جهانی Coronavirus به روز رسانی, 02 جولای: انگلستان برای بازگشایی مدارس در کلاس حباب از سپتامبر; 'ترسناک' افزایش در عمان کشور, افزایش ظرفیت بیمارستان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 9:20:37 pm The Christ the Redeemer stat

توسط NEWSATROPAT در 14 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 2 سال 2020 9:20:37 pm
The Christ the Redeemer statue روشن است با یک پیام است که می خواند در پرتغالی; "بیش از 500 هزار جان جهان" با اشاره به افرادی که فوت کرده اند از COVID-19 در سراسر جهان در ریو دو ژانیرو, برزیل 1 ژوئیه سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: بیش از 10.7 میلیون (10,712,304) افراد آلوده شده توسط رمان coronavirus در سراسر جهان و بیش از 5.15 لاخ مردم (516,552) فوت کرده اند با توجه به این بیماری با توجه به همشهری چوب خط حساب کردن. حدود 210 کشور گزارش داده اند که عفونت پس از وقوع اولین بار کشف شده در چین در ماه دسامبر 2019.

جهانی گردشگری درآمد انتظار می رود به کاهش به $3.3 تریلیون دلار با ایالات متحده ایستاده به از دست دادن بیشتر, با توجه به سازمان ملل متحد در مطالعه ذکر شده توسط رویترز،.

ایالات متحده در حال حاضر بدترین آمار کشور توسط coronavirus ثبت 128,062 مرگ و میر و آن caseload می ایستد در 2,686,587 تا کنون. پس ما برزیل باقی مانده است دوم بیشتر تحت تاثیر ملت با 1,448,753 عفونت با 60,0632 مرگ و میر.

در اینجا تحولات روز

عمان افزایش ظرفیت بیمارستان به عنوان Covid-19 موارد سنبله

عمان وزیر بهداشت Ahmed bin al-سعیدی گفت: سلطان تا به حال شاهد یک "ترسناک" افزایش COVID-19 مواردی که نیاز به افزایش ظرفیت بیمارستان به خصوص بخش مراقبت های ویژه. "در شش سال شده است وجود دارد یک تغییر رادیکال است که بسیار نگران کننده و ترسناک است," او گفت: "ما جلسه رویترز گزارش داد. این کشور در گزارش دیگری 1,361 موارد جدیدی از کروناویروس در روز پنج شنبه و سه مورد مرگ در 24 ساعت گذشته به مجموع آن تعداد به 42,555 موارد با 188 مرگ و میر.

سرزنش افرادی که نمی پوشیدن ماسک یا عمل اجتماعی فاصله, سعیدی گفت: برخی از کارکنان شد رفتن به دفاتر زمانی که آنها تا به حال شده است در تماس با افراد آلوده به جای خود جدا. او گفت وجود داشته است بیش از 9000 عفونت های جدید و 43 مرگ و میر پس از پنج شنبه گذشته بزرگترین هفتگی سنبله پس از عمان اولین موارد گزارش شده در اواخر فوریه. سعیدی گفت: عمان مشغول به کار بود برای افزایش ظرفیت در واحد مراقبت های ویژه و برنامه ریزی برای راه اندازی یک بیمارستان صحرایی با 250 تا 300 تخت در مسقط منطقه به غیر از موارد اضطراری.

یک زن با پوشیدن یک ماسک صورت با توجه به بیماری همه گیر کوروناویروس ساعت کایاک روروک مخصوص بچه ها را از سواحل دبی, امارات متحده عربی, جمعه ژوئن 19 سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

مدارس در انگلستان برای بازگشایی در کلاس 'حباب' از سپتامبر

انگلستان روز شنبه اعلام کرد قصد دارد برای اجباری بازگشایی تمام مدارس در انگلستان از ماه سپتامبر پس از چند ماه از بسته شدن با توجه به کروناویروس مستند پهن اصل نگه داشتن کلاس های جدا از هم مجزا "حباب". من می دانم که این سه ماه گذشته شده است برخی از مهمترین چالش برانگیز است که مدارس با آن مواجه شده اند" گفت: انگلستان وزیر آموزش و پرورش گاوین ویلیامسون که اعلام ساخته شده در مجلس عوام بیانیه توافق هسته ای گزارش شده است.

"هیچ چیز نمی تواند جایگزین بودن در کلاس درس پس از مدارس و مهد کودک بسته به اکثر کودکان ما کار کرده اند سخت به اطمینان حاصل شود آنها می توانند دوباره به عنوان به زودی به عنوان امکان پذیر است. ما در حال حاضر دیده می شود بیش از 1.5 میلیون کودک و جوان مردم بازگشت, اما ما باید مطمئن شوید که همه دانش آموزان می توانید رفتن به مدرسه در ماه سپتامبر به آنها این فرصت را برای رشد و تحقق توانایی های بالقوه خود" ویلیامسون گفت.

نخست وزیر بوریس جانسون انتظار در خط در زمین بازی به شستن دست های خود را در طول سفر به Bovingdon مدرسه ابتدایی در Bovingdon, Hemel Hempstead, انگلستان, جمعه ژوئن 19 سال 2020 است. (استیو پارسونز/استخر از طریق AP)

ما گزارش های ثبت روزانه coronavirus موارد در بیش از 50000

ایالات متحده گزارش کرده است و در عین حال یکی دیگر از رکورد روزانه تعداد coronavirus عفونت بیش از 50,700 موارد با توجه به چوب خط حساب کردن در حال نگه داشته و توسط دانشگاه جانز هاپکینز. این کشور در حال تجربه افزایش موارد جدید به خصوص در جنوب و غرب به عنوان متحده بازگشایی اقتصاد خود را از ساحل به ساحل, AP گزارش شده است.

پیش از این یک چهارم جولای آخر هفته که می تواند سوخت از گسترش این ویروس, کالیفرنیا, بسته, کافه تئاتر و داخلی رستوران ناهار خوری همه را دوباره و دوباره در سراسر بسیاری از دولت چهارشنبه. افزایش موارد جدید متهم شده است در بخش آمریکایی با پوشیدن ماسک یا اطاعت اجتماعی-دورى قوانین.

سالمندان فعال با پوشیدن یک ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus امواج پرچم آمریکا در طول یک تظاهرات در تفلیس, گرجستان. (عکس از آسوشیتدپرس)

افراد سیگاری در معرض خطر بالاتری از ابتلا به ویروس: که

سازمان جهانی بهداشت در سال های اخیر علمی مختصر گفت: سیگار کشیدن مرتبط است به یک خطر بالاتری از بیماری شدید و مرگ و میر ناشی از کروناویروس در بیمارستان بستری بیماران با وجود آن که قادر به تعیین دقیقا چه مقدار بیشتر این خطرات ممکن است, AP گزارش شده است. این آژانس سلامت سازمان ملل متحد اشاره کرد که افراد سیگاری نمایندگی تا 18 درصد از بستری coronavirus بیماران و که وجود دارد به نظر می رسد به یک ارتباط معنی داری بین یا نه بیماران دودی و شدت بیماری آنها دچار نوع بیمارستان مداخلات مورد نیاز و بيماران در خطر مرگ است.

در آوریل محققان فرانسوی منتشر شده در یک مطالعه کوچک نشان می دهد افراد سیگاری که در معرض خطر کمتری از ابتلا به COVID-19 و برنامه ریزی برای آزمون های نیکوتین در بیماران و سلامت کارگران اما یافته های خود را مورد سوال قرار گرفته بودند توسط بسیاری از دانشمندان در آن زمان که اشاره به عدم قطعی داده است.

کارگران را دود شکستن نزدیکی پوستر ترویج استفاده از ماسک صورت برای کمک به جلوگیری از گسترش این کروناویروس در پکن. (عکس از آسوشیتدپرس)

بسته شدن میله برای جلوگیری از گسترش ویروس با علم حمایت: کارشناسان

به عنوان چند honky tonks کافه ها و دیگر موسسات نوشیدن در برخی از نقاط ایالات متحده در حال بسته شدن برای جلوگیری از گسترش این coronavirus کارشناسان بهداشت و درمان گفت: آن پایین می آید به خطر "تنفس سنگین در مجاورت نزدیک" AP گزارش شده است. شلوغ داخلی فضاهای پر از مردم فریاد متمایل به شنیدن و لمس کردن همان چسبنده سطوح "مخالف اجتماعی فاصله," گفت: دکتر دیوید آهوجا از Boston University School of Medicine. "شما می توانید انجام دهید اجتماعی فاصله در یک نوار ؟ شما می توانید یک ماسک در حالی که نوشیدن؟" آهوجا گفت. "میله محل مناسب برای شکستن همه این قوانین است."

"در 12 روز ما رفت و از دو شناسایی موارد به 128 و راستش من اصلا امروز شماره هنوز" Ingham County health افسر لیندا وایل گفت: قبل از موارد شات تا دوباره. او توضیح می دهد که چشم انداز خود را به عنوان "شوکه شده و غرق شده است."

دو عامل دیگر در بازی در میله آنها را به ویروس های بالقوه flashpoints. الکل باعث کاهش کمرویی بنابراین مردم فراموش احتیاطی گفت: ناتالی Dean, یک متخصص بیماری های عفونی در دانشگاه فلوریدا است. به علاوه, جذاب, سالم, فرد خرید شما یک نوشیدنی می تواند یک سکوت حامل ریختن ویروس مسری با هر نفس.

در این 22 ژوئن سال 2020 یک متصدی بار هرچه آبجو برای یک مشتری در سایه نوار نیویورک در نیویورک است. (عکس از آسوشیتدپرس)

چین خواستار تست ظرفیت ramp-up به صورت بالقوه شیوع

ملی چین کمیسیون بهداشت گفت: این کشور با دولت های محلی و موسسات پزشکی باید تا سطح شیب دار و رزرو coronavirus تست ظرفیت سازی برای افزایش تقاضا در میان بالقوه شیوع رویترز گزارش داد. انتشار یک guidellines برای همان ملی اقتدار بهداشت گفت: مقامات محلی باید واکنش های اضطراری برنامه قادر به سرعت گسترش نوکلئیک ظرفیت آزمون. اسید نوکلئیک نتایج آزمون تحویل داده می شود باید در ظرف شش ساعت برای بیماران در تب درمانگاه و در عرض یک روز برای کسانی که داوطلب به آزمایش می شود با توجه به دستورالعمل.

مردم خط برای coronavirus تست در یک کارخانه بزرگ در ووهان در مرکز چین هوبئی. (Chinatopix از طریق AP)

روسیه coronavirus مورد شمارش عبور 6,60,000

روسیه روز پنج شنبه گزارش داد 6,760 موارد جدیدی از کروناویروس هل دادن آن در سراسر کشور شمارش به 6,61,165, رویترز گزارش داد. مقامات گفت: 147 نفر کشته در 24 ساعت گذشته, گرفتن, کلی مرگ و میر به 9,683.

Global Coronavirus Updates, 02 July: Russia cases cross 6,60,000; over 100 new cases in Tokyo یک زن با پوشیدن یک ماسک و دستکش برای محافظت در برابر coronavirus و اجتماعی رعایت فاصله دستورالعمل کست او رای در یک ایستگاه رای گیری در مسکو, روسیه, چهار شنبه, جولای 1, 2020. (آندره Nikerichev مسکو آژانس خبری عکس از طریق AP)

آفریقای جنوبی گزارش بالاترین روزانه تلفات و موارد

آفریقای جنوبی گزارش شده به عنوان بسیاری از 8,124 Covid-19 موارد دیگر رکورد روزانه مصرف کلی caseload به بیش از 159,000 موارد آسوشیتد پرس گزارش داد. ژوهانسبورگ تبدیل به یک جدید کانون با صدها نفر از کارکنان بهداشتی در میان کسانی که آلوده می شوند. Gauteng استان که شامل ژوهانسبورگ بیش از 45,000 موارد تایید شده.

وجود دارد بیش از 405,000 موارد تایید شده در قاره آفریقا.

188 جدید Covid-19 موارد در سنگاپور

سنگاپور گزارش داد 188 عفونت های جدید در روز پنج شنبه اکثر آنها را کارگران خارجی ساکن در dormatories آوردن تعداد موارد تایید شده در کشور به 44,310, PTI به نقل از وزارت بهداشت عنوان کرد و گفت.

از 188 موارد 178 هستند کارگران خارجی در dormatories در حالی که 10 جامعه عفونت.

این وزارتخانه گفت که 209 بيمار در بيمارستان از جمله یکی در واحد مراقبت های ویژه در حالی که 4,876 مردم recuperating در امکانات جامعه.

به عنوان بسیاری از 39,011 مردم باید به طور کامل بهبود و 26 نفر کشته شده اند از عوارض ناشی از این بیماری است.

برزیل غرق 60,000

Global Coronavirus Updates, 02 July: US records 50,000 new cases in one day; Brazil death toll crosses 60,000 یک عضو از نیروهای مسلح تیم پزشکی به بررسی یک مرد از بومی Yanomami گروه قومی در 4 Surucucu ویژه مرزی جوخه از برزیل ارتش در شهرداری Alto Alegre, دولت, Roraima, برزیل 1 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

برزیل پیشی گرفته 60,000 coronavirus مرگ و میر در روز چهارشنبه با توجه به وزارت بهداشت ، در اطراف 1,038 مرگ و میر گزارش شده در 24 ساعت گذشته وزارت گفت. تعداد موارد تایید شده در کشور افزایش یافت 46,712 موارد برای رسیدن به 1,448,753. برزیل بدترین دوم-آمار کشور در جهان پس از ایالات متحده است.

سائو پائولو باقی مانده کانون شیوع در برزیل با بیش از 2,90,000 موارد و 15000 مرگ و میر به ازای هر داده از وزارت بهداشت.

ما سوابق حدود 50000 covid موارد در یکی از بزرگترین روز سنبله

جدید ما Covid-19 نفر افزایش یافت که نزدیک به 50000 در روز چهارشنبه با توجه به رویترز شمارش مارک یکی از بزرگترین روز سنبله از زمان شروع این بیماری همه گیر.

رکورد زیر یک هشدار توسط دولت بالای بیماری های عفونی متخصص است که این تعداد می تواند به زودی به 100,000 موارد یک روز اگر آمریکایی ها نمی آیند با هم به برداشتن گام های لازم برای متوقف کردن ویروس' سودای گسترش مانند پوشیدن ماسک زمانی که قادر به عمل اجتماعی فاصله.

در هفته اول ماه ژوئن ایالات متحده اضافه شده در مورد 22,000 جدید کروناویروس موارد در هر روز. اما به عنوان سال پیشرفت نقاط شروع به ظهور در سراسر کمربند خورشید. در آخرین هفت روز از ماه ژوئن روزانه عفونت های جدید تقریبا دو برابر به 42,000 در سراسر کشور.

توکیو گزارش بیش از 100 مورد جدید

Global Coronavirus Updates, 02 July: US records 50,000 new cases in one day; Brazil death toll crosses 60,000 بازدید کنندگان عمل اجتماعی فاصله در حالی که انتظار برای ورود به پارک در ضعیف آب و هوا در بازگشایی توکیو دیزنی لند همراه با توکیو DisneySea در یوریسو شرق توکیو ژاپن 1 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

توکیو به گزارش روز پنج شنبه بیش از 100 نفر از coronavirus پخش عمومی NHK گفت: بالاترین روزانه شمارش در دو ماه رویترز گزارش داد. این شهر روزانه تعداد گذشته بیش از 100 on May 2.

این شهر شاهد کمتر از 20 روزانه موارد جدیدی از دولت برداشته وضعیت اضطراری در مارس 25, اما آن شمارش شده است به طور مداوم بیش از 50 در طول هفته گذشته. به عنوان عفونت پیش افتادن از دولت شهر را هدف دو هفته به مرحله نهایی آن از کاهش ویروس محدودیت مقامات بارها و بارها گفت: آنها نیازی به اعلام حالت اضطراری است.

ژاپن با حدود 19,000 موارد و 976 مرگ و میر تا کنون گزارش شده است به طور کلی پایین تر از نرخ عفونت نسبت به بسیاری از کشورهای دیگر.

استرالیا مجموعه حومه بازرسی شامل ملبورن ویروس نقاط

Global Coronavirus Updates, 02 July: US records 50,000 new cases in one day; Brazil death toll crosses 60,000 پلیس توقف رانندگان در یک ایست بازرسی در پاسخ به ایالت ویکتوریا افزایش بیماری کروناویروس (COVID-19) موارد و نتیجه حومه مستندات در ملبورن استرالیا 2 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

پلیس استرالیا راه اندازی پست های بازرسی در حومه جدید کروناویروس نقاط در ملبورن در روز پنج شنبه به عنوان مقامات در تلاش برای مهار شیوع بیماری های جدید در این کشور را که دومین شهر حتی به عنوان محدودیت های مسافرتی کاسته جاهای دیگر.

تصاویر منتشر شده توسط استرالیا پخش Corp. در روز پنج شنبه نشان داد پلیس ضعیف کردن ماشین ها در حومه خیابان ها پس از 36 حومه در ملبورن ویکتوریا دولت رفت و به مستند زیر سنبله در عفونت های جدید وجود دارد.

دولت گزارش 77 موارد جدید در روز پنج شنبه تا کمی از روز قبل و در خط با دو هفته دو رقمی روزانه را افزایش می دهد.

کره جنوبی ثبت 54 مورد جدید

کره جنوبی گزارش 54 مورد جدید به این ویروس همچنان به گسترش فراتر از پایتخت و رسیدن به شهرستانها مانند گوانگجو که در آن مدارس بسته شده اند و محدودیت های اجتماعی را سخت تر پس از ده ها تن داشت و از آلوده این هفته رویترز گزارش داد.

وزیر بهداشت پارک داد neung-hoo با بیان زنگ بیش از افزایش عفونت در گوانگجو است که یکی از پایین ترین caseloads در میان عمده کره جنوبی شهرستانها قبل از این هفته. او خواست ساکنان این شهرستان را از غیر ضروری خودداری کنند تجمعات حفظ فاصله از دیگران و پوشیدن ماسک.

سه coronavirus موارد در چین

چین روز پنجشنبه گزارش سه مورد جدید از coronavirus با فقط یک مورد از انتقال محلی در پکن رویترز گزارش داد. دو نفر دیگر موارد گزارش شده از خارج از کشور با توجه به ملی کمیسیون بهداشت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب