پال خواستار قطع بودجه دولت فارگو-مورهد پلیس ؟ این گروه در مورد آن صحبت

راه اندازی حدود یک هفته پیش یک Facebook گروهی به نام "پلیس-رایگان فارگو-مورهد" است که تا کنون به دست آورده در

توسط NEWSATROPAT در 22 خرداد 1399

راه اندازی حدود یک هفته پیش یک Facebook گروهی به نام "پلیس-رایگان فارگو-مورهد" است که تا کنون به دست آورده در حدود 200 عضو با توجه به جیک Mullin از مورهد است که کمک به سازماندهی این گروه است.

Mullin گفت: اعضای یک بار ملاقات کرده آنلاین و برنامه آنها را برای ادامه میزبانی جلسات مجازی در یک تا حدودی به صورت منظم شاید یک بار در هفته.

مه 25 مرگ جورج فلوید در بازداشت پلیس مینیاپولیس موجب سراسر کشور موشکافی چگونه ادارات پلیس کار خود را انجام دهد که منجر به پیشنهاد تغییر اساسی لازم است.

یک ایده به دست آوردن توجه است که کاهش یا از بین بردن کمک های مالی از ادارات پلیس و هدایت منابع به برنامه های اجتماعی و دیگر تلاش ها با هدف حمایت از جوامع است.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مفهوم defunding پلیس ملاقات با مخالفت برخی از, اما آن را نمی ممکن است به عنوان رادیکال به عنوان آن را برای تلفن های موبایل با توجه به Mullin.

"آن نیست که دیوانه ایده" گفت: Mullin که پیشنهاد کرد که اگر مردم فکر کردن در مورد چگونه اغلب آنها در واقع در تماس با قانون اجرای آنها ممکن است آن را ببینید که راه بیش از حد.

Mullin گفت: بسیاری از آمریکایی ها حداقل متوسط به بالا-کلاس سفید آمریکایی ها نمی تعامل بسیار با پلیس است. "من فکر می کنم ما در حال حاضر نوع زندگی در پلیس-جهان آزاد" گفت: Mullin که پدرش یک افسر پلیس است.

Mullin گفت: او اعتقاد داشتند که پلیس وجود داشته است برای محافظت از مردم و بدون پلیس وجود دارد خواهد بود هرج و مرج و هرج و مرج اما او گفت که او واقعا بر این باورند که دیگر نیست.

"من فکر می کنم یک دنیای بهتر امکان پذیر است. من فکر می کنم ما می توانیم جایگزین ساختارهای امنیت عمومی است که در واقع ما هزینه کمتر از نظر مالی و هزینه ما کمتر از نظر اخلاقی و در واقع ممکن است بهتر و کارآمد تر" Mullin گفت.

بدانند کسانی که جایگزین و نحوه حمایت از آنها است که در آن Facebook گروه در می آید Mullin گفت:, و اضافه کرد که این گروه عضویت ترکیبی از مردم از سراسر جامعه است.

یکی از شهرستان که در آن defunding پلیس برای گرفتن توجه است, مینیاپولیس, که در آن یک فمن از مینیاپولیس شورای شهر گفت: در این هفته آنها را پشتیبانی انحلال پلیس و به جای حرکت به سمت قرار دادن منابع به سلامت و خدمات اجتماعی برنامه هایی که با هدف کاهش و یا جلوگیری از جرم و جنایت.

Fargo police unveiled this van May 10, 2018, that was donated by MATBUS. The van is for taking kids and teenagers to after-school programs and field trips. Forum file photo

فارگو پلیس پرده برداری از این ون مارس 10 سال 2018 بود که اهدا شده توسط MATBUS. ون برای مصرف کودکان و نوجوانان به بعد از مدرسه برنامه ها و اردوهاي. فروم فایل عکس

مورهد شهردار Johnathan جاد گفت: یکشنبه, ژوئن 10, که او تا به حال زمان برای تحقیق سوال defunding پلیس به اندازه کافی به بحث در مورد آن را در هر طول.

"این امر می تواند به طور کامل از خط برای من حتی اظهار نظر در مورد آن," او گفت:.

جاد گفت: با توجه به آنچه اتفاق می افتد در سراسر کشور روشن است که در ادارات پلیس نیاز به ساخت و تقویت روابط با جوامع به طور کلی و با جوامع رنگ به طور خاص.

"من در این نقطه رفتن به می گویند که آیا آن نیاز به رفتن به سطح چه مینیاپولیس شورای شهر انجام شده است یا نه" جاد گفت.

جاد و دیگر مقامات محلی شده است گفتگو با جامعه سازمان در پی تظاهرات و شورش در فارگو. از آنجا که بسیاری از مکالمات شدند و خصوصی جاد گفت که او نمی تواند رفتن به جزئیات در مورد آنچه که در مورد صحبت کردیم.

او گفت: در طول این مذاکرات سازمان دهندگان جامعه شفاهی ابلاغ خواسته های آنها می خواهم برای دیدن اجرا میشه اما زمانی که از آنها خواسته شد به قرار دادن آنها در نوشتن آنها کاهش یافته است.

جامعه سازمان بعد از آن برای عموم منتشر شده یک لیست از خواسته ها که در آن زمان شامل نمی شود defunding پلیس.

Mullin گفت: اصطلاح defunding پلیس روی حیله و تزویر است چون به معنی چیزهای مختلفی را برای افراد مختلف و حتی در میان کسانی که فشار برای آن است.

چه Facebook گروه خواسته است برای Mullin گفت: برای افرادی است که به فکر می کنم در مورد چگونه شهر منابع ممکن است مجددا اخذ شود به تقویت خدمات است که آدرس اساسی اجتماعی و مشکلات به جای گسترش نیروی پلیس که او گفت: "در خدمت به مجازات و جرم عواقب ناشی از این مشکلات اساسی."

تلاش برای رسیدن به فارگو شهردار تیم ماهانی و فارگو رئیس پلیس دیوید تاد نظر یکشنبه موفق شدند.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن