برزیل به ایتالیا با وجود رکورد coronavirus مرگ و میر

توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 8:08:28 am کارگران بهداشت و درمان از

توسط NEWSATROPAT در 19 خرداد 1399
توسط: رویترز | ریو دو ژانیرو | منتشر شده در تاریخ: 4 ژوئن 2020 8:08:28 am
Brazil to reopen despite record coronavirus deaths کارگران بهداشت و درمان از پزشکان بدون مرز بازدید از مالکان متصرف اردوگاه برای انجام معاینات پزشکی و جلوگیری از گسترش COVID-19 در Sao Bernardo do Campo, بیشتر, Sao Paulo منطقه, برزیل, جمعه, ژوئن 3 سال 2020 است. (AP Photo: Andre قلمدان)

برزیل ثبت تعداد رکورد روزانه مرگ و میر ناشی از رمان coronavirus برای دومین روز متوالی, با توجه به وزارت بهداشت آمار منتشر شده در چهارشنبه, حتی به عنوان شهرستان و مقامات دولتی حرکت به شدت برای باز کردن تجارت ،

ملت ثبت 1,349 جدید کروناویروس مرگ و میر در روز چهارشنبه و 28,633 اضافی مورد تأیید داده ها نشان داد. برزیل در حال حاضر ثبت نام 32,548 مرگ و میر و 584,016 تعداد موارد تایید شده.

آمریکای لاتین به عنوان یک کل به عنوان بدترین coronavirus کانون با سازمان ملل مانند پرو و اکوادور و شیلی و پاناما نیز دست و پنجه نرم کردن با caseloads. مکزیک نیز یک رکورد جدید 1,092 coronavirus مرگ و میر در روز چهارشنبه با موارد وجود دارد انفجار گذشته 100,000.

در برزیل جناح راست رئیس جمهور Jair Bolsonaro بارها عنوان تهدید این ویروس گفت: در روز جمعه که مرگ بود "هر کس سرنوشت."

دولت و مقامات محلی که باید پشتیبانی quarantining اقدامات در حال شل شدن محدودیت ها به عنوان غذا رشد می کند و منابع مالی لرزان در بهترین زمان نازل شدن به قرمز است.

در Rio de Janeiro, ملت, دومین شهر, انواع بسیاری از مغازه ها اجازه داده شد برای باز کردن برای اولین بار در ماه در روز سه شنبه."اول ما باید به فکر سلامت قبل از همه چیز. بدون شک ما باید به فکر می کنم در مورد اقتصاد با گرسنگی و تمام کسانی که همه چیز اما COVID-19 یک بیماری است که, کشته شدن" گفت: Renato مایا ساکن نیتری راست در سراسر خلیج از ریو به عنوان او در زمان یک شهر-ارائه coronavirus آزمون در روز چهارشنبه. "بازگشایی به نظر من لازم است اما این باید انجام شود بسیار دقت کنید."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن