چهارم ایران تانکر سوخت وارد ونزوئلا آمریکا انتقاد 'انحراف'

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 10:12:05 am یک ونزوئلا نفت کارگر پیاده روی در El P

توسط NEWSATROPAT در 9 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 29 مه سال 2020 10:12:05 am
Fourth Iranian fuel tanker enters Venezuela, US slams 'distraction' یک ونزوئلا نفت کارگر پیاده روی در El Palito پالایشگاه در هنگام ورود نفت ایران تانکر ثروت در نزدیکی پورتو کبللو ونزوئلا روز شنبه, مه 25 سال 2020 است. (AP Photo: ارنستو وارگاس)

ونزوئلا نیروی دریایی گفت: این همراهی یک چهارم تانکر سوخت از ایران را از طریق آب آن در روز پنج شنبه در حالی که ایالات متحده به نام محموله بنزین-گرسنگی کشور یک حواس پرتی از مشکلات رئیس جمهور نیکولا Maduro.

صنايع نفت ایران و ونزوئلا هر دو تحت تحریم های ایالات متحده. ایران ارائه آن دیگر عضو اوپک به 1.53 میلیون بشکه بنزین و پالایش اجزای سازنده برای کمک به سهولت کمبود حاد در نتیجه نزدیک به فروپاشی کامل در آن پالایش شبکه و همچنین تحریم.

واشنگتن گفته است که وزن یک پاسخ به حمل و نقل.

ونزوئلا نظامی همراهی هر تانکر از طریق آن منطقه انحصاری اقتصادی است. نیروی دریایی در روز پنج شنبه تصاویر ارسال شده از کشتی خود را در کنار چهارمین کشتی Faxon.

Refinitiv Eikon داده ها نشان داد Faxon عبور در شمال شرقی ونزوئلا سوکر دولت در 11.49 pm (0349 GMT) روز شنبه. آن است منتقل نمی شود و محل آن پس از آن. سوم تانکر برای رسیدن به گل اطلسی, وارد, El Palito پورت در روز پنج شنبه داده ها نشان داد. دو هنوز تخلیه و یک پنجم این Clavel شد عبور از اقیانوس اطلس به سمت کارائیب.

یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا اداره امور نیمکره غربی گفت: این امر در ادامه به "را فشار دهید برای بازگشت از ونزوئلا دموکراسی است." واشنگتن همراه با ده ها تن از کشورهای دیگر می گویند مادورو تقلب خود را تا سال 2018 دوباره انتخابات است.

مادورو متهم ایالات متحده به دنبال سرنگونی او را به کنترل نفت ونزوئلا منابع است.

اما در این هفته او همچنین متعهد به اصلاح سوخت سیستم توزیع حاکی از این است که شهروندان را مجبور به شروع به پرداخت برای سوخت پس از چند دهه از سنگین کردن یارانه ها است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب