اخبار GF جلو: ساخت و ساز برای شروع در Argyle, ژوئن آب و هوا پیش بینی سفر دانشجویی محدود در داکوتای جنوبی

کسب و کار روزنامه نگار آدم کرتز خواهد رله گزارش ساخت و ساز در چند ساختمان با استفاده از در DeMers خیابان در م

توسط NEWSATROPAT در 15 خرداد 1399

کسب و کار روزنامه نگار آدم کرتز خواهد رله گزارش ساخت و ساز در چند ساختمان با استفاده از در DeMers خیابان در مرکز شهر Grand Forks, شناخته شده به عنوان "آرگایل" که قرار است به زودی در هفته آینده.

یک حصار به زودی قرار داده می شود تا در گوشه ای از DeMers خیابان و جنوب چهارم خیابان محل Argyle به آمادگی این منطقه برای ساخت و ساز. پنج داستان ساختمان خانه های خرده فروشی و فضای اداری در طبقه اول فضای اداری در دوم و طبقه سه طریق پنج خواهد شد که 23 بازار-نرخ آپارتمان. JLG معماران و صاحبان زیادی را اشغال خواهد کرد تمام ساختمان فضای اداری.

خبرنگار هانا شرلی طول می کشد نگاهی به آخرین اطلاعات آب و هوا منتشر شده توسط مرکز پیش بینی هوای. بالاتر از نرمال درجه حرارت پیش بینی شده در غرب داکوتای شمالی در ماه ژوئن. علاوه بر این وجود دارد برابر با شانس بالا متوسط و یا کمتر از بارندگی.

جامعه ویرایشگر سیدنی Mook طول می کشد نگاه در تلاش برای کاهش سفر دانشجویی در داکوتای جنوبی. که دولت شش دانشگاه های دولتی آغاز خواهد شد خود را در ترم پاییز Aug. 19 و نتیجه گیری کلاس درس توسط شکرگزاری.

"هدف این است که برای حفظ تقویم دانشگاهی در حالی که متوجه بهداشت عمومی" رجنت جمهور John W. Bastian در بیانیه ای گفت. "ما روسای دانشگاه ها توصیه می شود این تنظیم به کاهش سفر دانشجویی به و از محوطه دانشگاه. همه به دنبال راه هایی برای موفقیت در عمل در طول یک جهانی همه گیر و جلوگیری از گسترش این کروناویروس در هر کجا که ممکن است."

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

به دنبال این داستان ها و بیشتر آنلاین در روز پنج شنبه و جمعه.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب