Coronavirus: طلسم خشک در آلمان آبجو منطقه

توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 2:35:42 pm وجود دارد حدود 100 کارخانه های لبنی پراکنده در

توسط NEWSATROPAT در 17 اردیبهشت 1399
توسط: | منتشر شده در تاریخ: 6 مه سال 2020 2:35:42 pm
Coronavirus: A dry spell in Germany's beer region وجود دارد حدود 100 کارخانه های لبنی پراکنده در اطراف منطقه شمال شرق نورنبرگ به عنوان شناخته شده دانشگاهی واقع سویس. (منبع: DW)

آلویس اشمیت نوردد گرده از نیمکت خود را در خلوت باغ آبجو. Coronavirus رانده شده و دور از همه مشتریان خود را. گرده چرخش در یک ابر زرد رنگ به عنوان اشمیت نشسته و نگاه متفکرانه در سراسر شرق باستان را میخانه با آن ذکر شده نما. در بالای درب های چوبی ساده ثبت نام می خواند "Kathi Bräu." اشمیت استاد آبجو در اینجا. "ما از طریق این بحران به نوعی" او می گوید: "اما آن را به سختی می شود."

کوچک "Kathi" آبجوسازی در نزدیکی بایرویت قدمت آن به 1498. یکی از قدیمی ترین در جنوب آلمان است و آمار بسیار سخت است. روزانه takings از میخانه و باغ آبجو اکثریت را از آن درآمد. آنها دم خوب پیش نویس آبجو تیره می گوید اشمیت. محل خواهد بود به طور معمول وزوز در حال حاضر: "در بلند مدت ممکن است بانک تعطیلات آخر هفته ما می تواند مطمئن شوید که از داشتن چند صد بازدید کننده در هر روز است."

یک صد کارخانه های لبنی در منطقه

وجود دارد حدود 100 کارخانه های لبنی پراکنده در اطراف منطقه شمال شرق نورنبرگ به عنوان شناخته شده دانشگاهی واقع سویس. Aufsess که فقط از 1500 نفر منجر زمینه با چهار; روستایی "Kathi" یکی از آنها است. مسیرهای پیاده روی است که بادها در اطراف روستا منجر بازدید کنندگان از یک آبجوسازی به بعد. زمان رسیدن به پایان آن 14 کیلومتر (8.7 مایل) مسیر کوهنورد اغلب پیدا کردن که آنها دیگر کاملا هوشیار و در نهایت ماندن شب در یکی از روزنامه های محلی کاروانهایی.

قدیمی کارخانه های لبنی هستند بنابراین بسیار مهم است برای گردشگری در این منطقه و وجود غلظت بالاتر از آنها در جهان است. Aufsess چهار کارخانه های لبنی حتی آن را به دست آورده یک نقطه در کتاب گینس ثبت شد. در اینجا قیمت مناسب و چشم انداز آن دره سبز عجیب و غریب صخره و نیمه الوار محکم و استوار روستاها است شاعرانه. این همه جذب بازدید کننده — تقریبا 10 میلیون معلق روز و بیش از 1.5 میلیون مهمان یک شبه در هر سال است.

خالی رستوران

این "Kathi" تنها جایی نیست که تحت تاثیر قرار در حال حاضر که این بازدید کنندگان در حال دور ماندن. این Reichold آبجوسازی و مهمانخانه است که بعد از توقف در این مسیر و آن را نیز به طور کامل خالی است. زن سبک و جلف Reichold که زن مهمانخانه دار قرار داده شده است گل ها در جداول به هر حال: نور آبی فراموشم ندار تازه از باغ. او می خواهد آن را به نگاه کمی خوب حتی اگر رستوران و تمام 27 اتاق در مهمانخانه خالی تا اطلاع ثانوی. "ما اینجا هستیم تا در تمام طول روز بیش از حد" او می گوید: با یک لبخند غمگین.

به ندرت آنها را تجربه چنین آرام می گوید شوهر Hilmar این مدیر ارشد در آبجوسازی. "ما حتی نمی نیاز به بحث در مورد از دست دادن درآمد; این دیوانگی است." اما با هیچ پول در آینده از رستوران یا مهمانخانه آن کمک می کند که Reichold بطری بسیاری از آبجو خود را. بر خلاف پیش نویس او می تواند فروش بطری آبجو به سوپر مارکت. بسیاری از مردم محلی نیز در فرد و انتخاب کنید تا یک جعبه. مردم هنوز هم می خواهید برای رفتن در نوشیدن آبجو coronavirus یا نه; Reichold مطمئن است که.

ده ها تن از جشنواره آبجو لغو

اما آبجو احتمالا جریان حتی بهتر اگر کارخانه های لبنی نیست نیاز به انجام کار بدون جشنواره به عنوان به خوبی. هر سال حدود 280 نمایشگاه های کشور را در دانشگاهی واقع سویس. بسیاری از آنها در حال حاضر کاهش یافته است قربانی به coronavirus بحران عنوان شده است که بیش از یک قرن قدیمی "Walberla" جشنواره است که برگزار می شود در بالای یک تپه به نام Ehrenbürg. در آغاز ماه مه هر سال صدها نفر از بازدید کنندگان را زیارت تا rocky راه به فلات در بالا و لذت بردن از نمایش از حومه شهر از بالا با یک tankard آبجو در دست خود را.

کمتر از یک چهارم از یک ساعت دور دروغ روستای Pretzfeld. استاد آبجو مایک اشمیت نشسته در حیاط کوچک Nikl آبجوسازی اخم کرد. در حال حاضر او به طور معمول خواهد بود خدمت خود فصلی ابجو کم الکل در Ehrenbürg در کنار یازده دیگر کارخانه های لبنی از دانشگاهی واقع سویس. که درآمد به طور کامل از بین رفته اند -- به عنوان درآمد حاصل از شش دیگر جشنواره های تابستانی می گوید اشمیت. "جشنواره کسب و کار اصلی ما. مالی سال واقع است."

ماسک در باغ آبجو?

مشتریان می توانند سفارش یک وعده غذای دلچسب از گوشت خوک بند انگشت از رستوران خود را و جمع آوری آن را به عنوان یک غذای آماده; آنها همچنین می توانید خرید آبجو در آن فروشگاه آنلاین در یک کلیک ماوس. هر دو از این می رویم و در این لحظه می گوید: استاد جوان آبجو — اما آنها نمی آیند نزدیک به ساخت و ساز و کسب و کار آنها را از دست داده ام نه به ذکر است هزینه های در حال اجرا و بازپرداخت مهم سرمایه گذاری آنها ساخته شده ایم برای آبجوسازی. اشمیت البته همچنین برای اعمال coronavirus کمک. خواهد خود را آبجوسازی زنده ماندن از بحران ؟ "در حال حاضر من می توانم به شما بگویم."

جاناتان Wunderlich هنوز نه به طور کامل داده شده تا در آبجو فصل است. او مستأجر از "Pretzfelder کلر" یک باغ آبجو در این نزدیکی هست. او صرف زمان کار کمی ریخته که در آن آبجو بشکه معمولا ذخیره می شود. او امیدوار است که کسب و کار ممکن است شروع به پس از عید گلریزان. اجتماعی فاصله قطعا ممکن است در محل خود: "من به اندازه کافی فضا," او می گوید. اما او هنوز مطمئن شوید که چه آن را مانند اگر هر کس نشسته در جداول به پوشیدن ماسک. "جو قطعا نمی تواند هر چیزی مانند خوب و گرم و نرم به عنوان قبل از."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن