ماموران فدرال محلی خیابان: یک "پرچم قرمز" در اورگان

توسط: AP | پورتلند | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 9:19:00 pm ماموران فدرال متفرق کردن معترضان رو

توسط NEWSATROPAT در 31 تیر 1399
توسط: AP | پورتلند | منتشر شده در تاریخ: جولای 21, 2020 9:19:00 pm
ماموران فدرال متفرق کردن معترضان روز شنبه در نزدیکی یک دادگاه فدرال در پرتلند سنگ. (منبع: AP)

فدرال ماموران اقدامات در تظاهرات در اورگان بزرگترین شهرستان مورد ستایش قرار داد توسط رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن انجام می شود اما بدون, محلی, رضایت, بالا بردن چشم انداز بحران قانون اساسی است که می تواند به عنوان تشدید هفته از تظاهرات پیدا تجدید تمرکز در درگیری با استتار ناشناس عوامل خارج از پورتلند آمریکا دادگاه است.

دولت و مقامات محلی که نمی بپرسید برای فدرال کمک در انتظار یک حکم در یک طرح دعوی در دادگاه واصل اواخر هفته گذشته است.

دولت دادستان کل الن روزنبلوم در دادگاه گفت که در مقالات نقاب فدرال افسران بازداشت شده اند که مردم در خیابان به دور از دادگاه با هیچ علت احتمالی و آنها را دور whisked در بینام و اتومبیل.

مغلوب ساختن پیشی جستن می گوید او قصد دارد به ارسال ماموران فدرال به شهرهای دیگر بیش از حد. "ما قصد داریم بیشتر در اجرای قانون فدرال که من می توانم به شما بگویم" مغلوب ساختن پیشی جستن در روز دوشنبه گفت.

"در پورتلند آنها انجام یک کار فوق العاده. آنها بوده ام وجود دارد و سه روز آنها واقعا انجام یک کار فوق العاده در یک دوره بسیار کوتاه از زمان."

قانون اساسی گفته کارشناسان فدرال ماموران اقدامات مترقی شهرستان ها "پرچم سرخ" در آنچه که می تواند تبدیل به یک آزمون مورد متحده' حقوق به عنوان برگ برنده دولت گسترش می یابد پلیس فدرال.

"این ایده که وجود دارد"s یک تهدید به یک دادگاه فدرال و مقامات فدرال در حال رفتن به از بین بردن و انجام هر کاری که آنها می خواهند به انجام بدون هیچ گونه هماهنگی و همکاری با دولت و مقامات محلی فوق العاده است خارج از چارچوب یک جنگ داخلی" گفت: Michael Dorf استاد قانون اساسی در دانشگاه کرنل.

"این است که یک استاندارد حرکت از authoritarians به استفاده از بهانه سرکوب خشونت را در نیروی, در نتیجه باعث یک واکنش خشونت آمیز و سپس bootstrapping اولیه استفاده از زور در وهله اول" Dorf گفت.

شیکاگو تریبون به نقل از منابع ناشناس گزارش داد که روز شنبه برنامه ریزی شده مغلوب ساختن پیشی جستن به استقرار 150 ماموران فدرال به شیکاگو.

آیتالله سیستانی از اورگان شکایت در دادگاه فدرال بیش از عوامل حضور در پورتلند و سازمان شیکاگو شعبه گفت: این امر به طور مشابه مخالفت فدرال حضور.

"این است که دموکراسی نه یک دیکتاتوری" اورگان دولتی کیت براون از حزب دموکرات گفت: در توییتر. "ما نمی توانیم به پلیس مخفی ربودن افراد بینام و وسایل نقلیه. من نمی توانم باور کنم باید بگویم که به رئیس جمهور ایالات متحده است."

وزارت امنیت داخلی توییتی که ماموران فدرال بودند سنگر در پورتلند ایالات متحده دادگاه در یک نقطه بود و لیزر اشاره کرد و در چشمان خود را در تلاش برای نابینایان آنها.

"پورتلند مملو از خشونت آنارشیست ها آزار فدرال ماموران فدرال و ساختمان" توییت گفت. "این نیست مسالمت آمیز جمعیت. اینها فدرال جنایات است."

رهبران در آمریکا روز یکشنبه گفت که آنها "احساس خطر" با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تاکتیک در پرتلند و دیگر شهرستانها.

آنها را به نام فدرال بازرسان به طور کلی به بررسی.

تهمت که به نام معترضان "آنارشیست ها و آشوبگران گفت:" وزارت امنیت داخلی و وزارت دادگستری عوامل دست به برقراری نظم در دادگاه و کمک به پورتلند.

تظاهرات شبانه آغاز شد که پس از جورج فلوید مرگ در دست مینیاپولیس پلیس را تفویض به خشونت است.

مغلوب ساختن پیشی جستن دولت اقدامات خلاف معمول فلسفه آمریکایی محافظه کاران که به طور معمول درمان ایالتی و محلی حقوق با تقدس بوده و عمیقا با احتیاط از دولت فدرال — به خصوص آن عوامل مسلح — شفاعت در بیشتر مواقع.

اما مغلوب ساختن پیشی جستن نشان داده است که اقدامات خود را همیشه منعکس کننده سنتی محافظه کاری — به خصوص هنگامی که سیاست و در این مورد قریب الوقوع انتخابات در بازی هستند.

یکی از برجسته جمهوری خواه ایالت رند پل از کنتاکی که از آزادیخواه متمایل به پهلو از این حزب انتقاد فدرال پلیس.

"ما نمی دهد آزادی برای امنیت. اجرای قانون محلی می تواند و باید از دست زدن به این شرایط در شهرهای ما وجود دارد اما هیچ جایی برای نیروهای فدرال و یا ناشناس ماموران فدرال گرد کردن مردم در خواهد شد" پل گفت: در یک صدای جیر جیر دوشنبه.

تظاهرات باید roiled پورتلند برای 52 شب. بسیاری از تظاهرات را به خود جذب هزاران نفر شده است و تا حد زیادی صلح آمیز است.

اما گروه های کوچکتر به چند صد نفر را با تمرکز بر اموال فدرال و محلی اجرای قانون ساختمان در زمان تنظیم آتش سوزی به پلیس حوزه های فوق العاده ویندوز و برخورد با خشونت با پلیس محلی.

پورتلند پلیس با استفاده از گاز اشک آور در موارد متعدد تا زمانی که یک دادگاه فدرال به منظور ممنوع افسران خود را از انجام این کار بدون اعلام یک شورش. در حال حاضر نگرانی در حال رشد است که گاز اشک آور استفاده علیه تظاهرکنندگان توسط ماموران فدرال به جای.

خشم در فدرال تشدید حضور در جولای 11, زمانی که یک معترض بود در بیمارستان بستری با بحرانی آسیب های پس از ما خدمات مارشال افسر او را در سر زده با کمتر کشنده دور.

ویدئو نشان می دهد که این مرد به عنوان Donavan LaBella ایستاده در سراسر خیابان از افسران برگزاری یک سخنران بیش از سر خود را زمانی که او بود رسید.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن