مهربانی مسری است در یک راه خوب

من خواسته شما را به ارسال خود را در COVID مهربانی داستان ها و راه های زیادی وجود دارد ما شاهد مهربانی شکوفه در

توسط NEWSATROPAT در 2 خرداد 1399

من خواسته شما را به ارسال خود را در COVID مهربانی داستان ها و راه های زیادی وجود دارد ما شاهد مهربانی شکوفه در جوامع ما.

از جوآن در فارگو: "دوست عزیز من به سمت چپ بسته مراقبت در خارج از درب ما که به تازگی به ارمغان آورد یک لبخند و خنده به روز ما!

"گنجانده شده است یک دسته گل رنگارنگ بهار گل, ظرف, در خانه, قرقاول, فلفل قرمز شش بسته کاغذ توالت و توجه داشته باشید توصیف مطالب گفته همه چیز شده بود بسته بندی شده در یک محیط بهداشتی با دستکش و پاک کردن قبل از تحویل! این عمل از محبت های اضافه شده مانند شادی به روز ما بود و یک یادآوری برای من به عبور از روی محبت به شخص دیگری است."

از جکی Hince: "من یک خانه بیکر و چند هفته پیش شروع کردم به ساخت صفحات کمی از رفتار به رها کردن در خانه های مردم است. من تنظیم صفحه پایین (در کیسه های پلاستیکی مهر و موم شده) حلقه مفت و ترک!

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من posted on my Facebook page بنابراین مردم در منطقه می تواند به من ارسال یک پیام اگر آنها می خواستند برخی از. من نمی گرفتن هر گونه پول برای آنها و آن را به خوبی من در حال حاضر آغاز شده لیست من برای هفته آینده. هدف من این است که هشت تا 10 هفته تا از این است که بیش از! که سهم من به COVID مهربانی."

از Eilif Brakvatne: "من کار به عنوان یک بگر/صندوقدار در یک فروشگاه مواد غذایی محلی را دیده اند و بسیاری از اعمال محبت از آغاز بحران است.

"در آغاز بحران یک مشتری به طور منظم در آمد و خریداری مقدار کمی از مواد غذایی خود را. بقیه چیزهایی که او خریداری شده (از جمله چند بسته کاغذ توالت) او دادن دور به کسانی که نیاز دارند.

"در یک روز شلوغ کیسه, من تو را دیدم یک مشتری پرداخت هزینه برای مواد غذایی از فرد در مقابل او. من اغلب صندوقدار و کیسه جهت همان. یک مشتری را دیدم تلاش قرار دادم جلو و به من 5 دلار Caribou Coffee کارت هدیه!"

از سحر Doetkott: "چند هفته قبل از COVID-19 شروع به حرکت از طریق کشور ما شوهر من متوجه دو دختر کوچک (او حدس بزند و حدود 5 و 7 ساله) با 10 سال chaperone ترک چیزی در درب در محله ما. The chaperone خواهد صبر کنید در پیاده رو های دختران جوان اجرا می شود به درب و سه نفر خواهد بود به خانه بعدی.

"پس از آنها می خواهم در سمت چپ او با بررسی ما درب و توجه داشته باشید ضبط شده به آن است. توجه داشته باشید خورده بود و خارج گفت: "باز من.' در حال حاضر ما آن را در ما یخچال و آن را به ارمغان می آورد اشک به چشمان من هر بار که من در مورد آن فکر می کنم."

چیزی است که وجود دارد بسیار زیبا است که موجب در زمان پریشانی. برخی از مردم در تماس با آن فضل و یا دلسوزی. من می خواهم به آن تماس بگیرید مهربانی.

هر چه در آن است از آن مسری است. در یک راه خوب.

بایگانی: جزئیات بیشتر از نیکول J. Phillips' مهربانی مسری است ستون

لطفا ادامه برای به اشتراک گذاشتن داستان خود را از مهربانی با من در info@nicolejphillips.com. و یا ارسال نامه ای به مهربانی مسری c/o نیکول J. Phillips, انجمن 101 5 سنت N. Box 2020, Fargo, ND, 58107.

نیکول J. Phillips سابق فارگو تلویزیون لنگر یک سخنران و نویسنده و میزبان مهربانی پادکست. او زندگی می کند در آبردین, S. D., با سه فرزند و همسرش Saul فیلیپس, در سر مردان بسکتبال مربی در دانشگاه شمال. شما می توانید ببینید نیکول در nicolejphillips.com.



tinyurlis.gdclck.rushrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن