Reimagining پیروزی با برنده صلح

این به این معنا نیست بی پایان مارشال قصد دارد; به این معنا ساخت 'برنده صلح' یک اولویت استراتژیک از شروع به سرم

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

این به این معنا نیست بی پایان مارشال قصد دارد; به این معنا ساخت 'برنده صلح' یک اولویت استراتژیک از شروع به سرمایه گذاری به طور مداوم در پروسه های صلح در اجرای توافقات صلح و اجتماعی و اقتصادی و روانی زیرساخت است که باید از نو ساخته شده پس از جنگ. همه بیش از حد اغلب جوامع در حال ظهور از جنگ ها از چپ به دست و پا کردن که توجه بین المللی تغییرات به بعد از بحران بزرگ.

موزه جنگ امپریال و آشتی منابع در حال کار با یکدیگر برای ایجاد یک فضای که در آن پیروزی است reimagined فراتر از دودویی مفاهیم پیروز و مغلوب پس از جنگ. اگر ما می خواهیم برای دیدن جوامع برنده صلح ما نیاز به یک مفهوم پیروزی است که در مورد عدالت و آشتی, ورود و برابری.

این یک پیروزی است که در مورد تجلیل از جنگ شده است اما پیش بینی جدید جوامع برای همه است. به عنوان فعلی جهانی همه گیر نشان می دهد که امنیت و سلامت و رفاه متحده عمیقا در هم تنیده. ما نمی توانیم اجتماعی منزوی' از درگیری در سراسر جهان – آنها تاثیر ما به طور مستقیم. به معنی پیروزی است نه برای یک ممتاز چند آن را باید الهام بخش روابط جدید که به نفع کسانی که در همه طرف در یک جنگ است. آن زمان ما تعریف پیروزی به عنوان یک ملت صلح است.

در ژوئن 30, مصالحه منابع و موزه جنگ امپریال راه اندازی خواهد شد 'Reimagining پیروزی' در IWM کانال یوتیوب - دیجیتال سری است که به بررسی وضعیت جنگ و صلح در رابطه با بیست و یکم قرن جنگ است. پیشرو روزنامه نگاران peacebuilders هنرمندان و دانشگاهیان سوال مفهوم پیروزی با سخنرانان از جمله روانشناس و نویسنده استیون پینکر (نویسنده کانادایی); رئیس جمهور سابق کلمبیا و برنده جایزه صلح نوبل برنده Juan Manuel Santos; BBC ارشد بین المللی خبرنگار reuters top news; کانال 4 بین المللی ویرایشگر لیندزی Hilsum; و جاناتان پاول مذاکره کننده از روز جمعه توافقنامه است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن