این biopolitics از COVID-19 – یک نظر شخصی

بحث در مورد بلند کردن اجسام مستند محدودیت برای کنترل coronavirus انتقال در بریتانیا شدید و به چالش کشیدن. عناص

توسط NEWSATROPAT در 31 اردیبهشت 1399

بحث در مورد بلند کردن اجسام مستند محدودیت برای کنترل coronavirus انتقال در بریتانیا شدید و به چالش کشیدن. عناصر گفتمان فعلی هستند نگران کننده نیست حداقل برای مردم تلقی می شود "آسیب پذیر". در اواخر ماه مارس من دریافت یک نامه از بیمه خدمات درمانی قرار دادن من در این رده در خطر شدید COVID-19. من تا به حال نه منتظر دولت به من هشدار می دهند – من تا به حال به تصویب رسید سختگیرانه شخصی محافظ چند هفته قبل از. من با حضور در جلسات علمی در COVID-19 فوریه و حساب از چین و حس بی سابقه ای علمی و عدم قطعیت را ترک نمی کند من با هر گونه شک و تردید. این بود و نه یک ویروس من آرزو به دریافت کنید. بیشتر به خصوص در این زمان زیادی گمنام و بدون آزمایش درمان است.

مصرف آن را شخصا

عدم انگلستان اقدام دولت تنها این تحقق حاد تر. توپ در دادگاه. خواندن به عنوان آنجا که ممکن است در مورد COVID-19 سراسر پژوهش حوزه بود و در حال حاضر محدود به یک دانشگاهی ورزش برای 'اقامت پهلو به پهلو' اما یک ماده همچنین حفاظت از خود من سلامت است. من سعی کردم برای استخراج قطعات از اطمینان از تصویر در حال ظهور. در واقع عدم اطمینان بود دیگر فقط جالب مفهومی قلاب برای فکر کردن در مورد محدودیت های همه گیر آمادگی اما یک واقعیت وجودی در زندگی شخصی من است.

من در گذشته ارائه شده انتقاد از تاکید بهداشت جهانی مداخلات در "گلوله نقره ای" از واکسن و مواد مخدر به محرومیت از پیچیده اجتماعی زمینه بیماری شیوع است. اما در این واقعیت جدید که من پیدا کردم خودم رو با این خبر که آکسفورد بود trialling واکسن و آزمایش از درمان شد.

و در عین حال تجربه شخصی نیز تأکید این واقعیت است که شیوع بیماری هستند و نه فقط شرایط برای 'فنی' پاسخ و غیر سیاسی, ارزش, رایگان 'علم'; اپیدمی آمادگی و واکنش در حال فرایندهای سیاسی شات از طریق اجتماعی و اقتصادی و اخلاقی انشعابات. تصمیم گیری های سیاست های قابل توجهی داشته biopolitical مفاهیم نیست حداقل برای دسته بندی 'معرض خطر' مردم – بود که بیولوژیکی و یا آسیب پذیری اجتماعی و اقتصادی و یا سیاسی نوع است.

تصاویر از ایتالیا از غرق بیمارستان ها و پزشکان تعادل تصمیم گیری در تخصیص مراقبت بحرانی منابع عمیقا ناراحت کننده است. بیمه خدمات درمانی که در آن من به عنوان یک پزشک و دریافت مراقبت به عنوان یک بیمار بوده است unshaking منبع پشتیبانی می کند. من عمیقا قدردانی آزادی است که می آید به عنوان یک بیمار زمانی که منابع مالی delinked از بین فردی بالینی فعل و انفعالات. من هرگز تا به حال فکر قبل از آن من "آسیبپذیری" ممکن است تبدیل شدن به یک دلیل برای گرفتن دسترسی به منابع است.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب