گناه قبل از اثبات جرم? چگونه یک 2017 سیاست آوردن نژاد به دادگاه.

یک مطالعه جدید منتشر شده امروز توسط نه برای سود جنایی دفاع شرکت عوام یافت که یک سال 2017, سیاست برای متهمان به

توسط NEWSATROPAT در 29 اردیبهشت 1399

یک مطالعه جدید منتشر شده امروز توسط نه برای سود جنایی دفاع شرکت عوام یافت که یک سال 2017, سیاست برای متهمان به اعلام ملیت خود را در دادگاه باز است و باعث سوء تفاهم در میان متهمان بخش قابل توجهی از آنها خود را نژاد یا قومیت. این سیاست که در زیر بخش 162 از پلیس و قانون جرم 2017 نیز نشان داده شده است به تضعیف ادراک از عدالت در سیستم قضایی.

پژوهش (در اینجا) نشان می دهد که 22 درصد از متهمان فکر می کنم آنها خواسته شده است که خود را نژاد یا قومیت به جای ملیت خود را. تقریبا 80 درصد از وکلا مورد بررسی را به حال مشتری ارائه به دادگاه با قومیت خود و/یا مسابقه جای خود را به ملیت و تقریبا 60 درصد از این پزشکان گفت: این اتفاق حداقل یک بار در هفته.

دولت اعلام کرد هدف از این مورد نیاز است به "حذف به عنوان بسیاری از خارجی مجرم به عنوان به سرعت به عنوان امکان پذیر است" اما اخراج خارجی مجرم است و تنها الزامی که اعتقاد نتایج در یک حکم زندان از یک سال و یا بیشتر است.

"وجود دارد هیچ هدف در به دست آوردن ملیت جزئیات از کسانی که متهم به رسیدگی به اخراج از کشور گرفته شده باید در پشت تبرئه صرفه جویی در بسیاری از شرایط استثنایی" یکی دیگر از وکیل در این مطالعه گفت: عوام.

این سیاست که با عدم رعایت یک جرم جنایی مجازات تا 61 سال در زندان به نظر می رسد شده اند به یک فرمت از بحث برانگیز 'محیط خصمانه' اقدامات است که معرفی شده بودند توسط دیوید کامرون محافظه کار دولت از سال 2010. این اقدامات معرفی شده تا حد زیادی توسط مهاجرت اعمال 2014 و 2016 شد طراحی شده برای گسترش رسیدن به مهاجرت به مناطق دیگر مانند بیمه خدمات درمانی سیستم مدرسه و به خصوصی صاحبخانه. ملیت مورد نیاز تمدید آن به سیستم قضایی که بسیاری استدلال می کنند باید فراتر از رسیدن به چنین انگیزه های سیاسی. "نقطه ای از دادگاه های جنایی است که به محکوم کردن و تحریم گناه نه به عنوان یک بازوی آژانس مرزی بریتانیا" یک وکیل مدافع اظهار داشت.

جواد (نه نام واقعی او) یک مشتری از شرکت توصیف تجربه خود را از خواسته سوال "من فکر کردم که این واقعیت است که من افغان هستم ممکن است اضافه کردن به من عذابی". با معرفی آنچه که در اثر یک نژادی یا قومی عنصر در شروع رسیدگی حجاب از بی طرفی قبل از این قانون تضعیف این گزارش نتیجه می گیرد.

این تحقیق همچنین نشان داد که سیاست در حال نورد به صورت اتفاقی و در سراسر دادگاه های مختلف برخی از دادگاه ها نه اتخاذ این سیاست در همه. معلوم شد که برخی از دادگاه ها حتی نمی جای اهمیت پاسخ داده: "اگر آنها می آیند با مزخرف به عنوان مثال چوپان 'هیچ خفاش ها یک پلک" یک وکیل اظهار داشت. در یک متهم حاضر در اصل برای پاسخ به این سوال. بدون دانستن قاضی فقط پایین اشاره کرد "انگلیسی" به هر حال.

"ادراک از عدالت حیاتی است به یکپارچگی حاکمیت قانون است. ما در حال حاضر شاهد تغییرات بزرگ به فرآیندهای در نظام عدالت کیفری ما به عنوان انطباق با پست-Covid جهان - در کنار آن ما باید جبران اشتباهات گذشته" Sashy ناتان وکیل دادگستری و از بنیانگذاران در عوام به ما گفت.

این پژوهش در نظر گرفته شده است مورد استفاده قرار گیرد به عنوان یک اساس برای litigating قانونی بودن سیاست های قضایی را نقد کنید.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب