کسب و کار تیم را برای پیشنهاد روز پدر بایگانی اطلاعات صبحانه

برای کمک به خانواده های جشن روز پدر در شنبه ژوئن 21, چند کسب و کارهای محلی در کنار هم قرار دادن یک صبحانه کیت

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399

برای کمک به خانواده های جشن روز پدر در شنبه ژوئن 21, چند کسب و کارهای محلی در کنار هم قرار دادن یک صبحانه کیت که "همه پدران در زندگی خود را دوست دارم" گفت: لیزا مک لین صاحب لبخند گوزن شمالی کوه های راکی دلی Grand Forks.

این یک قبل از دستور, بدون, تماس, takeout, بسته کامل با دستورالعمل در مورد چگونه برای قرار دادن آن همه با هم به افتخار پدر در خانه است.

این کیت شامل محلی بوداده قهوه و کارامل رولز از قلدر دم کردن قهوه شرکت; یک Busch نور کوبنده نیم برادران و قلدر دم کردن قهوه قهوه ای آل کوبنده شکلات تحت پوشش ضخیم برش بیکن و شور و تلخ و شیرین شکلات تراشه کوکی ها را از آجر و جو; و Mo' Rito صبحانه Burritos و نانتاکت شهد آب پرتقال از لبخند گوزن دلی.

این کیت همچنین شامل یک دست ساز روز پدر کارت توسط Becca Cruger یک چنگال بزرگ رسانه های مخلوط و papercraft هنرمند که عمل دوشیزه مضطرب کسب و کار.

هزینه برای غذا کیت که در خدمت چهار است 60 دلار به علاوه مالیات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به منظور بازدید www.brickandbarleygf.com/shop و اضافه کردن روز پدر مبارک صبحانه کیت به سبد خرید و سپس را انتخاب کنید "curbside وانت" در طول پرداخت.

مهلت سفارش 5 بعد از ظهر, دوشنبه, ژوئن 18.

وانت را در آجر و جو از ظهر تا 4 بعد از ظهر چهار شنبه, ژوئن 20. مشتریان می آمد در جلوی درب یا کنار در کوچه و تماس (701) 757-4012. کیت دستورالعمل خواهد بود در داخل کیسه.

غذا کیت یک راه برای مردم برای حمایت از کسب و کارهای محلی شده اند که منفی تحت تاثیر قرار توسط pandemic گفت: McLean.

"ما سعی می کنیم با هم می آیند," او گفت:.

روز پدر بسته است شبیه به ماه گذشته تلاش های مشترک برای روز مادر تنها در این زمان با یک مردانه, پیچ و تاب, او گفت:.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب