از اعتیاد به تنباکو در افراد جوان گفت: این اقدامات نمی شد در حال اجرا به طور مساوی در سراسر دولت است.

"توتون و تنباکو 21 است و نه آخرین گام – اما این اولین گام مهم در جهت پیشگیری از جوانان به دخانیات اعتیاد" مولی Moilanen معاون رئیس جمهور در ClearWay مینه سوتا و روسای Minnesotans برای دود رایگان نسل گفت: در انتشار اخبار. "Minnesotans گرسنه هستند حتی بیشتر معنی دار اقدام برای جلوگیری از اعتیاد جوانان – بیایید آن را انجام داده."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

اندازه گیری های جدید قرار است به اثر روز پس از مینه سوتا وزارت بهداشت گزارش یکی دیگر از افزایش در موارد Minnesotans تجربه شدید ریه آسیب های مرتبط با vaping. یازده نفر از افراد بین سنین 14 و 46 در بیمارستان بستری شد پس از استفاده از vaping محصولات و برخی از مورد نیاز مراقبت های ویژه به بهبود از صدمات خود را.

مقامات بهداشتی دولت گفت: بسیاری از کسانی که تجربه ریه آسیب های گزارش شده که آنها استفاده کرده بودند THC محصولات خود را در vaping دستگاه. THC است و اصلی ترین ترکیب فعال در ماری جوانا.

قانون نیز گسترش دولت پاک کردن هوا در محیط داخلی عمل به پوشش مدارس و ممنوعیت استفاده از vaping محصولات وجود دارد.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن