پاکستان را برآورده نمی کند حداقل الزامات مالی شفافیت می گوید: ما گزارش

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 9:42:43 am نخست وزیر پاکستان عمران خان. (AP p

توسط NEWSATROPAT در 28 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 9:42:43 am
Pakistan fiscal transparency, US on Pakistan fiscal transparency, US-Pakistan, نخست وزیر پاکستان عمران خان. (AP photo/فایل)

پاکستان را برآورده نمی کند حداقل نیاز مالی شفافیت رسمی آمریکا گزارش کرده است گفت: وی از سوی مامورین این کشور نیست به اندازه کافی به فاش کردن تمام دولت تضمین بدهی و تعهدات مالی به شرکت های دولتی برای چین و پاکستان کریدور اقتصادی پروژه ها.

در آن سالانه "سال 2020 مالی گزارش شفافیت" صادر شده در روز دوشنبه وزارت امور خارجه آمریکا گفت: پاکستان یکی از کشورهایی است که ساخته شده هیچ پیشرفت قابل توجهی در رفع حداقل نیازهای مالی و شفافیت است.

بنگلادش دیگر کشور از جنوب آسیا تا کشف در لیست است که شامل عربستان سعودی و سودان و چین است.

در بررسی دوره دولت پاکستان ساخته شده خود را اجرایی بودجه پیشنهاد تصویب بودجه و در پایان سال گزارش به طور گسترده و به راحتی قابل دسترس برای عموم مردم از جمله آنلاین. دولت با انتشار محدود اطلاعات مربوط به بدهی این گزارش گفت:.

"دولت نه به اندازه کافی به فاش کردن تمام دولت و دولت تضمین بدهی و تعهدات از جمله تامین مالی برای شرکت های دولتی چین-پاکستان کریدور اقتصادی پروژه ها" به آن اضافه شده است.

در دسترس عموم بودجه اسناد ارائه شده قابل ملاحظه ای تصویر کامل از بسیاری از دولت برنامه ریزی شده و هزینه ها و جریان درآمد از جمله منابع طبیعی درآمد این گزارش اعلام کرد.

"بودجه از سازمان های اطلاعاتی بود نه موضوع کافی پارلمانی و یا دیگر غیر نظامی نظارت" آن گفت:, و اضافه کرد که این اطلاعات را در بودجه در نظر گرفته شد به طور کلی قابل اعتماد و موضوع را به ممیزی توسط پاکستان نهاد عالی تفتیش.

در حالی که گزارش های حسابرسی شده در دسترس عموم در یک دوره معقول زمانی این گزارش را ارائه نکرده اساسی یافته های توصیه و یا روایت در کامل بودن و یا صحت دولت حساب های وزارت امور خارجه گفت:.

آن گفت: پاکستان مالی شفافیت خواهد بود بهبود یافته با ساخت کامل و به موقع به اطلاعات در دولت و دولت تضمین بدهی و تعهدات در دسترس عموم در معرض سازمان های اطلاعاتی' بودجه به مجلس و یا دیگر غیر نظامی نظارت و از جمله اساسی یافته ها و توصیه ها در این نهاد عالی تفتیش گزارش دولت سالانه صورتهای مالی.

در گزارش وزارت امور خارجه به این نتیجه رسیدند که از 141 کشور جهان مورد بررسی قرار 76 از جمله هند در برآوردن حداقل نیازهای مالی و شفافیت است.

"دو دولت Samoa و توگو ملاقات حداقل الزامات در سال 2020 پس از جلسه حداقل الزامات در 2019. شصت و پنج دولت نیست حداقل نیازهای مالی و شفافیت است. از این 65, اما, 14 دولت ساخته شده است پیشرفت های قابل توجهی نسبت به رفع حداقل نیازهای مالی شفافیت" را گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن