چین با استفاده از تاکتیکی وضعیت در زمین به نفع خود بهره برداری: Pompeo

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:39:16 am در حال حاضر وجود دارد بیش از 60 لوا

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:39:16 am
US Taliban agreement, Taliban US agreement, US Taliban, Taliban US, World news, Indian Express در حال حاضر وجود دارد بیش از 60 لوایح در کنگره اکثریت آنها دو حزبی در برابر چین Pompeo گفت. (نیویورک تایمز/فایل)

چین با استفاده از تاکتیکی وضعیت بر روی زمین به آن و استفاده از آن شده است ساخت تهدیدات مانند کسی است که اتفاق می افتد بر مرز خود را با هند برای مدت طولانی, وزیر امور خارجه مایک Pompeo گفت: در روز یکشنبه.

Pompeo, پاسخ به یک سوال در تهاجمی چینی رفتار در چین و هند مرز و دریای چین جنوبی طی مصاحبه ای با فاکس نیوز گفت که تهدید ناشی از چین واقعی است.

"حزب کمونیست چین بوده است و در این تلاش در این راهپیمایی برای بدجور مدت زمان طولانی. آنها قطعا استفاده از تاکتیکی وضعیت بر روی زمین را به نفع خود. اما هر یک از مشکلاتی که شما شناسایی شده وجود دارد که تهدید شده اند برای ساخت بدجور مدت زمان طولانی," او گفت:.

تهدیدات مانند کسی است که اتفاق می افتد در نزدیکی مرز با هند شده اند برای ساخت بدجور مدت طولانی, وزیر امور خارجه گفت:.

با توجه به حزب کمونیست چین نظامی پیشرفت آنها واقعی هستند Pompeo گفت.

"دبیر Xi (داعش) قصد بر ایجاد کردن قابلیت های نظامی. ما در وزارت دفاع در حال انجام است همه چیز آن را می توانید به مطمئن شوید که آن را درک می کند این تهدید" او گفت:.

"من مطمئن هستم که رئیس جمهور تحت (دونالد) مغلوب ساختن پیشی جستن ما وزارت دفاع نظامی ما امنیت ملی ما ایجاد خواهد ما را در یک موقعیت که در آن ما می تواند به حفاظت از مردم آمریکا و در واقع ما می تواند خوب همکاران با متحدان ما از هند از استرالیا از کره جنوبی از ژاپن از برزیل از اروپا و سراسر جهان است.

"ما می تواند شرکای خوب در کنار آنها و اطمینان حاصل شود که قرن آینده باقی می ماند غربی یک مدل در آزادی است که ما در اینجا در ایالات متحده," او گفت:.

در حال حاضر وجود دارد بیش از 60 لوایح در کنگره اکثریت آنها دو حزبی در برابر چین Pompeo گفت.

"این چیزی است که من فکر می کنم مردم در سراسر طیف سیاسی درک خطر واقعی است. من نمی دانم که از کسانی که آن را به رئیس جمهور میز. هفته گذشته یکی وجود دارد که تا به حال انجام با Uighurs در چین است.

"من را تشویق اعضای کنگره به ادامه بررسی این موضوع به کار برای کمک به این دولت انجام کارهایی که در آن نیاز به انجام برای جلوگیری از حزب کمونیست چین از پیشرفت آن و نگه داشتن مردم آمریکا امن است. من می دانم که آنها خواهد شد. آن دو حزبی"گفت: آمریکایی دیپلمات.

جامعه چینی از سال 2020 متفاوت است یکی از آن 10 سال پیش, او گفت:.

"این است که یک حزب کمونیست آمده است که به نظر خود که قصد بر تخریب غربی ایده های غربی دموکراسی ارزشهای غربی است. این نهاد آمریکایی در خطر است.

"لیست طولانی است که آیا آن را سرقت آمریکایی مالکیت فکری از بین بردن صدها و میلیون ها شغل در اینجا در ایالات متحده و یا تلاش های خود را برای قرار دادن در معرض خطر دریای خطوط در دریای چین جنوبی, انکار, تجاری, ترافیک این فرصت را به حرکت از طریق مسلح encampments در مکان هایی که چین حق ندارد به" Pompeo گفت.

لیستی از اقدامات از حزب کمونیست چین است, او گفت:.

"برای اولین بار ما یک رئیس جمهور ایالات متحده که آماده است به عقب براند در برابر آن و محافظت از مردم آمریکا او گفت:.

"آنها (حزب کمونیست چین) تبدیل شده اند بیشتر تهاجمی در تلاش خود را برای انجام دروغ مبارزات ما دیدم که کروناویروس در حال حرکت بود در سراسر جهان زمانی که آنها تعطیل خود را در استان اما اجازه سفر در سراسر جهان آلوده کردن صدها نفر از هزاران نفر از مردم. ما شاهد دروغ از این کمپین تلاش برای منحرف کردن توجه" او ادعا.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب