میلیون هکتار از گونه های در معرض تهدید' زیستگاه پاک در استرالیا بدون فدرال تصویب: WWF

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 11:12:54 am پاکسازی زمین در کوئینزلند.

توسط NEWSATROPAT در 6 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئن 25 سال 2020 11:12:54 am
World Wildlife Fund, World Wildlife Fund Australia, WWF Australia, WWF on endangered land in Australia, World news, Indian Express پاکسازی زمین در کوئینزلند. (منبع: گتی ایماژ)

تجزیه و تحلیل جدید توسط صندوق جهانی حیات وحش (WWF) در استرالیا نشان داده است که بیش از 1.19 میلیون هکتار از گونه های در معرض تهدید' زیستگاه پاک شد برای کشاورزی در نیو ساوت ولز و کوئینزلند مناسب و بدون ارزیابی زیست محیطی.

استرالیا برای حفاظت از محیط زیست و حفاظت از تنوع زیستی (EPBC) عمل فرمودند: هر کسی که به دنبال به انجام فعالیت های که ممکن است تهدیدی برای گونه های در خطر انقراض و زیستگاه آنها باید در اولین مراجعه خود به دادگاه فدرال اداره کل محیط زیست برای ارزیابی. WWF را مطالعه نشان داد که در حالی که 87.4 درصد از زمین پاک شد برای کشاورزی بدون EPBC ارجاع تنها 1,499 هکتار یا 0.12% از زمین پاک شد برای کشاورزی با ارجاع.

با توجه به گزارش های نگهبان, WWF استرالیا قابل دسترسی در دسترس عموم geospatial اطلاعات منتشر شده توسط دولت های ایالتی و فدرال به دنبال در زمین-پاکسازی الگوهای در دو کشور در 13 سال دوره بین سال های 2004 و سال 2017. مطالعه ارزیابی موارد زمین پاک هر سال و هدف خود را قبل از کراس چک کردن اینکه آیا پاکسازی ثبت شده در فدرال محیط زیست وزارت زیرمجموعه های پایگاه داده.

این مطالعه همچنین نشان داد که این کشور را اداره کل محیط زیست بود و نه اقدام علیه کشاورزان بودند که نقض قوانین گذاشته شده توسط EPBC. "عمل خود را نادیده گرفته می شود در یک مقیاس وسیع کشاورزی توسعه دهندگان و بخش در حال انجام است هیچ چیز در مورد آن. آنها نه اجرای قانون" مارتین تیلور محیط زیست دانشمند با WWF که مشغول به کار در این گزارش گفت: نگهبان.

"شما باید مقادیر عظیم تخریب گسترده مناطق زیستگاه آن نقشه برداری شده توسط مشترک المنافع که نابود شده اند حتی بدون تلاش به دنبال اقتدار" تیلور اضافه شده است.

در این گزارش ذکر شده چندین پیشنهادات و توصیه هایی برای فدرال اداره کل محیط زیست و کشاورزان به کار با هم برای حفاظت از محیط زیست گاردین گزارش شده است. این شامل توسعه برنامه ها برای کمک به کشاورزان خود را درک وظایف قانونی و همچنین ایجاد یک 1 میلیارد دلار صندوق اعتماد به آنها را تشویق به انجام سازگار با محیط زیست دوستانه شیوه های کشاورزی.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن