فارگو مرد به ضرب چاقو در نزدیکی کشاله ران و زیر مبارزه با بیش از دیگر زنان', اتهام می گویند

FARGO — یک زن متهم به قتل در مرگ او پسر, اوایل روز شنبه, مارس 30 به پلیس گفت که او و دوست پسر او را در یک مبا

توسط NEWSATROPAT در 13 خرداد 1399

FARGO — یک زن متهم به قتل در مرگ او پسر, اوایل روز شنبه, مارس 30 به پلیس گفت که او و دوست پسر او را در یک مبارزه پس از او نگرانی در مورد زنان دیگر است.

Terin رنه با شکوه 32, فارگو, شنبه دستگیر شد به اتهام قتل و رزرو به Cass County زندان در ارتباط با مرگ Keanen یوسف Poitra, 27, از فارگو.

پلیس گفت Poitra بود به ضرب چاقو در طول یک اختلال در 1600 بلوک 33 خیابان جنوبی حدود 3:30 صبح شنبه.

زمانی که ماموران در صحنه وارد شده اند Poitra با جدی زخم خنجر زد. Poitra گرفته شد و سپس به یک بیمارستان محلی که در آن او مرده, پلیس گفت:.

با شکوه در ابتدا گفته محققان او نمی دانم چه اتفاقی افتاد به Poitra که پلیس به شدت خونریزی در یک راهرو خارج از شکوه آپارتمان با توجه به اسناد ثبت شده در Cass County دادگاه منطقه.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

بعد از پلیس گفت با شکوه آنها پیدا کرده خونین چاقو در آپارتمان او که Poitra مرده بود و با شکوه تغییر داستان خود را چندین بار قبل از گفتن آنچه اتفاق افتاده است گفت: اسناد و مدارک.

با شکوه گفته پلیس او را برداشت و یک استیک چاقو از آشپزخانه و محوری آن در Poitra زمانی که او با توجه به اسناد دادگاه که گفت: کارکنان بیمارستان پلیس گفت Poitra دچار زخم خنجر زد نزدیک کشاله ران خود را که قطع عروق و باعث خونریزی شدید.

با شکوه متهم شده بود روز شنبه با یک تعداد از قتل است. او متهم است که باعث Poitra مرگ با سلاح سرد او.

دادگاه تعیین شرایط انتشار در $1 میلیون دلار اوراق قرضه و یا به قید وثیقه. در کنار او حضور در دادگاه است, برنامه ریزی شده برای ماه ژوئیه 8.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن