مینیاپولیس حوزه پلیس به آتش کشیده به عنوان ناآرامی های مدنی بیش از جورج فلوید مرگ ادامه

آتش می تواند دیده می شود در ساختمان حدود 10:30 p. m. روز شنبه و گروه در بیانیه ای گفت: این ساختمان به خطر افتا

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399

آتش می تواند دیده می شود در ساختمان حدود 10:30 p. m. روز شنبه و گروه در بیانیه ای گفت: این ساختمان به خطر افتاده است و همه افسران در تخلیه با خیال راحت. جمعیت احاطه شده ساختمان و تشویق به عنوان شعله های آتش سوخته است. آتش نشانان منتظر به رویکرد ساختمان به عنوان تظاهر کنندگان پرتاب ترقه به داخل ساختمان.

در اواخر روز پنجشنبه تنش رشد بین تظاهرکنندگان و پلیس پس از معترضان پرتاب اشیاء در افسران و افسران در پاسخ با استفاده از اسپری فلفل و نارنجک به شکستن گروه های خود را. در طول بیشتر از روز اجتماعات در مینیاپولیس مسالمت آمیز رخ داده است.

در سنت پل در ضمن گروه های جداگانه از غارتگران شکست را به کسب و کارهای مختلف و آتش به فروشگاه.

مرتبط با: عکس,: معترضان مارس دوباره در مینیاپولیس

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وزن در این وضعیت گفت: رهبران محلی باید مرحله به آدرس شورش. مغلوب ساختن پیشی جستن در توییتر گفت که او صحبت کردن با رژیم صهیونیستی است. تیم Walz و گفت: "نظامی که با او تمام راه را."

"این اراذل و اوباش هستند dishonoring حافظه جورج فلوید, و من نمی خواهد اجازه دهید که اتفاق می افتد" رئیس جمهور توییتی. "هر گونه مشکل و ما فرض را بر کنترل اما زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود. با تشکر از شما!"

مینه سوتا گارد ملی پنج شنبه شب در گفت و گو با 500 سربازان آماده به پاسخ به اعتراضات. Walz در روز پنج شنبه فعال نگهبان به درخواست مینیاپولیس شهردار یعقوب فری.

"ما باید فعال بیش از 500 سرباز به سنت پل مینیاپولیس و اطراف آن جوامع" مینه سوتا گارد ملی گفت: در توییتر. "ماموریت ما این است که برای محافظت از زندگی و حفظ اموال و حق مسالمت آمیز نشان می دهد. یک هدف کلیدی است برای اطمینان از آتش بخش قادر به پاسخ به تماس."

برای سومین روز تظاهرات برگزار شده در نزدیکی محل که در آن جورج فلوید برگزار شد توسط یک مینیاپولیس افسر پلیس که به زانو در گردن او به او گفت که او نمی تواند نفس بکشد. هزاران نفر در راهپیمایی را از طریق خیابان و خواستار محاکمه چهار افسر پلیس در صحنه در طول این رویداد.

چهار ماموران در صحنه در طول حادثه — Derek چوین توماس لین Tou Thao و J الکساندر Kueng شده اند اخراج از مینیاپولیس اداره پلیس.

ایالتی و فدرال محققان و دادستان گفت: کار موازی تحقیقات به مرگ ادامه دارد و از آنها خواسته برای کسب اطلاعات بیشتر از شاهدان برای کمک به پر کردن چارچوب آنچه اتفاق افتاده است. و از آنها خواست کسانی که خواستار پاسخ سریع به آرام باقی می ماند و آنها را در زمان.

قبل از نیروی مرگبار اتهامات آورده شده است به سرعت بیش از حد و شکست خورده در دادگاه گفتند.

"ما در حال رفتن به بررسی آن را به عنوان به سرعت به عنوان به طور کامل و به طور کامل به عنوان عدالت خواسته است. گاهی اوقات که طول می کشد زمان کمی است. و ما از مردم به بیمار" Hennepin County وکیل Mike Freeman گفت.

رهبران جامعه محلی از جمله مقامات منتخب و رهبران مذهبی در ضمن صحبت کردن به انتقاد از اقدامات مینیاپولیس افسران پلیس که قبل فلوید مرگ است. در بیانیه ای آنلاین ملی برادرانه منظور از پلیس — بزرگترین پلیس اتحادیه در آمریکا — محکوم تاکتیک های مورد استفاده در Floyd.

فلوید منتقل شد به بیمارستان بعد از او دستگیر شد و به پایین دوخته روز دوشنبه. او بعد از درگذشت و یک ویدیو تصویر می کشد آخرین دقیقه موجب واکنش گسترده و یک تماس به بررسی آنچه اتفاق افتاده است بعد از پلیس در ابتدا نام آن را یک اختلال پزشکی است.

اعزام گارد

یک روز پس از ده ها تن از فروشگاه ها را غارت کردند در نزدیکی تظاهرات علیه پلیس مینیاپولیس و چندین آتش سوزی در مجموعه Powderhorn محله رژیم صهیونیستی است. تیم Walz در روز پنج شنبه فعال مینه سوتا گارد ملی برای کمک به مینیاپولیس پلیس و اجرای قانون دیگر در مهار تظاهرات. مینیاپولیس شهردار یعقوب فری به نام به حال در دولت برای استقرار مینه سوتا گارد ملی به این شهر شدند.

این حرکت را در گارد ملی رفت و در برابر هدایت معترضان و رهبران جامعه که به نام د-تشدید و حذف از پلیس. دولت و مقامات محلی همراه با برجسته رهبران مذهبی خواست تظاهرکنندگان به اعتراض مسالمت آمیز شنبه شب.

"جورج فلوید مرگ باید منجر به عدالت و سیستمیک تغییر نیست و بیشتر مرگ و نابودی است. به عنوان جورج فلوید خانواده گفت: 'Floyd نمی خواهم مردم را به صدمه دیده است. او زندگی اش را حفاظت از مردم" Walz گفت: در انتشار اخبار. "بیایید با هم برای بازسازی به یاد داشته باشید و به دنبال عدالت برای جورج فلوید."

مینیاپولیس NAACP در روز پنج شنبه توییتی که گارد ملی حضور داشت و نه نیاز و خواسته برای اجرای قانون به deescalate صحنه است.

مینیاپولیس رئیس پلیس Medaria Arradondo گفت: بخش خود را اجازه می دهد تظاهرات مسالمت آمیز را ادامه دهد اما اقدام خواهد بود در برابر کسانی که غارت و یا تنظیم آتش سوزی.

"حتی قبل از آقای فلوید مرگ ما تا به حال یک جامعه است که در تروما برای مدتی. و آنچه من می توانم اجازه می دهد که رئیس است برای دیگران به ترکیب است که تروما. بنابراین اگر افراد به عنوان رخ داده است شب گذشته در حال ارتکاب رفتار و اعمال است که در حال کیفری ... من نمی توانم اجازه می دهد که" Arradondo گفت. "من متعهد به ساخت مطمئن شوید که ما بازگرداندن صلح و امنیت در جامعه ما است."

فری گفت: مینیاپولیس فعال یک فرماندهی واحد ساختار است که اجازه آن را در دیگر حوزه های قضایی برای کمک به اجرای قانون نیاز از جمله 200 سربازان از دولت گشت. پلیس از پل و حومه نیروهای پلیس در شب چهارشنبه پیوست مینیاپولیس افسران در پاسخ به تظاهرات.

فعال سازی و یک زمان صلح اضطراری اعلام رایگان تا دولت گشت هلیکوپتر و بال ثابت هواپیما برای کمک به نظارت بر تظاهرات و دسترسی به دولت اضطراری مرکز عملیات که تا به حال فعال شده است با توجه به COVID-19 بیماری همه گیر.

یک تماس برای صلح

دولت و رهبران محلی در یکشنبه خواست تظاهر کنندگان به جمع آوری مسالمت آمیز برای جلوگیری از ضربه به یک جامعه و وضعیتی وخیم از فلوید مرگ و پس از تظاهرات در برابر مینیاپولیس اداره پلیس.

"ما احساس به عنوان اگر وجود دارد یک زانو بر همه ما جمعی گردن زانو است که می گوید: "سیاه زندگی مهم نیست'" مینیاپولیس, شورای, معاون رئیس جمهور, Andrea جنکینز میگوید. "من بخشی از این سیستم برای کمک به نگاهی که زانو را از گردن ما است و این کار من را انجام خواهد داد ... من می دانم که چیزی رو به تغییر است."

جنکینز به نام مقامات منتخب اعلام وضعیت اضطراری اعلام نژادپرستی به عنوان یک مسئله بهداشت عمومی و او خواست تظاهرکنندگان و دیگران به جمع آوری و اعتراض بدون خشونت است. جنکینز و دیگران گفت: جامعه و رهبران مذهبی خواهد بود از روز شنبه خواستار صلح و راه اندازی یک شفا سایت در حوزه.

"ما نیاز به صلح و آرامش در خیابان های ما و من التماس شما برای این که" جنکینز گفت.

فری در روز پنج شنبه گفت که او امیدوار است که مینیاپولیس را به مناسبت افزایش یابد و ادامه عزاداری فلوید بدون خشونت است.

"ما باید بازگرداندن صلح به طوری که ما می توانید انجام این کار سخت با هم" فری گفت. "در این زمان هنگامی که یک بحران ساندویچ در برابر دیگر این می تواند یک نشانگر است. این می تواند نقطه در زمانی که چند سال از در حال حاضر ما می دانیم که ما رز به حق اشتباهات گذشته است."

غارت و چپاول در سنت پل

پنج شنبه بعد از ظهر و شب غارت در سنت پل میدوی منطقه مجبور به خاموش کردن چندین ساختمان است. اواخر پنج شنبه شب, St. Paul اداره پلیس گزارش داد که 170 کسب و کارهای آسیب دیده بودند و یا غارت و چندین آتش سوزی خاموش شد.

هیچ آسیب های جدی گزارش شده است.

جمعیت کثیری از معترضان با تجمع در مقابل ساختمان یک هدف ذخیره وجود دارد در خیابان دانشگاه گردان پارکینگ حداقل تا 5 بعد از ظهر برخی از پرتاب سنگ و بطری در افسران پلیس در حال حاضر که پس از آن پاسخ با استقرار شیمیایی محرک در تلاش برای متفرق کردن جمعیت.

چند شیشه-پنجره مغازه همراه بلوک های مجاور از خیابان دانشگاه بودند مشخصه خرد اواخر بعد از ظهر پنجشنبه نیز با سنت پل شهرستان پلیس گزارش غارت و نمیتوانیم. رانندگان در عبور از این منطقه فریاد زد: در این معترضان که راه می رفت و یا فرار و یا دیگری sped گذشته آنها را برای جلوگیری از دیوانگی. آتش نشانان در پاسخ به آتش سوزی در عرض چند شنبه بعد از ظهر.

خطوط از مردم شکل گرفته در خارج از برخی از محلی متعلق به کسب و کار شاید در تلاش برای جلوگیری از آنها را از آسیب دیده.

و سنت پل شهردار ملوین کارتر خواست تظاهر به آرامش و خواسته است که آنها در خانه بمانند و به ادامه تجلیل فلوید زندگی.

"من عصبانی هستم/ غمگین به عنوان کسی & هل دادن ماموران که منجر به کشته شدن جورج فلوید دستگیر ASAP," او نوشت. "از بین بردن مکان های ما تکیه می کنند برای مشاغل غذا و دارو نمی خواهد به ما کمک کند جلوگیری از اتفاق می افتد دوباره."

هدف در روز پنج شنبه اعلام کرد آن را تعطیل 24 فروشگاه در منطقه مترو به دلیل نگرانی در مورد اضافی غارت.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب