آیا ما ما را رها آسیب پذیر ترین افراد به COVID-19?

بالا بودن مرگ و میر از COVID-19 در مراقبت از خانه به راه انداخته است یک "موج جزر و مدی از غم و اندوه" از سراسر

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399

بالا بودن مرگ و میر از COVID-19 در مراقبت از خانه به راه انداخته است یک "موج جزر و مدی از غم و اندوه" از سراسر بریتانیا با توجه به وکیل حقوق بشر است که منجر به یک نقطه عطفی چالش در برابر دولت است.

این اقدام قانونی ادعای دولت نقض حق اساسی به زندگی هزاران نفر از آسیب پذیر ترین افراد در جامعه ما است. آن را متهم به وزیر بهداشت, NHS انگلستان و بهداشت عمومی انگلستان از عدم محافظت از ساکنان و کارکنان در مراقبت از خانه.

COVID-19 در حال حاضر ادعا کرد زندگی 20,000 مراقبت از ساکنان خانه در انگلستان و ولز – یکی در 20 از مردم که زندگی می کنند در خانه های سالمندان. برخی از محققان معتقدند این رقم رسمی است زیر برآورد.

در حال حاضر سلامت فعالان پیشرو و سازمان های خیریه خواستار اصلاحات اساسی از مراقبت های اجتماعی و قوانین شدیدتر برای مبارزه با تبعیض سنی.

در بروکسل در همین حال رهبران اتحادیه های کارگری و پارلمان اروپا باید مورد حمایت آمریکا و اروپا گسترده رسیدگی به "سکوت تراژدی" از خانه مراقبت مرگ و میر در طول COVID-19 بیماری همه گیر.

'آنچه که آنها انجام می دهند برای محافظت و مراقبت از خانه؟'

در قلب چالش قانونی به دولت بریتانیا است که در مورد دکتر کتی گاردنر که پدر مایکل گیبسون از درگذشت "احتمالی COVID" در آکسفوردشایر مراقبت از خانه در 3rd آوریل است. مدت کوتاهی قبل از مرگ یک بیمار که تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19 مرخص شد از بیمارستان به مراقبت همان خانه.

دکتر گاردنر که یک دکتری ویروس شناسی – # teamnigel گفت: "عجله برای روشن شدن NHS تخت انداخت مراقبت از خانه و زیر یک اتوبوس چرا که در هیچ کجای راهنمایی در مورد ترخيص از بيمارستان آن را به هر گونه توجه به مراقبت از خانه. آنچه که آنها انجام می دهند برای محافظت و مراقبت از خانه ؟ هیچ چیز! زمانی که شما از طریق مدارک شما با این فکر که این عمدی است."

وکیل او به دنبال یک بررسی قضایی از راه های که در آن COVID-19 به کار گرفته شد در مراقبت از خانه. # teamnigel شده است با توجه به دسترسی به 95 صفحه نرم افزار برای بررسی قضایی. در چند هفته آینده یک قاضی را قانون در چه مورد باید پیش بروید.

دکتر گاردنر تصمیم گرفته است به مطبوعات با چالش قانونی پس از آنچه او به نام "شرم آور" پاسخ اولیه از وزیر بهداشت, NHS انگلستان و بهداشت عمومی انگلستان است. "متهمان شکست خورده اند به تعامل با نگرانی های من, موفق به افشای اسناد و مدارک مربوطه و به دنبال پنهان در پشت رویه اعتراض. این شرم آور پاسخ هنگامی که هزاران نفر از مردم آسیب پذیر را از دست داده اند زندگی خود را ترک من و بسیاری دیگر سوگوار."

یک درخواست عمومی در جمعیت عدالت جمعیت پلت فرم بودجه متخصص در مسائل حقوقی مطرح شده است و بیش از £85,000 در حمایت از دکتر گاردنر مبارزات انتخاباتی.

وکیل پیشرو در مورد پل Conrathe گفت: دولت در حال نقض اساسی ترین حقوق بشر از سالمندان و افراد معلول در مراقبت از خانه.

او به من گفت: "این چیزی است که عمیقا نگران کننده است که اگر شما در کفش از فرد است. شما را وابسته به خود مراقبین. شما قفل شده است و در خانه خود را. بیش از هر کس دیگری در این کشور ناتوان هستند. این دولت است که وجود دارد برای محافظت از شما و سپس رها floodgates به خود را محل امن و شما هیچ توانایی برای انجام هر چیزی در مورد آن. که عمیقا نگران کننده و آن را به ارمغان آورده است ابراز غم و اندوه از سراسر کشور است. آن را سخت به این باور می تواند رخ دهد."

پیوستن دکتر گاردنر در چالش قانونی است خانم پری هریس که پدر دونالد Percival درگذشت 1st ماه مه پس از COVID مثبت بيماران ترخيص شده از بیمه خدمات درمانی خود را به مراقبت از خانه.

'آن را انجام شده می تواند بیشتر انسانی'

استاد آقا برایان Jarman – یکی از بریتانیا مهمترین کارشناسان در ارزیابی نرخ مرگ و میر در مراقبت های بهداشتی – تحقیق شده است یکی از مهم هفته در داستان چگونه مراقبت از خانه های مقابله با کروناویروس.

در روز سه شنبه 17 مارس NHS انگلستان با ارسال نامه ای خواستار همه بیمارستان ها به "رایگان تا حداکثر ممکن بستری و مراقبت های ویژه ظرفیت". این نامه گفت: بیمه خدمات درمانی تراست باید "فورا تخلیه تمام بیمارستان در بیمارانی که از نظر پزشکی مناسب به ترک".

اما در زمان پرستاران و پزشکان تا به حال هیچ راهنمایی یا قوانین در مورد اینکه آیا آنها باید آزمایش بیماران برای COVID-19 قبل از آنها به سمت چپ بیمارستان.

استاد Jarman کشف داده ها نشان می دهد که در همان هفته به پایان جمعه 20 مارس موارد حاد بیماری تنفسی در مراقبت از خانه در انگلستان در حال حاضر با افزایش بسیار شدت فقط به عنوان کارکنان بیمارستان ارسال شد تست نشده بیماران مبتلا به بازگشت به خانه.

او به من گفت: "آنها در زمان تصمیم به تخلیه بیماران احتمالا با COVID به مراقبت از خانه که ندارد PPE. آنها باید شناخته شده است که مراقبت از خانه ساکنان و کارکنان شد آمادگی. داده های منتشر شده توسط بهداشت عمومی انگلستان نشان داد که آنها در حال حاضر آگاه از شیوع شدید بیماری تنفسی در مراقبت از خانه. آنها می دانستند! آنها تحت نظارت آن است. و آنها هنوز هم رفتم جلو دانستن آنچه اتفاق می افتد."

استاد Jarman گفت: بسیار شایع بلبل بیمارستان ها شده اند می تواند تا حدودی اقتباس به انزوا واحد برای COVID مثبت افراد در آن بسیار مهم ماه از 17 مارس به 16 مارس. به جای آنها باقی مانده است تقریبا خالی است. بسیاری از پزشکان و پرستاران در حالت آماده به کار به کارکنان آنها هرگز به نام.

"آن انجام شده می تواند یکی دیگر از راه بسیار انسانی تر اگر شما می خواهید برای صرفه جویی در سالمندان است."

NHS انگلستان از آمار و ارقام منتشر شد نشان می دهد که بیش از 25,000 بیماران منتقل شده بودند از بیمارستان به مراقبت از خانه های بین 17 مارس و آوریل 16 یک دوره زمانی که تست شد و هنوز به طور گسترده ای در دسترس است. همچنین زمانی که به بخش مراقبتهای داد یک سری از هشدارهای گفت: خانه های ضعیف آماده برای این بیماری همه گیر و هنوز هم به شدت کوتاه از تجهیزات حفاظتی برای کارکنان.

'تمرکز بر بیمه خدمات درمانی'

دکتر کتی گاردنر و پروفسور برایان Jarman به دور از تنهایی در نگرانی های خود را در مورد چگونگی مراقبت از خانه های بازمانده coronavirus بیماری همه گیر.

چند روز پس از Dr گاردنر درگذشت پدر خانه در تورکی منطقه دوون حاضر به بیمارستان بیمارانی که آزمایش مثبت برای COVID-19. "خواهد بود که معادل واردات از مرگ به مراقبت از خانه گفت:" گراهام Greenaway صاحب Warberries خانه سالمندان است. "درخواست ما را COVID مثبت بيماران مبتلا به درخواست ما اساسا به خودکشی توجه داشته باشید برای افرادی که در مراقبت."

پروفسور مارتین سبز, مدیر اجرایی مراقبت انگلستان گفت: نمایندگان مجلس که وزرا به حال خود رها مراقبت از خانه خود را در تقلا برای نجات NHS. بسیاری از خانه را ندارند و حق تنظیم برای جداسازی بیماران در آینده از بیمارستان, او گفت:. "ما نیز تا به حال این اختلال به ما عرضه زنجیره ای برای PPE [تجهیزات حفاظت شخصی]. و ما دیدیم که مردم از بیمارستان مرخص شد, هنگامی که ما نمی باید تست رژیم تا و در حال اجرا است."

استاد سبز صحبت شد به نمایندگان مجلس در مجلس عوام مراقبت بهداشتی و اجتماعی کمیته در 19 مارس. روز بعد معاون وزیر دادگستری رابرت Buckland بستری دولت تا به حال همگانی بیمه خدمات درمانی بیش از مراقبت های اجتماعی در اوایل COVID شیوع. او گفت: آسمان, اخبار: "ما نیاز به ایجاد یک انتخاب در مورد تست. ما تصمیم به تمرکز بر بیمه خدمات درمانی است." فشرده این که آیا آن را به حال شده است, سیاست های دولت برای تمرکز بر بیمه خدمات درمانی "اولین و مهمترین" بیش از مراقبت از خانه او گفت: "درست است و من فکر می کنم که کاملا ضروری بود."

آقای Buckland از این گفته شده بود "مسائل بزرگ" در مراقبت اجتماعی و افزود: "ما شاهد یک تراژدی در ما مراقبت از خانه که پشیمانی."

دولت 'به طور مداوم به یادگیری در مورد ویروس'

در پاسخ به دکتر کتی گاردنر اقدام قانونی وزارت بهداشت, درمان و مراقبت اجتماعی گفت: آن را گرفته بود "گسترده اقدامات برای حفاظت از مردم که زندگی و کار در خانه های مراقبت در پاسخ به خطرات ناشی از COVID-19".

به وزیر بهداشت مت Hancock بارها و بارها در پارلمان گفت که او تا به حال ساخته شده و مراقبت های اجتماعی یک اولویت از شروع". مراقبت از خانه انجام داده بود "تازه کار" در طول بحران, او گفت:. دولت بوده است "به طور مداوم به یادگیری در مورد این ویروس از شروع و بهبود روش تمام راه را از طریق".

آقای Hancock گفت: وزرای تا به حال انجام همه چیز آنها می توانند به محافظت و مراقبت از خانه و پرتاب کرده بود یک "حلقه حفاظتی" در اطراف آنها. نزدیک به دو سوم از مراقبت از خانه تا به حال دیده نشده شیوع کروناویروس.

'یک انسان اجتماعی و اخلاقی تراژدی'

این COVID بحران در مراقبت از خانه است و نه محدود به بریتانیا. در سراسر اروپا و ایالات متحده آمریکا بین 40 و 60 درصد از تمام COVID-19 قربانیان ساکنان خانه های سالمندان.

سوئد و وزیر بهداشت و امور اجتماعی لنا Hallengren گفت: "ما قادر به محافظت از سالمندان ما. این یک شکست برای جامعه به عنوان یک کل. ما باید از این یاد بگیرند. ما در حال انجام نیست با این بیماری همه گیر نشده است."

به گفته پروفسور Geffrey Pleyers یک جامعه شناس در دانشگاه لون بلژیک تصمیم گرفته بود که زندگی افراد در مراقبت از خانه شمارش برای بسیار کمتر از کسانی که از "فعال" به مردم است. "این است که یک انسان اجتماعی و اخلاقی فاجعه ای است که ما می پرسد پرسش های بی شماری." وی افزود: "با ساکنان خانه های سالمندان ما نیز فراموش افرادی که برای مراقبت و تغذیه آنها. آنها اغلب کار کرده بدون هیچ گونه حفاظت و امروز بسیاری از آنها مبتلا به کوروناویروس."

بیش از 100 پارلمان اروپا از سراسر طیف سیاسی توصیف کرده اند درمان مراقبت از خانه در طول COVID-19 اپیدمی به عنوان یک سکوت فاجعه است. "این مکان که در آن ساکنان و کارگران شده اند اغلب در معرض خطرات بزرگ و بدون اقدامات پیشگیرانه مناسب."

در ایتالیا مردم به جای بحث در مورد "سکوت قتل عام" عبارت مشتق شده از گزارش نقض حقوق بشر در آمریکای جنوبی است. یک تصویر ارزش هزار کلمه – رسانه های محلی در لومباردی زد عکس از یک کلیسای کوچک در خانه سالمندان است با تابوت به جای pews.

زمانی که سربازان نامیده می شدند برای ضد عفونی کردن خانه های پرستاری در اسپانیا آنها دریافتند برخی از ساکنان چپ مرده در تخت خود کارکنان پس از فرار در ترس از ویروس.

حتی در آلمان صلیب سرخ می گوید مراقبت از خانه در سراسر کشور در حال درد و رنج از فقدان لباس های محافظ و ضد عفونی کننده است که کمک به گسترش ویروس. دادستان در شمال شهر ولفسبورگ در حال بررسی یک خانه مراقبت به اتهام مرگ از طریق سهل انگاری.

در همان زمان تنها 0.4 درصد از مراقبت از ساکنان خانه در آلمان درگذشت COVID-19. در انگلستان و ولز رقم 5.3 درصد با توجه به تحقیقات از مدرسه اقتصاد لندن. به عبارت دیگر مراقبت از ساکنان خانه در حال 13 بار بیشتر احتمال دارد به مرگ در انگلستان نسبت به آلمان.

در سراسر اروپا گفت ایرلندی بار تلفات از coronavirus بود بدتر با ضعف ساختاری در مراقبت از سالمندان که تا به حال تبدیل شدن به یک "تکه تکه و محیطی بخش" نادیده گرفته شده در اولیه تقلا برای صرفه جویی در بیمارستان. "از ایتالیا به سوئد, شرایط کار ساخته شده آن را سخت برای جلوگیری از گسترش این بیماری است."

به عنوان آمریکایی به شبکه خبری سی ان ان قرار داده و آن را: "جهان قربانی آن سالمندان در مسابقه برای محافظت از بیمارستان. نتیجه این شد یک فاجعه در مراقبت از خانه."

'هدر ندهید این بحران'

به آرامی اما یقین این سر و صدا برای اصلاحات اساسی مراقبت از سالمندان در حال رشد در سراسر جهان غرب است.

انگلستان دارای 12 میلیون نفر با سن 65 سال و بیش از, با توجه به آخرین سرشماری. در انگلستان و ولز نزدیک به 300,000 از آنها زندگی می کنند در خانه های مراقبت.

دکتر جوآن کاستاریکا-فونت های بهداشتی سیاست متخصص در مدرسه اقتصاد لندن معتقد است که COVID-19 بحران نشان می دهد چقدر برای ما ارزش سن. "زیر سیستم تامین مالی بلند مدت خدمات مراقبت از تبدیل خانه های سالمندان به 'مرگ خانه'. و هنگامی که مواجه با نیاز حیاتی مراقبت های بهداشتی به آنها داده شده است یک اولویت پایین تر. در عین حال با توجه به این که افراد مسن تر در حال افزایش سهم جامعه ما و دیگر بیماری های همه گیر در حال به ما با این سوال: باید کشورهای دوباره اولویت های خود را?"

برای بتنی قهوه ای, محقق در دفاع از حقوق مردم در دیده بان حقوق بشر در نیویورک در پاسخ تاکید: بله. او گفت: # teamnigel این COVID همه گیر گذاشته بود لخت روزمره سن گرایی است که اغلب به رسمیت شناخته نشده. "آن را در هوا در دست نظرات مانند: حذف افراد مسن می تواند خوب برای خط پایین از اقتصاد!" اما او معتقد است این یک لحظه ای تعیین کننده برای سیاست گذاران در سراسر جهان برای ایجاد یک تغییر است. "وجود دارد یک فرصت واقعی به درک و من را تشویق توسط شبکه ها و سازمان ها در سراسر اروپا و جهان در حال توسعه است که می گویند, 'آویزان! افراد مسن باید از همان حقوق. آنها نباید کنار.' من امیدوارم که ما هدر ندهید این بحران است."

آنا دیکسون مدیر عامل شرکت بریتانیا مرکز برای بهتر پیری موافقت کرد: "COVID ارائه یک کاتالیزور برای مثبت تغییر رادیکال که شاید نمی شد فکر می کردم ممکن است قبل و شاید درخشید یک نور افکن در حالت وحشتناک اجتماعی ما مراقبت از سیستم است. ما امیدواریم که galvanise تغییر دهید."

به طور غیر منتظره شاید یک جانبه تعهد عمومی به اصلاحات اساسی از مراقبت از سیستم در بریتانیا آمده است از اجرایی NHS England, Sir Simon استیونس. او به بی بی سی گفت که COVID-19 تا به حال درخشید "بسیار سخت نورافکن" در انعطاف پذیری از سیستم مراقبت. همه گیر باید مورد استفاده قرار گیرد به حرکت به یک کل تعمیرات اساسی از مراقبت های اجتماعی, او گفت:.

"اگر هر گونه خوب است از این ما باید با استفاده از این به عنوان لحظه ای برای حل و فصل یک بار و برای همه چگونه به درستی از منابع و اصلاح راه های مراقبت های اجتماعی کار می کند در این کشور است."

Sir Simon افزود: "من امیدوارم در زمان ما در حال نشستن این زمان در سال آینده در 73 تولد بیمه خدمات درمانی است که ما در واقع به عنوان یک کشور قادر به قاطعانه پاسخ به این سوال که چگونه در حال رفتن به صندوق و ارائه با کیفیت بالا و مراقبت های اجتماعی برای پدر و مادر من' generation."

چنین نتیجه خواهد بود گرامی کتی گاردنر و پری هریس. خود را به عنوان وکیل پل Conrathe قرار داده و آن: "این کست نور در گوشه های تاریک. آن را در معرض عدم اولویت و برنامه ریزی با توجه به مراقبت بخش و نیاز به فعال تر رویکرد استراتژیک در آینده برای محافظت از آسیب پذیر ترین."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن