هوراس مرد به اتهام قتل نفس در مبارزه با نوار

هوراس N. D. — یک مرد که دچار صدمات در طول یک حمله در یک نوار در هوراس (یکشنبه خرداد 28, مرده است, با توجه به

توسط NEWSATROPAT در 11 تیر 1399

هوراس N. D. — یک مرد که دچار صدمات در طول یک حمله در یک نوار در هوراس (یکشنبه خرداد 28, مرده است, با توجه به Cass County Sheriff ،

شناسایی قربانی به عنوان 31 ساله هوراس ساکن مارلین Klatt.

حادثه اتفاق افتاده در اوایل یکشنبه در تالار Erv نوار و جلو پنجره.

از طریق اولیه تحقیقات کلانتر نمایندگان متوجه شدند که یک مرد حمله یک متصدی بار و دو مراجعان کلانتر شدهاند.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

کلانتر را ابتدا دستگیر اردن Ryker Pendleton, 25, از هوراس به ظن حمله اما پس از آن آموخته بود Klatt درگذشت دوشنبه, ژوئن 29, Pendleton بود به اتهام قتل نفس و تشدید حمله به هر دو جنایت به عنوان به خوبی به عنوان دو بزه فقره ساده حمله.

با توجه به اسناد دادگاه:

پندلتون گفت: محققان او و Klatt و یک مرد دیگر روی اسقف صحبت شد در خارج از نوار پس از آن بسته که Klatt شروع به صحبت کردن به پندلتون در مورد حادثه ای که مدتی بین 2014 و 2016.

خشمگین چه Klatt گفت: پندلتون گفت: آمار Klatt پس در این صورت با یک بسته مشت ضربه زدن به او و باعث Klatt به سقوط به زمین و ضربه زدن سر خود را بر روی پیاده رو.

که در آن نقطه اسقف و سفت Silvas سعی در دخالت و پندلتون حمله و آنها را به عنوان اسناد دادگاه گفت.

Cass County Sheriff Jesse Jahner speaks on Tuesday, June 30, about the charges brought against Jordan Ryker Pendleton after a fight that happened early Sunday, June 28, at Big Erv's Bar and Grill in Horace where 31-year-old Horace resident Marlin Klatt later died from his injuries. David Samson / The Forum

Cass County Sheriff جسی Jahner صحبت می کند در دوشنبه 30 ژوئن در مورد اتهامات عنوان شده علیه اردن Ryker پندلتون پس از یک مبارزه است که اتفاق افتاده است در اوایل روز شنبه, ژوئن 28 در Erv نوار و جلو پنجره در هوراس که در آن 31 ساله هوراس ساکن مارلین Klatt بعد از جراحات درگذشت. دیوید سامسون / انجمن

کلانتر دفتر برگزار شد یک کنفرانس خبری صبح روز سه شنبه که شامل Cass County دادستان.

کلانتر جسی Jahner گفت که او نمی تواند فاش کردن جزئیات بیشتر در مورد آنچه Klatt و پندلتون استدلال در مورد, اما او گفت: مبارزه در خارج از نوار دستگیر شد توسط نوار دوربین مدار بسته.

Cass County وکیل دولت توس Burdick گفت: Pendleton تا به حال ساخته شده ظاهر در Cass County دادگاه منطقه و شرایط انتشار شد در $500,000 پول نقد.

مقامات گفت: کالبد شکافی انجام خواهد شد به تعیین Klatt رسمی علت مرگ.

پندلتون همچنان در بازداشت روز سه شنبه در زندان شهرستان Cass.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب