قومی پروفایل غیر قانونی است

کشتار وحشیانه جورج فلوید در مینیاپولیس توسط یک افسر پلیس به ارمغان آورده است صدها هزار نفر از مردم به خیابان ه

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

کشتار وحشیانه جورج فلوید در مینیاپولیس توسط یک افسر پلیس به ارمغان آورده است صدها هزار نفر از مردم به خیابان ها در سراسر جهان از جمله در اروپا است. آنها خواهان عدالت و پایان دادن به سوء استفاده پلیس. سیاستمداران باید توجه به این درخواست.

اصلاحات پلیس است که یک موضوع در بسیاری از کشورهای اروپایی. تبعیض آمیز پلیس چک و استفاده بیش از حد از زور اغلب لایه از زندگی روزانه تجربه نژادپرستی برای بسیاری از اروپایی ها. ساختاری تبعیض هنوز هم نگه می دارد میلیون ها نفر از شهروندان ما متعلق به اقلیت های قومی در حاشیه جوامع ما به ویژه در اشتغال, بهداشت, آموزش و پرورش, مسکن و سیستم عدالت کیفری.

قومی پروفایل توسط پلیس نشان می دهد این مشکل هست. یک سال 2017 EU-بررسی گسترده توسط آژانس حقوق اساسی نشان می دهد که از بیش از 25 ، 000 پاسخ دهندگان مختلف با اقلیت های قومی و مهاجر پس زمینه 14 درصد شده بود توسط پلیس متوقف شد در 12 ماه قبل از سروی. در فرانسه یک بررسی ملی نشان داد در سال 2017 است که مردان جوان عرب و آفریقایی تبار بودند بیست برابر بیشتر احتمال دارد به متوقف شود و جستجو از هر نر ، در انگلستان – جایی که قانون نیاز به پلیس برای جمع آوری و انتشار disaggregated اطلاعات در پلیس متوقف و شیوه های جستجو – آمار رسمی برای 2017-2018 نشان می دهد که مردم سیاه شد نه و نیم برابر بیشتر احتمال دارد به متوقف شود از مردم سفید در انگلستان و ولز است.

قومی پروفایل غیر اخلاقی است, معکوس و مهمتر از همه غیر قانونی است. آن است که غیر اخلاقی برای پلیس به تبعیض علیه مردم در زمینه های مربوط به ویژگی های فیزیکی خود را. آن را نیز معکوس به دلیل قومی پروفایل عمیقا خسارت رابطه بین پلیس و مردم است که یک عنصر اساسی صلح آمیز و مرفه جامعه است. و آن را غیر قانونی است چرا که آن را نقض شناخته شده بین المللی و حقوق بشر, قانون حمایت از برابری و کرامت انسانی.

بدن در حال رشد ملی و بین المللی و تصمیمات قضایی است مجددا بر این اصل با وضوح عالی. در یک مورد علیه روسیه به دادگاه اروپایی حقوق بشر برگزار شده در سال 2005 که درمان است که به طور انحصاری و یا به تعیین حد در یک فرد با منشاء قومی است ناسازگار با اصول کثرت گرایی و احترام به فرهنگ های مختلف است که تعریف یک جامعه دموکراتیک. در سال 2009 مورد در مقابل اسپانیا در مورد چک با هدف شناسایی مهاجران در یک وضعیت نامنظم ایالات کشور کمیته حقوق بشر نشان داد که استفاده از فیزیکی و یا ویژگی های قومی خود را به عنوان یک شاخص در زمینه این چک شد و ناسازگار با میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی.

در سال 2016 دادگاه تائید دیوانعالی کشور در فرانسه تحویل یک تصمیم مهم محکوم شده است که دولت فرانسه برای تبعیض آمیز چک هویت انجام شده صرفا بر اساس ویژگی های فیزیکی.

در همان سال و بالاتر اداری دادگاه در ایالت راینلند-فالتز در کشور آلمان واقع در آلمان حکم داد که چک هویت بر اساس یک فرد رنگ پوست بودند ناسازگار با اصل برابری. که قضاوت تکرار وقایع مشابه گرفته شده توسط همین دادگاه در سال 2012 و توسط دادگاه ایالت بادن وورتمبرگ در سال 2018 و عالی اداری دادگاه ایالت نوردراین-وستفالن در همان سال است.

در سال 2018 دادگاه عالی هلند یافت که پولیس ملی برنامه توقف خودرو با صفحات از کشورهای اروپای شرقی بود و تبعیض آمیز. در همان سال Svea دادگاه تجدید نظر در سوئد نشان داد که گنجاندن چند Roma افراد در پلیس سوئد ثبت نام صرفا بر اساس منشاء خود را به مبلغ تبعیض قومی.

دولت های اروپایی به پایان go-slow?

با وجود این, فراوان بدن از شواهد دولت های اروپایی باید همه بیش از حد اغلب کند و یا بی اثر در پیشگیری و تحریم سوء استفاده پلیس و قومی پروفایل. در حال حاضر عظیم بسیج از مردم از همه ریشه باید بازی را تغییر دهید. اروپایی جوامع و رهبران سیاسی دیگر نمی تواند چشم پوشی از حد مشکل است.

تعدادی از کشورها در حال حاضر اعلام کرد اقدامات در تلاش برای مقابله با سوء استفاده پلیس. برخی از رهبران سیاسی نیز به صراحت محکوم نژادپرستی و روشن ساخته است که آنها در حال گوش دادن به تظاهرات ، این است که همه امیدوار کننده است اما کافی نیست. مقامات دولتی باید تبدیل این واکنش های اولیه نسبت به تغییر پارادایم و ماندگار معنی دار تغییر دهید.

مبارزه با نژاد پرستی است یک کار بزرگ است که نیاز به عمل پایدار در دراز مدت به ویژه در زمینه آموزش و پرورش و اشتغال است. مسلما با این حال ضروری ترین بخش که در آن مقامات دولت باید دخالت ها و نهادهای عمومی. و پلیس هستند که یکی از برجسته ترین این گونه موسسات که در آن اقدامات باید در برابر نژادپرستی و تبعیض است.

پیشرفت را می توان با تمرکز بر دو اهداف قابل دسترسی.

اولا مهر قومی پروفایل. جمع آوری و انتشار اطلاعات در پلیس disaggregated ملیت و زبان و دین ظاهر و ملی و یا قومی پس زمینه یک گام ضروری. متحده همچنین باید اتخاذ قانون به وضوح تعریف و منع تبعیض آمیز پروفایل و circumscribing قدرت اختیاری از مقامات مجری قانون.

سوء ظن معقول استاندارد استفاده می شود در متوقف کردن و جستجو و پلیس باید تحت مستمر حقوق بشر آموزش در مورد چگونگی رعایت آن در فعالیت های روزانه خود را. مهمتر مقامات مجری قانون باید توضیح دلایل توقف یک فرد حتی بدون اینکه از او خواسته به عنوان این می تواند کمک به برطرف کردن برداشت از تعصب و بر اساس پروفایل و در نتیجه افزایش اعتماد عمومی به پلیس است.

اقداماتی مانند هویت اتمام رسید و بدن فرسوده تصویری دستگاه ها مورد بحث قرار گرفته و یا با تجربه در برخی از کشورها. چنین اقداماتی باید به تصویب رسید و بررسی گسترده از طریق مشاوره عمومی شامل در میان دیگران, ملی حقوق بشر موسسات و کارشناسان در پلیس و حقوق بشر است.

تلاش به آدرس قومی پروفایل باید شامل جوامع محلی در سطح مردمی و سازمان های اجرای قانون باید در تعامل با چنین جوامع به دست آوردن اعتماد و احترام.

در نهایت در ارتباطات خود با رسانه ها و پلیس باید مراقب باشید به تداوم تعصب با لینک قومیت ، ملیت یا وضعیت مهاجرت با فعالیت های جنایی. از سال 2007 شورای اروپا ضد نژادپرستی بدن در دسترس ساخته شده است راهنمایی برای کشورهای عضو در این مرحله آنها باید به مهر قومی پروفایل.

پایان مصونیت از مجازات

ثانیا پایان دادن به مصونیت از مجازات. همه اتهامات سوء رفتار پلیس باید به طور موثر مورد بررسی برای شناسایی و مجازات کسانی که مسئول عنوان کنوانسیون اروپایی حقوق بشر نیاز دارد. این امر ارسال یک پیام روشن به مردم است که پلیس سوء استفاده خواهد شد و دیگر توان تحمل و مجرمان را مجازات خواهد شد.

یکی از موثر ترین راه های دستیابی به این هدف این است که با راه اندازی مستقل شکایات ساز را پوشش می دهد که تمام مقامات مجری قانون. چنین بدن باید مستقل قادر به جمع آوری شواهد در شیوه ای سریع موضوع را به نظارت عمومی و شامل قربانیان در روند شکایت به منظور حفاظت از منافع مشروع خود. آن شایستگی نباید محدود به صدور غیر الزام آور توصیه به انضباطی بدن از اجرای قانون کردند. کافی است وجود دارد تخصص در اروپا در مورد چگونه به راه اندازی چنین بدن و دولت باید شروع به استفاده از آن.

این اقدامات در رسیدن به شرطی اراده سیاسی وجود دارد. آنچه سیاستمداران و به ویژه وزرای داخله می گویند و یا حذف می گویند باعث می شود یک تفاوت واقعی در صفوف پولیس. سیاستمداران باید همیشه محکوم کردن اعمال خشونت توسط پلیس و آن را روشن است که نه تنها عاملان مجازات شوند بلکه هر کسی که می داند یا باید شناخته شده در مورد یک عمل خشونت آمیز و موفق به جلوگیری و یا آن را گزارش.

زانو و گردن که منجر به کشته شدن جورج فلوید و بسیاری دیگر قبل از او یک استارک یادآوری است که نژاد پرستی است که همیشه و در همه جا دشمن از کرامت انسانی. مقابله قومی پروفایل توسط پلیس می تواند یک شروع خوب در پرداختن به علل عمیق نژادپرستی است که همچنان به تحت تاثیر قرار میلیون ها نفر از انسان ها در اروپا است.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب