HUD اعطای کمک می کند تا High Plains نمایشگاه مسکن مرکز انجام ماموریت خود را

High Plains نمایشگاه مسکن را دریافت خواهد کرد $360,000 در هر سال برای مدت سه سال از HUD. این بودجه استفاده خوا

توسط NEWSATROPAT در 8 تیر 1399

High Plains نمایشگاه مسکن را دریافت خواهد کرد $360,000 در هر سال برای مدت سه سال از HUD. این بودجه استفاده خواهد شد برای پوشش عامل دفاع از آموزش و پرورش و اجرای هزینه های غیر انتفاعی در آن مکان در گرند فرک و بیسمارک. در 2019 در گروه شاهد 36 درصد افزایش در نمایشگاه مسکن مصرف از سال گذشته و در سال بخش عمده ای از آن دسته از مشتریان بودند افراد معلول که مسائل خود را با صاحبخانه.

"معمولا آن را انکار اقامت معقول به طوری که می تواند چیزی شبیه به یک فضای پارکینگ و یا یکی از بزرگ است و عاطفی حمایت از حیوانات گفت:" میشل Rydz مدیر اجرایی این مرکز است.

رمپ دسترسی بیشتر دستگیره درب و مبادله کردن فرش کاشی بهتر به جای صندلی چرخدار هستند و مسائل دیگر که مرکز برخورد.

در سال 2019 High Plains تا به حال در مجموع 368 مصرف با 180 از آن مربوط به مسکن عادلانه مسائل. 164 دريافت غیر عادلانه مسکن مربوط به مالک/مستاجر مسائل باقی مانده بودند مردم درخواست مسکن عادلانه سوالات.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

"من فکر می کنم وجود دارد یک نیاز بزرگ برای سازمان ما" Rydz گفت.

مرکز کمک به کسانی که با آن مواجه شده اند تبعیض در معاملات مسکن و کار با مشتری برای حل و فصل موضوع را با یک مالک و یا شکایت با داکوتای شمالی وزارت کار و حقوق بشر است. در سال گذشته این مرکز کمک 37 مشتریان دریافت اقامت معقول و یا تغییرات به مسکن خود را.

یکی از این مورد درگیر یک فرد با تحرک اختلالات که قادر به رسیدن به وان حمام خود را. مدیر اموال حاضر به نصب یک پیاده روی در وان با استناد به مشکلات مالی. High Plains شکایت با N. D. وزارت کار و هود در نهایت درگیر شد به عنوان مدیر اموال دریافت بودجه فدرال. شکایت منجر به مستاجر جدید وان حمام.

در اجرای طرف مرکز انجام آنچه که به نام تست تقریبا مخفی-خریدار نوع تجربه است. اگر یک مشتری را تکذیب کرد, مسکن, برای مثال با توجه به اینکه در کمک های عمومی این مرکز ارسال می توانید تست که همچنین می گویند که آنها نیز کمک کند. محرومیت از این تستر می تواند اضافه وزن به شکایت مشتری.

هنوز هم با توجه به Rydz اکثر افرادی که تجربه مسکن تبعیض نیست شکایت یا اینکه آنها باور نمی کنم آن را کمک خواهد کرد و یا آنها آگاه نیست از حقوق خود است. High Plains با این نسخهها کار به آموزش و مستاجران مسکن ارائه دهندگان خدمات از طریق جلسات آموزشی در فرصت برابر, مسکن و با رعایت قوانین عادالنه مسکن.

"هدف ما این است که برای رسیدن به افرادی که شاید اصلا ایمان در سیستم است که خود تبعیض شکایت شنیده خواهد شد," Rydz گفت. "ما اینجا هستیم برای کمک به شما در ورزش حقوق خود را بنابراین هر کس می تواند زندگی می کنند که در آن آنها می خواهند به زندگی می کنند در درون خود به معنای عاری از تبعیض است."

آخرین مطالب