این بیماری همه گیر را نشان می دهد که گاندی 'عملی آرمان گرایی' ممکن است

در ووهان چین هوندا کارخانه بازگشت به تولید کامل. مردم بسیاری از آنها هنوز هم نقاب به اینجا بروید و در آنجا در

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

در ووهان چین هوندا کارخانه بازگشت به تولید کامل. مردم بسیاری از آنها هنوز هم نقاب به اینجا بروید و در آنجا در این شهر صنعتی از 11 میلیون نفر به طور پیوسته از سرگیری عادی خود را قبل از همه گیر زندگی می کند. ما خوشحال هستند برای آنها, اما در همان زمان -- این است که "عادی" ما می خواهیم. به عنوان دیده می شد به تازگی بر روی یک دیوار در شیلی: "ما نمی خواهد به بازگشت به حالت عادی به دلیل عادی مشکل بود." جو بایدن خود فقط گفت: "زمانی که ما آمده ایم از این ما نمی توانیم فقط بازگشت به کسب و کار به عنوان معمول است." ما باید برای رفع آنچه که "عمیقا شکسته" در کشور ما است.

یک جامعه جدید می توان توسعه یافته از بخش, الهام بخش, راه مردم در سراسر جهان در پاسخ به این فاجعه بی سابقه ای و این چیزی است که ما باید برنامه ریزی درست در حال حاضر در روح گاندی "عملی آرمان گرایی." که است که می گویند: ما نباید انتظار معجزه مانند رئیس جمهور از دیدن نور و تغییر راه خود را و یا خود را مشتاق پیروان تصمیم گیری آنها واقعا نمی خواهید به نوشیدن Kool-Aid, یا جناح راست مسیحیان انجیلی گرفتن از بعضی جهات از آنچه عیسی در مورد صحبت شد. در عوض ما باید به دنبال آنچه که خود به خود پدید آمده از گسترده مخزن انسان انعطاف پذیری و شخص احساس است که به نظر می رسد به چنین نیاز اضطراری به تماس با آنها جلو.

به عنوان سازمان دهنده و نویسنده پل Engler کرد: "در طول یک رویداد ماشه چیزهایی که قبلا غیر قابل تصور به سرعت تبدیل به واقعیت به عنوان اجتماعی و سیاسی نقشه تعمیرشده." در همان زمان هنگامی که ارتفاع اضطراری است و ما برداشت خودمان را از خرابه ما را پیدا خواهد کرد که برخی از چیزهایی را تبدیل به unimaginably بدتر است. به عنوان Ejeris دیکسون به تازگی نوشت: در حالی که paraphrasing یک نقل قول از چرچیل را "سرنوشت دست ما یک جامعه در حال تغییر فرصت پیچیده شده در یک چالش فوق العاده ای."

وجود دارد منابع ما باید چشم پوشی نیست: قابل تغییر از درون می آید. در طول یک هفته زوم تماس بگیرید که Metta تسهیل یک از شرکت کنندگان به ما یادآوری است که هر زمان که گاندی زندانی او در آن به عنوان یک فرصت بزرگ برای مدیتیشن - به طوری که او به نام زندان جایی که او به طور منظم قرار دارد Yeravda Mandir یا معبد است. و بیش از یک فرد در حال حاضر پناه در محل شنیده شده است گفت: "این احساس می کند مانند یک مراقبه."

چرا که نه ؟ اگر به اندازه کافی از ما را هم برای نوسازی معنوی مطالعه (عدم خشونت) و برنامه ریزی ما می تواند بیرون آمدن از این آماده را در آسیب چپ توسط آن دسته از احزاب که در زمان بدبینانه استفاده از این "دکترین شوک" باز کردن. چه تر است, ما را توانائی به طور سیستماتیک جایگزین بدبینی با این میوه از تخیل خلاق و ما تمدید آگاهی از حرمت و وحدت از زندگی است.

خشونت راهی برای تبدیل شکست به نفع ما است. در عراق, امریکا و اروپا و هند و جاهای دیگر مردم دیگر نمی تواند بیرون رفتن و اعتراض یکهو در آنچه ما تماس بگیرید "concentrative عمل است." اما کاستی از این تاکتیک در حال حاضر متوجه شده توسط فعالان و دانشمندان از طریق تجربه و تحقیقات. به عنوان یک نتیجه, گروه, مانند انقراض شورش در انگلستان و پسر عموی خود طلوع جنبش در ایالات متحده در حال پیدا کردن راههای دیگر.

امیدوار کننده ترین از این نظر من را نمی خواهد cacerolazosیا گلدان-کوبیدن قسمت - که اغلب فقط تغییر حالت اعتراض در داخل خانه - اما عناصر مختلف از آنچه که می تواند تبدیل به یک سازنده برنامه: مواد غذایی, بانک شرکت های retooled را حیاتی تجهیزات پزشکی دولت فدرال disgracefully موفق به ارائه و همسایه, کمک به همسایه در راه بی حد و حصر نه دست کم از آن است که به سادگی گرفتن به یک دیگر در سراسر اجتماعی (با دقت بیشتری فیزیکی) فاصله است. به یاد داشته باشید که چگونه اشغال شنی و نورد جشن ارائه بحرانی بدهی رز از خاکستر از طوفان شنی? برای خشونت پرهیزی ضرورت است که واقعا مادر اختراع.

اما از آن می رود راه فراتر از فعالان. فقط در دو هفته چین منزوی 100 میلیون تن کربن. مردم در شمال هند در حال زل زده بود به دور هیمالیا - برخی از آنها برای اولین بار در زندگی خود را. آنها می توانید ببینید آسمان آبی از خیابان های دهلی نو; دلفین ها در حال حاضر به بازگشت به کانال ونیز, و غیره. که می خواهد برای رفتن به عقب پس از آنها را دیده ام چگونه سریع طبیعت می تواند در بهبود و اگر ما به او یک شانس است ؟

چیز دیگری که ما می توانید با استفاده از این اشکال جدیدی از سازمان springing تا مانند شبکه گسترده گاندی برای تولید و توزیع وطنی پارچه معمولی و بسیار مفید از چیزی است که اغلب همراه با سازنده برنامه تلاش. برای ما امیدوار کننده ترین اشکال جدیدی از شبکه ها و سازمان کسانی هستند که در "نقطه شیرین" بین سلسله مراتبی مدل از سیستم سرمایه داری و کل افقی بود که اشغال.

مطالعات وجود دارد که در حال حاضر نشان می دهد که تکمیل افقی, اما, جذاب بر روی آن کار نمی کند. اما وجود دارد که نمونه مردمی دموکراتیک سازمان و polycentric پشتیبانی شبکه های springing تا در محله ها و فراتر از آن است که به راحتی می تواند فرم مقدمات دموکراتیک جدید فرهنگ - اگر ما نگه داشتن بر روی آنها و حاضر به بازگشت به فاجعه "طبیعی است."

من در حومه زندگی می کنند از یک روستای کوچک با یک هفتگی بانک مواد غذایی است که به طور ناگهانی تبدیل به بحرانی برای بسیاری از خانواده ها و رادیو-و-تلفن شبکه ای است که نگه می دارد آهنگ از آنچه که هر فرد در شهر ما ممکن است نیاز به اورژانس می پوشد ، دو نفر در خود من عمدی جامعه در حال نشستن به خود دستگاه و ماشین آلات تبدیل کردن ماسک و پوشش صورت. شاید فقط آخرین مثال از آنچه که اتفاق افتاده است برای میلیون ها در سراسر تکامل: حوادث و چالش های دیگر در حال پرستاری از همکاری و همدلی است.

اما ما انسان هستند و ما نمی توانیم تعداد این اشکال جدید و کشف ارزش هایی که در حال حاضر اتفاق می افتد به یکی شدن به یک دنیای جدید خود را. ما می خواهید یک استراتژی دراز مدت خلاق مقاومت بر اساس "بهترین شیوه" شده اند که به خوبی مستند شده طی 30 سال یا بیشتر برای خشونت پرهیزی در عمل اجتماعی. به اندازه کافی انعطاف پذیر برای انطباق با موانع پیش بینی نشده و فرصت های جامع به اندازه کافی برای تمرکز انرژی کل جنبش استراتژی ما وضع خواهد شد یک مسیر با شروع از نسبتا آسان تغییرات و پیشرفت از قدرت به قدرت تا ما در بر داشت یک راه برای تنظیم مجدد این سیاره است. من می توانید ببینید این برنامه اتفاق می افتند در سه به هم پیوسته مسیر:

  • دموکراسی ابتدا با حق رای (لغو شهروندان آمریکا و کالج انتخاباتی; انواع دیگر تقلب انتخابات) و رفتن به شامل مراقبت های بهداشتی جهانی و پایان ناخالص نابرابری اقتصادی.
  • فرهنگ: امروز خشونت رسانه ای و تقریبا تمام تبلیغات تجاری عمل می کند به disempower مردم از تابعیت نه به ذکر است از خود به عنوان تحقق انسان سالم با یک هدف مهم.
  • سیاره زمین است. سبز جدید مقابله گذاشته است به خوبی; اجازه دهید آن را انجام داده.

اجازه دهید به یاد داشته باشید چه بزرگ مطالعات صلح پیشگام Kenneth hank woods به نام تا حدودی زبان-در-گونه hank woods اولین قانون: "اگر چیزی اتفاق افتاده است آن را ممکن است." قطعه از این نظر آینده در حال حاضر اتفاق می افتد; وجود حداقل یک مقیاس بزرگ به عنوان مثال اضطراری ثابت است که به نظر می رسد به احتمال زیاد به طور دائم تاسیس (جهانی درآمد اولیه) و حتی بیشتر قابل توجه یکی بحث شده - پایان دادن به جنگ.

حمل به جلو نقدی کمک مالی اسپانیا نهاد به عنوان یک اقدام اضطراری دولت در حال کار بر روی قرار دادن در یک برنامه برای UBI برای ایجاد "دائم ایمنی خالص ترین آسیب پذیر است." و پس از U. N. دبیر آنتونیو اشاره به این حادثه تلخ به نام برای آتش بس در سراسر جهان در طول COVID-19 همه گیر و 70 کشور امضا در مدئا بنجامین و نیکولاس دیویس اشاره کرد با انکار ناپذیر منطق که اگر جنگ است نه یک "فعالیت ضروری" چرا بازگشت به آن را در همه ؟ از تمام چیزهایی که ما در حال پیدا کردن ما می تواند بدون انجام, دیدنی ترین جنگ است.

این مقاله برای اولین بار در Metta مرکز صفحه وب در راه انداختن عدم خشونت.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب