جهانی Coronavirus به روز رسانی جولای 11: استرالیا تصویب Remdesivir به عنوان coronavirus درمان

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 10:42:11 pm مردم با پوشیدن ماسک های صورت

توسط NEWSATROPAT در 22 تیر 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 11 سال 2020 10:42:11 pm
Global Coronavirus Updates, 11 July: مردم با پوشیدن ماسک های صورت راه رفتن پایین خیابان در میان شیوع بیماری کروناویروس (COVID-19) در بوگوتا, کلمبیا 10 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

Coronavirus جهانی به روز رسانی: نزدیک به 12.5 میلیون نفر از این رمان coronavirus تشخیص داده شده اند در سراسر جهان به عنوان بسیاری از 5,59,000 افراد سالم به این بیماری است. ایالات متحده گزارش کرده است که تعداد بسیاری از عفونت ها (3,184,681) پس از برزیل (1,800,827) و هند (820,916).

هند caseload عبور از 8 لاخ-علامت جمعه پس از 27,114 موارد و 519 مرگ و میر گزارش شده در سراسر کشور. در حال حاضر تعداد کل موارد مثبت می ایستد در 8,20,916 از جمله 2,2123 مرگ و میر 2,83,407 فعال موارد و 5,15,386 بهبود با توجه به اطلاعات منتشر شده توسط اتحادیه وزارت بهداشت و رفاه خانواده. دنبال Coronavirus هند زندگی می کنند به روز رسانی

Global Coronavirus Updates, 11 July: سلامت کارگران با پوشیدن لباس های محافظ رسیدن به صفحه نمایش مردم برای COVID-19 علائم در یک حلبی آباد در بمبئی هند چهار شنبه, جولای 10, سال 2020 است. (عکس از آسوشیتدپرس)

استرالیا تصویب Remdesivir به عنوان coronavirus درمان

استرالیا درمانی کالا دولت داده است موقت تصویب به مواد مخدر remdesivir تجربی پزشکی نشان داده است که وعده در زمان بهبودی از مهمترین و به طور جدی بیمار COVID-19 بيمار. تصویب می آید که استرالیا شاهد یک افزایش شدید در coronavirus عفونت در ایالت ویکتوریا که گزارش یک رکورد 288 جدید تایید موارد جمعه مقامات می گویند remdesivir در دسترس خواهد بود تنها به بیمارانی که به شدت بیمار نیاز به اکسیژن و یا سطح بالا پشتیبانی به نفس هستند و در بیمارستان مراقبت. آن است که تنها داروی مجاز توسط هر دو ایالات متحده و اتحادیه اروپا به عنوان یک درمان برای افراد مبتلا به بیماری شدید از coronavirus با جمعیت 26 میلیون دلار استرالیا ثبت بیش از 9000 coronavirus موارد با 106 مرگ و میر.

بیشتر COVID19 موارد در Syrias به سر می برند شورشی enclave

حداقل دو پزشک در Syrias مخالفان برگزار غربی آلوده شده اند با کروناویروس یک گروه نظارت گزارش روز شنبه آخرین موارد تایید شده در سر می برند شورشی تحت محاصره. جدید عفونت افزایش تعداد موارد تایید شده به سه منطقه که در آن مراقبت های بهداشتی و امکانات ویران شده اند سال از جنگ داخلی و جایی که تست محدود شده است و با توجه به منابع کمیاب است.

ناظران ترس این ویروس می تواند به راحتی در استان ادلب در یک نگرانی مرکب روسیه به عنوان یک متحد از دولت سوریه نقل مکان کرد و در شورای امنیت سازمان ملل متحد برای کاهش crossborder کمک از ترکیه است.

کمک گروه ها و آژانس های سازمان ملل متحد می گویند این کاهش خواهد مانع کمک های تحویل livesaving کمک میان جهانی همه گیر. پزشکان پس در این موارد می گویند تست و تماس با ردیابی جریان است به تلاش برای منزوی کردن و جلوگیری از گسترش این ویروس جدید در این دو مورد شده اند در تماس با مناطق اولین مورد تایید شده _ یک دکتر که تا به حال نقل مکان کرد و بین های مختلف بیمارستان ها و شهرهای.

ده ها تن از تفنگداران دریایی ما در ژاپنی اوکیناوا دریافت coronavirus

اکیناوایی مقامات روز شنبه گفت که ده ها تن از تفنگداران دریایی ما آلوده شده اند با کروناویروس در دو پایگاه در جنوب ژاپنی جزیره در آنچه که می ترسید به شیوع گسترده و خواستار کافی توضیح از ارتش ایالات متحده. اوکیناوا مقامات استانی گفت: آنها تنها می تواند که چند ده موارد یافت شده است اخیرا به دلیل نظامی آمریکا خواسته است که رقم دقیق منتشر نمی شود شیوع رخ داده در Marine Corps Air Station Futenma است که در مرکز یک جابجایی اختلاف و اردوگاه هانسن اکیناوایی مقامات گفت.

رسانه های محلی با استناد به منابع بی نام گفت: حدود 60 نفر آلوده شده اند. Okinawans شوکه هستند از آنچه به ما گفته شد توسط نظامی آمریکا در اوکیناوا Gov دنی Tamaki یک کنفرانس خبری گفت. او را مورد پرسش پیشگیری از بیماری اقدامات انجام شده توسط ارتش ایالات متحده و تجدید تقاضای خود را برای شفافیت در مورد آخرین توسعه است.

"اکیناوایی مقامات خواسته های نظامی آمریکا روز جمعه به ارائه تعداد موارد و جزئیات دیگر به منظور پرداختن به نگرانی های رو به رشد در میان ساکنان محلی" Tamaki گفت.

تفنگداران دریایی در بیانیه ای گفت جمعه که نیروهای مصرف اضافی اقدامات حفاظتی برای محدود کردن گسترش coronavirus و محدود کردن offbase فعالیت است. در این بیانیه گفت: اقدامات برای حفاظت از نیروهای ما خانواده ها و جامعه محلی بدون ارائه جزئیات بیشتر در این عفونت. اوکیناوا است که خانه را به بیش از نیمی از حدود 50000 سربازان آمریکایی مستقر در ژاپن تحت یک پیمان امنیتی و ساکنان حساس هستند به ما baserelated مشکلات بسیاری Okinawans طولانی شکایت در مورد آلودگی سر و صدا و جرم و جنایت مرتبط با ما پایگاه.

بازگشت به کار و تلاش منجر به به زندگی عادی تر: بوریس جانسون

نخست وزیر بوریس جانسون نام در بریتانیا را امتحان کنید و شروع پیشرو به زندگی عادی تر به عنوان کشور شروع می شود به تدریج ظهور از coronavirus مستند.

خطاب به مردم نخست وزیر را سوال (PMQs) در رسانه های اجتماعی نخست وزیر بریتانیا خواست مردم شروع به رفتن به محل کار اگر آنها می توانند و احساس اعتماد به نفس به بازگشت به مغازه ها و رستوران ها به عنوان آنها شروع به باز کردن با پیروی اجتماعی فاصله راهنمایی.
"بهترین چیز این است که با احتیاط به بازگشت به کار. پیام من در حال حاضر خواهد بود که اگر شما می توانید به بازگشت به کار پس از آن ارائه شرکت خود را با پیروی از دستورالعمل های ارائه شده امن خود را, سپس شما باید بروید به عقب? او گفت:.

"مردم باید سعی کنید به زندگی خود بیشتر به طور معمول ؟ من می خواهم برای دیدن بیشتر مردم احساس اعتماد به نفس به استفاده از مغازه ها و استفاده از رستوران و بازگشت به کار. اما تنها اگر همه ما به دنبال هدایت? او گفت: مردم PMQs در Facebook در روز جمعه.

در حالی که برجسته است که در خانه بماند مستند پیام بود در راه او همچنین نشان داد که تجدید نظر در اجباری پوشش صورت و ماسک در فضاهای عمومی علاوه بر فقط حمل و نقل عمومی در انگلستان است.

"من فکر می کنم ما باید سختگیرانه تر در اصرار مردم سایش پوشش صورت در فضاهای محدود که در آن آنها در حال ملاقات با مردم آنها به طور معمول نمی ملاقات کند. ما به دنبال راه های مطمئن شوید که مردم واقعا باید پوشش صورت در مغازه ها به عنوان مثال که در آن وجود دارد که خطر انتقال او گفت:" باعث حدس و گمان است که دولت بریتانیا بود و در این فرآیند از اعلام قوانین جدید در پوشش صورت به زودی.

South Africas confirmes موارد دو برابر به quartermillion

Surge in loot from alcohol stores, vandalism of schools amid lockdown in South Africa آفریقای جنوبی در حال حاضر دارای بیش از 250000 تایید موارد از جمله بیش از 3800 مرگ و میر. (AP Photo/Themba Hadebe)

South Africas تایید coronavirus موارد دو برابر شده اند در دو هفته به یک quartermillion. در ژوهانسبورگ در South Africas کانون badlyneeded متمرکز کننده اکسیژن است که کمک به مردم با COVID19 نفس کشیدن سخت برای پیدا کردن به عنوان شرکت های خصوصی و افراد در حال خرید آنها را تا بهداشت عمومی و متخصص داوطلب در یک بیمارستان صحرایی Lynne Wilkinson آسوشیتدپرس گفت. در ضمن South Africas مبارزه بیمارستان های عمومی کوتاه پزشکی, اکسیژن _ و آنها در حال حاضر شاهد نسبت بالاتری از مرگ و میر ناشی از آنهایی که خصوصی موسسه ملی بیماری های مسری می گوید.

آفریقای جنوبی در حال حاضر دارای بیش از 250000 تایید موارد از جمله بیش از 3800 مرگ و میر. به مسائل پیچیده countrys تلاش ابزار قدرت اعلام کرده است جدید قطع برق در زمستان به عنوان یک جبهه سرد به ارمغان می آورد انجماد آب و بسیاری از فقرای شهری زندگی می کنند در حاجت از ضایعات چوب و فلز و در کنیا برخی شده اند به خشم آمده توسط یک روزنامه محلی گزارش با استناد به منابع عنوان کرد و گفت چند فرمانداران باید نصب واحد مراقبت های ویژه تجهیزات در خانه های خود.

که معتقد است "ناشناخته پنومونی' در قزاقستان می تواند COVID-19

شرایط اضطراری رئیس سازمان بهداشت جهانی می گوید: این سازمان معتقد است غیر قابل توضیح شیوع پنومونی در قزاقستان است به احتمال زیاد با توجه به کوروناویروس. دکتر مایکل رایان می گوید قزاقستان مقامات گزارش داده اند بیش از 10000 آزمایشگاه-تایید COVID-19 نفر در هفته گذشته و فقط تحت 50,000 موارد و 264 مرگ و میر ناشی از شنبه. "ما به دنبال در تست واقعی و با کیفیت از تست مطمئن شوید که وجود دارد نبوده است تست منفی کاذب برای برخی از کسانی که دیگر در سینه که موقت آزمایش منفی" رایان گفت.

او افزود که در بسیاری از موارد پنومونی شد به احتمال زیاد به COVID-19 و "فقط تشخیص داده شده اند و به درستی." رایان می گوید که همکاری با مقامات محلی برای نقد و بررسی اشعه ایکس و نگاهی به الگوی پنومونی موارد به دیدن اگر آنها سازگار با COVID-19.

"در حالی که ما بر این باورند که بسیاری از این موارد تشخیص داده خواهد شد به عنوان COVID-19 ما نگه داشتن ذهن باز می گوید:" رایان اشاره کرد که یک تیم در حال حاضر در قزاقستان است.

موارد جدید کاهش در چین

با کروناویروس موارد حذف به شدت در چین مقامات نوبه خود توجه خود را به نگرانی که این ویروس می تواند از طریق مواد غذایی وارد شده. تست شده است ramped تا در ورودی محموله های مواد غذایی و آداب و رسوم مقامات جمعه گفت: آنها توقف واردات از سه اکوادور میگو تولید کنندگان پس از آزمون نشان داد حضور این ویروس در سال های اخیر حمل و نقل. مقامات گفتند این ویروس شناسایی شد در بیرونی بسته بندی حمل و نقل در جولای 3. درونی و بسته بندی میگو, بود, اما, آزمایش منفی است.

کره جنوبی گزارش 35 عفونت های جدید

کره جنوبی گزارش داد 35 موارد جدیدی از کروناویروس آوردن مجموع آن caseload به 13,373 با 288 مرگ و میر. مرکز کنترل و پیشگیری از بیماری گفت: 13 از موارد جدید آمد از سئول. عفونت نیز شناسایی شده و در دیگر شهرستانها عمده مانند گوانگجو و Daejeon. حداقل 15 نفر در ارتباط بودند به ورود بین المللی.

Global Coronavirus Updates, 11 July: تکنسین آزمایشگاه Dionn سیلوا و Esai Fonseca ارز COVID-19 تست نمونه چهار شنبه, جولای 10, سال 2020 به عنوان آزمایشگاه کار کارکنان به دریافت و پردازش نمونه ها برای تست در UT سلامت RGV آزمایشگاه بالینی در UTRGV پردیس در ادینبورگ, Texas. (AP)

نیویورک برطرف بازدید بان کی مون با هدف مهار ویروس در خانه های سالمندان

برخی از خانه های پرستاری در نیویورک می تواند اجازه می دهد تا بازدید کنندگان با محدودیت — شروع جولای 15 به عنوان دولت برطرف ممنوعیت با هدف محدود کردن گسترش Covid-19 در میان سالمندان آسیب پذیر ساکنان.

تنها خانه های پرستاری و مراقبت طولانی مدت امکانات بدون هیچ گونه جدید کروناویروس موارد در میان ساکنان و کارکنان در آخرین روز 28 می دهد محدود بازدیدکننده داشته است وزارت امور خارجه کمیسیون بهداشت و درمان Howard Zucker روز جمعه گفت. گروه گفت: دولت سیاست شرح زیر فدرال راهنمایی و محدود است به خانه های سالمندان بدون کمبود نیروی انسانی است که آزمایش را همه ساکنان.

در خبری دیگر کنتاکی فرماندار گفت: یک نیاز جدید برای مردم به پوشیدن ماسک در زمان اثر در 5 بعد از ظهر جمعه. فرماندار اندی Beshear گفت: ماسک اجباری شد صرف نظر از هر چیز دیگر اطلاعات در حال گردش.

در ضمن فلوریدا مواجه است هشدار دهنده افزایش موارد دو ماه پس از شروع کسب و کار بازگشایی.

فرماندار تگزاس گرگ ابوت گفت: همه چیز را بدتر در کشور به بیش از 10 ، 000 بيماران بستری با ویروس. حدود 95 مرگ و میر ثبت شد در روز جمعه.

Global Coronavirus Updates, 11 July: سرنوشت ایالات متحده آمریکا بازار بازگشایی به عنوان بیماری کروناویروس (COVID-19) محدودیت ها کاسته در سیراکیوز نیویورک, ایالات متحده, ژوئیه 10 سال 2020 است. (رویترز)

استرالیا سوابق بیش از 200 مورد جدید

مقامات بهداشتی در استرالیا ویکتوریا گزارش 216 موارد جدیدی از کروناویروس در روز شنبه از 288 مورد دیروز. ویکتوریا در حال حاضر 3,560 تایید موارد Covid-19. کل کشور در عین حال دارای بیش از 9000 مورد از این ویروس و 107 مرگ و میر.

آفریقای جنوبی گزارش بیش از 12000 موارد

آفریقای جنوبی گزارش شده در اطراف 12,348 تایید موارد coronavirus در نظر گرفتن شمارش به 2,50,687 با 3,860 مرگ و میر. این کانون شیوع بیماری در حال حاضر معطوف به Gauteng استان از ژوهانسبورگ و پرتوریا پایتخت.

از همه بزرگسالان مبتلا به COVID-19 در کشور 50 تا 66 درصد همراهبا بسیاری از عفونت رفتن غیر قابل تشخیص سلامت رسمی ادعا کرد.

Global Coronavirus Updates, 11 July: یک کشیش کنترل دما از یک عابد در Sagrada Familia church در آغاز بازگشایی تدریجی فعالیت های مذهبی در مکزیکو سیتی در 10 ژوئیه سال 2020 است. (رویترز)

Covid-19 بازدید ده ها تن از رهبران آمریکای لاتین از جمله رئیس جمهور

این بیماری همه گیر در امان از هیچ کس و از جمله رهبری امریکابا دو رئیس جمهور و قدرتمند مقامات تست مثبت این هفته برای coronavirus.

یک خبر مربوط به بررسی بیانیه های رسمی از مقامات دولتی در سراسر آمریکای لاتین در بر داشت حداقل 42 تایید موارد جدید کروناویروس در رهبران اعم از رئیس جمهور به شهرداران از شهرستانها عمده همراه با ده ها تن به احتمال زیاد صدها نفر از مقامات از شهرهای کوچکتر و روستاها. در بسیاری از موارد مقامات عالی رتبه بهبود و پشت در محل کار. اما چند هنوز در حال مبارزه با این بیماری است.

در برزیل, رئیس جمهور Jair Bolsonaro, 65, اعلام بیماری خود را سه شنبه و گفت: او مصرف هیدروکسی کلروکین برای درمان ویروس. Bolsonaro شده است دفاع از اثبات نشده مالاریا دارو برای COVID-19 برای چند ماه گذشته است.

بولیوی رئیس جمهور موقت جانین Añez و 53 ساخته شده خود را تشخيص عمومی روز شنبه پرتاب او در حال حاضر مشکل سیاسی چشم انداز به بیشتر شک.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن