ماداگاسکار می یابد مشتاق کنندگان برای تونیک تبلیغ به عنوان ویروس مواد مخدر

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:17:13 pm فروخته شده به عنوان Covid-آلی-fa نوشیدنی

توسط NEWSATROPAT در 16 اردیبهشت 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 5 مه سال 2020 8:17:13 pm
فروخته شده به عنوان Covid-آلی-fa نوشیدنی حاوی عصاره artimisia annua گیاه استفاده شده است که برای درمان مالاریا. (AFP)

ماداگاسکار در حال ساخت یک کارخانه برای تولید انبوه یک نوشیدنی است که تبلیغ توسط مقامات و برخی از رهبران آفریقایی به عنوان یک درمان برای Covid-19 حتی اگر آن نشده است و کلینیکی تست شده و یا تایید شده توسط تنظیم کننده های مواد مخدر.

فروخته شده به عنوان Covid-آلی-fa نوشیدنی حاوی عصاره artimisia annua گیاه استفاده شده است که برای درمان مالاریا. کارخانه عملیاتی خواهد شد ظرف یک ماه با توجه به رئیس جمهور Andry Rajoelina. "ما محققان و دانشمندان انجام می دهند لازم را به ما coronavirus درمان مواد مخدر است که مطابق با استانداردهای او گفت:" در تلویزیون دولتی.

رئیس جمهور تانزانیا جان Magufuli گفته است او را با ارسال یک هواپیما به ماداگاسکار به بهانه تونیک و Rajoelina گفت در توییتر که گینه استوایی معاون وزیر بهداشت وارد کرده بود در این کشور به تهیه یک کمیت نیست. کشورهای دیگر که نشان داده اند علاقه گینه بیسائو و کومور Rajoelina گفت.

در حالی که سنگال نیز قرار داده و در یک سفارش خرید یک دکتر که کلام در این کشور coronavirus پاسخ موسی سیدی, هشدار در برابر تونیک در یک بحث تلویزیونی در اواخر روز دوشنبه.

"به عنوان یک پزشک, من نمی خواهد با استفاده از آن قبل از دانستن مواد مخدر محاکمه و تست شده در آزمایشگاه" سیدی گفت. "شما نیاز به یک مطالعه با آزمایشات انجام شده بر روی انسان است."

گیاهان دارویی مانند گندنا (artemisia annua) باید "تست شده برای اثر بخشی و عوارض جانبی" سازمان بهداشت جهانی در بیانیه ای گفت. "آفریقایی سزاوار به استفاده از داروهای آزمایش شده با استانداردهای همان مردم در سایر نقاط جهان است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب