یونان ضرب و شتم coronavirus. می تواند گردشگران در حال حاضر نجات اقتصاد خود را?

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 11:20:06 am یک پیشخدمت کار می کند در یک نوار در Peri

توسط NEWSATROPAT در 25 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 14 ژوئن 2020 11:20:06 am
Greece, Greece economy, Greece coronavirus, Greece coronavirus cases, coronavirus cases in Greece, World news, Indian Express یک پیشخدمت کار می کند در یک نوار در Perissa روستا در جزیره سانتورینی در ژوئن 13. (عکاس: Yorgos Karahalis/بلومبرگ)

در یک ترد سفید باز-گردن پیراهن با زرد و پرتقال از جزیره غروب ذوب به دریای اژه پشت سر او " نخست وزیر یونان اعلام کرد کشورش باز برای تابستان.

"ما در حال آماده به گسترش یونان افسانه ای مهمان نوازی و خوش آمدید به جهان دوباره" Kyriakos Mitsotakis گفت: عصر روز شنبه در سفر یک روزه به Santorini, کارت پستال عکس جواهر در تاج از کشور حیاتی صنعت گردشگری. "ما احساس می کنیم ما در حال گرفتن بسیار خطر محاسبه شده," او گفت:. "این یک گزینه به انجام هیچ چیز نیست."

آن مشخص شده لحظه ای سرنوشت ساز برای کشور یونان در مبارزه با کروناویروس و یکی که کشورهای دیگر خواهد شد از نزدیک.

سرزمین لاجوردی آبهای جزایر و سواحل نفس تا به حال یک بحران خوب در مقایسه با رقیب تابستان مقصد مانند اسپانیا و ایتالیا. دولت برنده بین المللی ستایش برای پاسخ به Covid-19 قفل کردن جمعیت آن به سرعت و نگه داشتن مرگ و میر به زیر 200. اما اگر این کشور موفق به کسب همه گیر جنگ آن نیاز به مطمئن شوید که آن را می توانید بصورت پول در اوردن که موفقیت است. با که می آید یک قمار در گردشگری حیاتی از اقتصاد است.

این طرح به فروش یونان به عنوان یک محل امن برای خورشید-جویندگان. این کشور بازگشایی در روز دوشنبه برای بازدید کنندگان خارجی با برنامه ریزی پروازهای بین المللی تنظیم می رسند در آتن و تسالونیکی, بزرگترین شهرستانها اگر چه با تغییر قوانین از ورود بسته به محل از مبدا.

از 1 ژوئیه تمام محدودیت ها برداشته خواهد شد با برخی ممکن است استثنا برای برخی کشورهای خاص باشد. پروازهای اجازه خواهد داشت به سر به فرودگاه منطقه ای از جمله در جزایر مانند Santorini.

همراه با قبرس بیشتر شرق در هیچ کجای اروپا بستگی دارد بسیار در خارجی گردشگران بسته بندی, تفریحی و ناهار خوری هشت پا در دریا, ماهی و گوشت کبابی در دریا-مقابل رستوران به یونان. سوال این است که آیا دعوت از هجوم بازدید کنندگان به پایان می رسد تا راه اندازی موج دوم این بیماری همه گیر و دیگر هزینه ای مستند.

حفظ اجتماعی فاصله و اجباری پوشیدن ماسک بر روی تمام اشکال حمل و نقل و همچنین قوانین جدید برای عامل از هتل ها و رستوران ها همه بخشی از مخلوط. Mitsotakis گفت دولت او تا به حال به اندازه کافی اطلاعات به "احساس راحت در مورد باز کردن به جهان است." حتی جزایر کوچک را دریافت تجهیزات تست, او گفت:.

Gkikas Magiorkinis یک مشاور دولت در نحوه آدرس coronavirus شیوع اذعان کرد احتمال افزایش موارد حتی اگر همه بودند به آزمایش این ویروس قبل از ورود.

"ما نمی توانیم از مردم به ماندن در یک ظرف شیشه ای" گفت: Magiorkinis استادیار بهداشت و اپیدمیولوژی در دانشگاه آتن. "کار ما این است که برای جلوگیری از خطر است. وجود دارد راه حل دیگری ندارد."

در حالی که مالی خرید اینترنتی از coronavirus بین المللی است, یونان, تا به حال فقط آمده از آن گذشته بحران اقتصادی. یک دهه بحران که کشور نیاز به سه کمکهای مالی و هزینه یک چهارم از آن اقتصادی خروجی. خطر این است که معیارهای شروع به دنبال مانند تیره روز دوباره.

گردشگری بوده است بسیار در صنعت است که کمک به حفظ یونان. حساب آن را برای حدود یک پنجم اقتصاد و بیش از یک چهارم از مشاغل است.

از لحاظ تاریخی بریتانیا و آلمان هستند توریستی اصلی منبع بازار. در حالی که دولت در برلین اجرا گسترده آزمایش شامل همه گیر انگلستان بدترین آمار کشور در اروپا با بیش از 41,000 مرگ و میر. یونان گفت: در روز جمعه آن را حفظ ممنوعیت پرواز های از انگلستان تا 30 ژوئن.

"این خیلی زود برای رسیدن به هر گونه نتیجه گیری در مورد چگونگی این فصل خواهد بود اما آن را نمی خواهد مانند سال های گذشته گفت:" Alexandros در vassilikos رئیس جمهور یونان اتاق های هتل ها. "هدف ما این است که به خالی 18 ماه دوره قبل از سال 2021 فصل است. ما در حال گرفتن هتل ما آماده است در حالی که در حال خوش و مسئول است."

مقیاس از رکود بزرگ است. به طور کلی اگر 100 درخواست از خارجی و آژانس های گردشگری در این زمان در سال گذشته این تعداد در حال حاضر بیش از یک دوجین با توجه به Lysandros Tsilidis رئیس فدراسیون یونان انجمن گردشگری و آژانس های مسافرتی.

"وجود دارد تدریجی نشان می دهد مورد علاقه اگر چه در نرخ بسیار پایین از سفر سازمان و سازمان ها در سراسر جهان" گفت: Tsilidis. "ترس از این ویروس وجود دارد و این ترس است که دشمن بزرگ." تقاضا را انتخاب کنید تا پس از پرواز به تمام یونانی فرودگاه راه اندازی مجدد در جولای 1, او گفت:.

Mitsotakis وارد سانتورینی در زمانی که این جزیره به طور معمول خواهد بود و تاب با گردشگران و معلق روز از ورود کشتی های کروز. در عوض بسیاری از هتل ها در صبر و انتظار در حالت شنا استخر خالی. تنها چند یونانی گردشگران بودند غذا خوردن در رستوران در حالی که مردم محلی sipped قهوه سرد به عنوان آنها منتظر اولین بازدید کنندگان خارجی است.

احتمالی خود را از ورود خواهد بود برخی از پاداش برای یونان به عنوان Mitsotakis که تصویب امتیاز افزایش یافته است و در طول همه گیر تلاش می کند برای جلوگیری اقتصاد از اوج به بحران است.

پس از یونان گزارش داد که مرگ برای اولین بار در مارس 12, دولت بسته کافه ها و رستوران ها در چهار روز. یک مستند به دنبال یک هفته بعد. در مقابل اسپانیا گزارش شده بود 136 مرگ و میر در 14 مارس زمانی که مقامات دستور داد مردم را به ماندن در خانه.

در واقع یونان شده است بزرگترین در اروپا ناگفته داستان موفقیت در اولین مرحله از مبارزه در بخشی به دلیل آن را به طوری غیر منتظره با توجه به فرانسوا Heisbourg یک مقام سابق در دولت فرانسه.

مقدار اعتبار می رود به Mitsotakis که درک این تهدید به سرعت زمانی که او را دیدم آنچه اتفاق می افتد در نزدیکی ایتالیا, قفل یونان را حتی قبل از اینکه رم عمل Heisbourg گفت. وجود دارد همچنین غرور ملی برای بازگرداندن پس از درد و خواری از بحران بدهی.

"هنگامی که مردم همیشه به دنبال در یونانیان به عنوان مدیون layabouts در اینجا یک شانس برای انجام کاری واقعا قابل توجه و آنها" گفت: Heisbourg که همچنین خدمت در فرانسه همه گیر آمادگی کمیته در سال 2010. "Mitsotakis در بر داشت کلمات درست برای لحظه ای:" ما مواجه با بحران بدتر از این."

عصر روز شنبه 52 سال نخست وزیر بود و دوباره هدف را انتخاب کنید و پیام حق را به عنوان او آماده برای ترک Santorini. او گفت یونان هدف بود برای نجات آنچه در آن می تواند از 2020 و امید به سپر فصل بعدی سال است. بسیاری بستگی دارد که چگونه امن مردم احساس می کنند که در هنگام سفر با هواپیما یا خودرو به کشور است.

"من علاقه مند به ساخت یونان به مقصد امن در اروپا اولین مقصد" Mitsotakis گفت. "وجود دارد هیچ خطر رویکرد در زندگی و من احساس بسیار راحت است که ما یک برنامه است. اما آن را فقط به ما."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب