کره خرد شده یک شیوع ویروس. می توانید آن را ضرب و شتم موج دوم?

توسط: تابناک | به روز شده: 13 ژوئن 2020 9:11:03 am کارگران ضد عفونی کردن یک قطار مترو در Gimpo کره ج

توسط NEWSATROPAT در 26 خرداد 1399
توسط: تابناک | به روز شده: 13 ژوئن 2020 9:11:03 am
South Korea coronavirus cases, South Korea coronavirus second wave, coronavirus cases South Korea, World news, Indian Express کارگران ضد عفونی کردن یک قطار مترو در Gimpo کره جنوبی, Feb. 2020. (بلومبرگ)

کره جنوبی تبدیل به یکی از جهان پیشرو virus موفقیت داستان با یادگیری از تجارب گذشته. در حال حاضر آن را با استفاده از درس از یک تازه موجی از خوشه به آماده شدن برای آنچه که مقامات می گویند خواهد بود اجتناب ناپذیر موج دوم.

این کشور آسیایی تا به حال یک بار دوم در جهان-بدترین شیوع اما quelled آن را تا کنون که بدون نیاز به قفل کردن شهرستانها و یا تحمیل سنگین محدودیت در گردهمایی های اجتماعی.

آن را راه اندازی عظیم تکنولوژی متکی تست و ردیابی کمپین یک محصول از درس های آموخته شده از آن تجربه تلخ با سندرم تنفسی خاورمیانه در 2015. جرم آن-تست و قرارداد ردیابی به دست آورد ستایش به عنوان یک مدل برای دست زدن به ویروس.

در حال حاضر آن را با در نظر گرفتن همین رویکرد دوباره این زمان به دست آوردن تجربه از تحت کنترل در آوردن یک سری از برنامه به طور بالقوه خطرناک ویروس flareups در کاباره ها و مراکز توزیع آن را به عنوان یک می شود انتظار می رود موج جدید عفونت زمانی که آب و هوای سرد در پاییز. اقدامات انجام شده شامل معرفی ورود ثبت نام برای کاباره ها و سالن های ورزشی نیاز به پیگیری و سلامت-نظارت بر نرم افزار تلفن برای بازدید کنندگان خارجی و نصب ماسک تلوان ماشین آلات در پارک ها و مترو.

South Korea coronavirus cases, South Korea coronavirus second wave, coronavirus cases South Korea, World news, Indian Express

"ما یاد گرفته ایم چند چیز از چگونه به آن را حذف شده است روند" گفت: Kwon Jun-wook معاون مدیر کره جنوبی مراکز کنترل بیماری و پیشگیری با اشاره به شیوع اخیر. "اگر ما به طور کامل آماده شده ما می تواند جلوگیری از انفجاری تجدید حیات coronavirus."

واکسن موثر

کره جنوبی مهار این بیماری همه گیر در حالی که باقی مانده در واقع باز ممکن است در حال حاضر یک مسیر برای کشورهای دیگر در حال حاضر در حال ظهور از مستندات خود را. این یک نقشه راه زندگی با این ویروس به جای تلاش برای از بین بردن آن است.

"مگر در مواردی وجود دارد یک واکسن موثر ویروس نمی خواهد ناپدید می شوند" گفت: Kim Yoon, استاد, سلامت, سیاست و مدیریت در دانشگاه ملی سئول. "یکی دیگر از توده عفونت است که ممکن است هر چند ما می خواهم که قادر به رسیدگی به آن را بهتر در حال حاضر."

کره جنوبی تبدیل به یک ویروس نقطه داغ در اواخر ماه فوریه هنگامی که یک خوشه از موارد شکست در یک فرقه مذهبی در شهر Daegu در شرق کشور است.

ویروس تست حمله رعد اسا نگه می دارد کره مرگ و میر پایین

South Korea coronavirus cases, South Korea coronavirus second wave, coronavirus cases South Korea, World news, Indian Express یک بازدید کننده اسکن یک کد QR به عنوان او وارد Hanbat کتابخانه در دأجئون کره جنوبی در تاریخ 5 ژوئن. (بلومبرگ)

تا آن زمان این کشور آزمایش مردم از طریق تماس با ردیابی. اما از آنجا که این گروه مذهبی تا به حال بیش از 200 ، 000 بندگان آن را معطوف به آنچه شناخته شده به عنوان جامعه تست: این یک لیست از فرقه اعضاء و شروع به تست همه آنها را بدون در نظر گرفتن اینکه آیا آنها نشان داد علائم و یا تماس با فرد آلوده.

قهرمان ملی

توسط اواسط ماه مارس شیوع بیماری تحت کنترل است. Jung Eun-kyeong سر از کره CDC شد چیزی از یک قهرمان ملی برای مدیریت از پاسخ است. رئیس جمهور ماه Jae-در موافقت با رتبه بندی افزایش پیدا کرد. و مدیر کل سازمان بهداشت جهانی در موارد متعدد ستایش کره جنوبی استراتژی به عنوان یک مدل است که کشورهای دیگر می تواند به دنبال.

موفقیت آثار به این کشور شیوع بیماری MERS در سال 2015 زمانی که کمبود کیت تست وادار بیماران آلوده به رفتن از بیمارستان به بیمارستان گسترش این ویروس به طور گسترده ای. پس از آن این کشور ایجاد یک سیستم اجازه می دهد تا سریع تصویب کیت.

ویروس شکارچی نشان دادن جهان چگونه به مبارزه با یک بیماری همه گیر

"Covid-19 فرود در کره جنوبی هنگامی که ما تا به حال این سیستم در محل برای چنین کنترل بیماری و ما تا به حال برای آن آموزش دیده برای سال" گفت: Jung Ki-خورد یک مدیر سابق کره CDC در حال حاضر آموزش pulmonology در Hallym مرکز پزشکی دانشگاه. این کشور آزمایش رویکرد آموخته بود از طریق "تجربه تلخ با شیوع بیماری MERS" او گفت:.

اگر چه کره جنوبی غلبه اولیه آن شیوع موارد شده اند تیک تاک ، این کشور گزارش کرده است حداقل 38 عفونت های جدید هر روز هفته گذشته برای آوردن مجموع آن به 12,003. آن را تایید کرده 277 مرگ و میر. روز جمعه کره جنوبی مقامات بهداشت عمومی هشدار داد و نه اجازه دهید آن نگهبان را به عنوان خوشه های کوچک از عفونت همچنان به شکستن.

South Korea coronavirus cases, South Korea coronavirus second wave, coronavirus cases South Korea, World news, Indian Express پلاستیک موانع در جداول به اجرا اجتماعی فاصله در یک کافه تریا در داخل Seoul City Hall, مارس 2020. (بلومبرگ)

هنگامی که موجی از موارد جدید پدید آمده مربوط به کاباره ها در Itaewon منطقه سئول در کشور اقدام به دوباره درخواست خود را "رو به جلو آمده آزمایش" استراتژی. اما بسیاری از گی مشتریان می ترسید انجام داده است که این کشور طولانی همجنسگرا ستیزی. و بر خلاف در مورد فرقه مذهبی لیست از مشتریان بودند یا ناقص و یا نادرست به عنوان بسیاری از چپ های جعلی نام. برای کاهش ترس مقامات بهداشت راه اندازی, رایگان, ناشناس مراکز تست. تعداد موارد جدید ناشی از باشگاه ها کاهش یافت و به فقط یک روز پس از خونتان به تقریبا 300.

یادگیری از که شیوع کره جنوبی ایجاد شده الکترونیکی ورود و خروج سیستم ثبت نام برای پر خطر موسسات مانند کاباره ها و ورزشگاه. از این هفته افرادی که می خواهید به بازدید از این اماکن نیاز به یک کد QR بر روی تلفن همراه خود را و نشان می دهد آن را به مدیر مرکز که اسکن این کد را در یک فایل رمزگذاری شده.

برای پرداختن به نگرانی های حریم خصوصی مقامات بهداشت گفت: این سیستم تنها می تواند مورد استفاده قرار گیرد زمانی که کشور در بالاترین حد خود — قرمز — هشدار و اطلاعات خواهد بود پس از چهار هفته است.

به عنوان تشدید بیماری همه گیر در کشورهای دیگر کره جنوبی نیز شروع به دیدن سنبله در اصطلاح وارداتی موارد که در آن بازدید کنندگان خارجی و کره ای اتباع بازگشت از خارج از کشور آلوده شدند بسیاری از آنها با خفیف یا بدون ویروس علائم.

برنامه ردیابی

به بنیادی پتانسیل گسترش در داخل کشور فرودگاه مقامات مورد نیاز همه مسافران به ورود از خارج از کشور برای دانلود یک برنامه است که آهنگ های خود را نگهداری و نگه زبانه ها در سلامت خود. کاربران دریافت یک پیام متنی در ساعت 10 صبح هر روز به مدت 14 روز با یک یادآوری به ورودی وضعیت سلامت خود را. داده های منتقل شده به مقامات بهداشت که همچنین به بررسی مردم است.

این نمونه نشان می دهد که چگونه کره جنوبی قصد دارد برای باز بماند حتی اگر موج دوم. این کشور شده است بازگشایی مدارس و امکانات عمومی و خود را به جای اجتماعی فاصله با آرام تر "فاصله در زندگی روزانه" شعار.

سئول را کامل کافه فروشگاه اپل خط نشان می دهد توده تست موفقیت

آن را در مقایسه با مکان های مانند سنگاپور که در آن — اگر چه مدارس بازگشایی شد — کافه کاباره ها و رستوران ها و سالن های ورزشی باقی می ماند بسته شده است.

اما حتی اگر کره جنوبی با موفقیت نگه داشته و آن کشور باز و ثابت شده ابزار برای مبارزه بزرگ شیوع آن را دور از خود راضی در مورد آنچه که در آینده نگه می دارد.

آن را اذعان دارد که آن را ممکن است نیاز به توسل به اقدامات سختگیرانه تر مانند مستندات اگر موج دوم نمی رسید. کشور شده است انباشت لوازم و تجهیزات پزشکی به عنوان کارشناسان پیش بینی یک مقدار بزرگتر افزایش عفونت در پاییز. رئیس جمهور ماه هشدار داده است که موج دوم از موارد است که "اجتناب ناپذیر است."

"ما ممکن است برای قفل کردن و یا همه را به ماندن در خانه در پاییز اگر اوضاع از کنترل خارج می شود" گفت: Kim Woo-joo, یک استاد در دانشگاه کره Guro بیمارستان سابق و دستیار ویژه نخست وزیر در مبارزه با شیوع بیماری MERS. "ما موفق شده اند برای مبارزه با ویروس بدون قفل کردن شهرستانها تا کنون, اما آن را ain't over till آن را بیش از."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن