هیچ کس حق عفو قاتلان می گوید Khashoggi را نامزد پس از پسران 'ببخش قاتلان'

توسط: اکسپرس میز وب | دبی | به روز شده: 22 مه سال 2020 6:09:45 pm جمال Khashoggi کمین شد و تجزیه در

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دبی | به روز شده: 22 مه سال 2020 6:09:45 pm
Jamal Khashoggi, Saudi Arabia, Jamal Khashoggi case sentencing, 5 get death for Jamal Khashoggi murder, indian express جمال Khashoggi کمین شد و تجزیه در کنسولگری عربستان در استانبول در ماه اکتبر سال گذشته است. (عکس: رویترز)

خانواده جمال Khashoggi به کشته مقاله نویس واشنگتن پست روز جمعه اعلام کرد که آنها باید خود را ببخشند عربستان قاتلان دادن مهلت قانونی به پنج تن از ماموران دولت که محکوم به قتل روزنامه نگار بوده و محکوم به اعدام است.

"ما فرزندان شهید جمال Khashoggi اعلام کند که ما را ببخشد که به کشته شدن پدر ما به عنوان ما به دنبال پاداش از خداوند متعال" توییتی صلاح Khashoggi یکی از فرزندان خود را.

صلاح Khashoggi زندگی می کند که در عربستان سعودی و دریافت غرامت مالی از دادگاه سلطنتی قتل پدرش توضیح داد که بخشش تمدید شد به قاتلان در آخرین شب از مسلمان, مقدس, ماه رمضان در خط با سنت اسلامی از ارائه رضایت در موارد مجاز توسط قانون اسلامی.

اعلام شد تا حد زیادی انتظار می رود به این دلیل که دادگاه در عربستان سعودی ترک کرده بود درب را باز کردند توسط حاکم در ماه دسامبر که قتل عمدی نبوده. که پیدا شد در خط با دولت عربستان را توضیح رسمی از Khashoggi را قتل است که به سوال نامیده می شود در سطح بین المللی.

بخوانید | سناتور آمریکایی پرس به صورت محرمانه گزارش جمال Khashoggi را قتل

در ضمن خدیجه Cengiz این نامزد از کشته روزنامه نگار به نقل از به نقل از خبرگزاری فرانسه که "هیچ کس" حق عفو قاتلان جمال Khashoggi.

در نظر گرفتن به, توییتر, خدیجه Cengiz توییتی "جمال Khashoggi تبدیل به یک نماد بین المللی بزرگتر از هر یک از ما تحسین و دوست داشتنی. کمین او و شنیع قتل ندارد یک مجسمه محدودیت و هیچ کس حق ندارد به عفو قاتل خود را. من و دیگران متوقف نخواهد شد تا زمانی که ما #JusticeForJamal." (sic)

او افزود: "هیچ کس حق عفو قاتلان. ما نمی خواهد عفو قاتلان و نه کسانی که دستور این قتل است." (sic)

عربستان خروجی رسانه های عربی اخبار به دنبال روشن کردن روز جمعه که اعلام شده Khashoggi پسران قطعات یدکی محکوم قاتلان از اعدام اما به این معنا نیست که آنها را بدون مجازات بماند. این وحشتناک کشتن و بریدن از Khashoggi بدن در داخل کنسولگری عربستان در استانبول در اواخر سال 2017 به عنوان ترکیه نامزد منتظر او بیرون کشید محکومیت بین المللی و بازیگران ابری از سوء ظن بیش از ولیعهد و محمد بن سلمان. بدن هرگز یافت شده است.

قبل از به قتل Khashoggi نوشته بود بحرانی ستون از شاهزاده برای واشنگتن ارسال شده بود و در تبعید زندگی برای حدود یک سال به خاطر ترس از بازداشت او باید در بازگشت به عربستان سعودی است.

توضیح داد: که سعودی ها در زیر نور افکن بیش از Khashoggi به قتل?

پس از ارائه تغییر حساب از چه برخوردی و تحت شدید بین المللی و ترکی فشار پادشاهی در نهایت حل و فصل در توضیح است که Khashoggi کشته شده اند توسط عربستان ماموران در یک عملیات مغز متفکر دو ولیعهد را بالا مشاوران, که پس از حذف شده از پست های خود را.

در حالی که پادشاهی بود و هرگونه آگاهی از عملیات توسط شاهزاده محمد بن سلما, منتقدان خود را تا به حال با اشاره به ما گزارش های اطلاعاتی است که می گویند که چنین عمل نمی تواند جای گرفته اند بدون دانش خود را. رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن نیز در دفاع آمریکا روابط با عربستان سعودی با وجود کنگره فشار و مجلس سنا قطعنامه سرزنش ولیعهد برای قتل.

به غیر از این پنج تن که محکوم به اعدام در عربستان دادگاه به این نتیجه رسیدند که سه نفر دیگر بودند را به جرم پوشش تا جرم و جنایت و محکوم شدند به همراه 24 سال در زندان است. یازده نفر در مجموع قرار داده بودند در دادگاه قتل. اما اسامی آنها اعلام نشده توسط دولت عربستان.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن