است برزیل در آستانه یک دیکتاتوری ؟

در آغاز ماه ژوئن زمانی که ملی مجموع برای COVID قربانیان رز بالاتر از 30000 بسیاری از برزیلی ها به یاد می آورد

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399

در آغاز ماه ژوئن زمانی که ملی مجموع برای COVID قربانیان رز بالاتر از 30000 بسیاری از برزیلی ها به یاد می آورد که سابق ارتش کاپیتان در آن زمان و نه مبهم و ناشناخته سیاستمدار داد و در سال 1999. پس از سوال و درخواست آنچه که او انجام می دهد اگر او رئیس جمهور مصاحبه شونده اعلام کرد:

"من متاسفم اما از طریق رای شما نمی خواهد هر چیزی را تغییر در این کشور است. آن را تنها تغییر متاسفانه زمانی که ما به جنگ داخلی در اینجا. و انجام یک کار است که ارتش این رژیم انجام نشده. با کشتن حدود 30000. شروع با FHC [رئیس جمهور سابق Fernando Henrique Cardoso]. کشتن! اگر برخی از مردم بی گناه در حال رفتن به می میرند ؟ خوب!"

مبهم سیاستمدار به نام Jair Bolsonaro و امروز او رئیس جمهور برزیل. به جای مبارزه با این بیماری همه گیر او به نظر می رسد به رشد در آن. در انعکاس به رئیس جمهور کلمات دو دهه پیش وحشتناک نقطه عطف 30000 coronavirus مرگ و میر یادآوری برزیلی که Jair Bolsonaro همیشه نمایش داده پاتولوژیک بی توجهی به درد و رنج انسان.

Bolsonaro و یورش بر نهادهای دموکراتیک – با حملات مستمر در قوه قضائیه و تماس به کنگره - نشان دهنده بزرگترین شکست برای پیشرفت اجتماعی در برزیل پس از کودتای نظامی از سال 1964. اگر چه به طور فزاینده سیاسی جدا شده رئیس جمهور و سه فرزند ارشد پسر – همه سیاستمداران - ادامه برای لذت بردن از جامد پشتیبانی از 30 درصد از این جمعیت. نگران کننده آنها نیز به نظر می رسد به مسلح کردن پیروان خود و co-امید بستن به نیروهای امنیتی کشور.

تحت آرام جدید, قوانین مالکیت اسلحه پرورشی با 98% در طول 2019, Bolsonaro سال اول به عنوان رییس جمهور و تایید خود را اعلام کرد قصد و توانایی به دست حامیان او. سلاح تازه حصول به عموم شامل برزیل ساخته شده T4 تفنگ نیمه اتوماتیک قبلا فقط در دسترس به ارتش. در ماه آوریل این سال Bolsonaro لغو احکام وجود داشته است که به منظور تسهیل ردیابی و شناسایی از سلاح و مهمات.

یک هفته بعد او سه برابر مقدار مهمات برای خرید در دسترس توسط شهروندان گفت: در روز رکورد در یک نشست وزرای که او می خواست "همه" به حمل اسلحه در خود منحرف منطق در جهت "تضمین می کنند که شما نمی خواهد که یک پسر از یک سگ ماده نشان می دهد تا به اعمال دیکتاتوری در اینجا!"

با اسلحه و مهمات از همیشه قبل از در دسترس عموم و قوی, پر سر و صدا پشتیبانی از رتبه و فایل از پلیس و نیروهای مسلح Jair Bolsonaro برگزاری برزیلی جامعه به باج. چگونه است که او به دست این ؟

پس از آمدن به دفتر Bolsonaro منصوب شده است حدود 3000 نفر از اعضای ارتش به مواضع دولت. 10 نفر از اعضای نیروهای مسلح در حال حاضر اشغال وزرا. در سال 2019 او ساخته اقتصادی پیشنهادهای به دسته با معرفی پرداخت افزایش می یابد و صرفه جویی در آنها را از بدترین ملی حقوق بازنشستگی اصلاحات. و در حالی که بیشتر از متوسط ژنرال شده بود در ابتدا انتظار می رود به عنوان یک اثر آرام بخش بر روی خود را نامزد آن است که در حال حاضر مشهود است که آقای Bolsonaro موفق شده در muzzling آنها.

با رده بالاتر از نظامی در جیب خود Bolsonaro همچنین دستورات وفاداری از رتبه و فایل و همچنین از اعضای برزیل نیروهای پلیس در سراسر قریب به اتفاق ملت است. اگر چه دولت نیروهای پلیس هستند و از لحاظ فنی وابسته به دولت های محلی و دولت Bolsonaro دارای تاثیر قوی بر روی آنها. در ماه فوریه این سال هنگامی که توجه پلیس شورش علیه دولت فرماندار کیرا در برزیل شرقی - سیاسی رقیب و او در آنجا ماند سکوت امتناع از محکوم کردن این عمل است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب