سابق کاخ سفید باتلر که در خدمت 11 رئیس جمهور تسلیم به COVID-19

توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: 22 مه سال 2020 3:02:56 pm ویلسون روزولت Jerman بگن کار در کاخ سفید

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399
توسط: اکسپرس وب میز | به روز شده: 22 مه سال 2020 3:02:56 pm
ویلسون روزولت Jerman بگن کار در کاخ سفید در سال 1957

سابق کاخ سفید باتلر Wilson روزولت Jerman که خدمت زیر 11 رئیس جمهور ایالات متحده تسلیم کرده است به COVID-19 طبق گزارش. طولانی خدمت کارمند شروع به کار در کاخ سفید در سال 1957 تحت آن رئیس جمهور D دوایت آیزنهاور و بازنشسته در سال 2012 در طول باراک اوباما ریاست جمهوری تصدی.

مراسم تجلیل از اول سابق خانواده ها ریخت و در پس از رحلت 91 ساله بازنشسته کاخ سفید باتلر اعلام شد نوه اش Shanta Taylor گی. "با مهربانی و مراقبت Wilson Jerman کمک کرد کاخ سفید یک خانه برای دهه اول خانواده ها از جمله ما" سابق و بانوی اول میشل اوباما در بیانیه ای گفت به NBC News.

"بیل و من غمگین شد به شنیدن از عبور از ویلسون روزولت Jerman در سن 91 از COVID-19. Jerman به عنوان یک کاخ سفید باتلر در سراسر 11 ریاست جمهوری و ساخته شده نسل اول خانواده ها در خانه احساس, از جمله ما. ما گرمترین تسلیت به عزیزان خود را" هیلاری کلینتون توییتی.

با توجه به نوه Jerman که شروع به کار خود را در کاخ سفید به عنوان یک تمیز کننده پیشنهاد شد به ساقی موقعیت تحت سابق رئیس جمهور جان اف کندی پس از در حال توسعه یک رابطه خوب با آن-بانوی اول ژاکلین کندی. بازنشسته و به طور خلاصه از کاخ سفید در سال 1997 اما بازگشت در سال 2003.

قبل از بازنشستگی خود را رئیس جمهور اوباما تا به حال افتخار Jerman با یک پلاک و یک سکه به نمایندگی از هر رئيس جمهور او خدمت خود را در بیش از 50 سال فعالیت حرفه ای در کاخ سفید است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن