من Keir Starmer را خر – و آنها به من گفت که چیزی در مورد او

"یک هفته مدت زمان طولانی در سیاست" هارولد ویلسون یک بار presciently مشاهده شده است. بوریس جانسون تا به حال یکی

توسط NEWSATROPAT در 6 خرداد 1399

"یک هفته مدت زمان طولانی در سیاست" هارولد ویلسون یک بار presciently مشاهده شده است. بوریس جانسون تا به حال یکی از آن هفته. فقط بیش از یک هفته پیش که مبارزات روزنامه پست در روز یکشنبه به فکر آنها تا به حال یک حرکت شبیه چمچه زنی در Keir Starmer. او مانند بسیاری دیگر آنها پیشنهاد و به سود در زمین حدس و گمان است. آنها نظریه خود را "حرکت شبیه چمچه زنی' خود را در سراسر صفحه.

#DonkeyGate آن را به عنوان محبت شناخته شده چشمگیری معکوس. این Starmer خانواده انجام یک رشته در ساری. برای خر پناهگاه. بیشتر از این خر در مدت کوتاهی.

پس از آن وجود دارد U turn. "این درست نیست." که همه Keir Starmer را صدای جیر جیر گفت: در پاسخ به بوریس جانسون تایید است که دولت در نظر گرفته شده برای نگه داشتن بیمه خدمات درمانی اضافه بها برای افراد مشغول به کار در بیمه خدمات درمانی از خارج از کشور. 24 ساعت بعد زیر فشار از حزب محافظه نمایندگان مجلس و رسانه ها از جمله رسانه های اجتماعی, نخست وزیر به همراه داشت. اضافه NHS کارگران می گیریم.

داغ بر روی پاشنه از U turn آمد سردرگم Dominic کامینگز امر است. در حالی که همه ما در خانه برای محافظت از بیمه خدمات درمانی در دستورالعمل نخست وزیر, ترین مشاور ارشد دومینیک کامینگز نه تنها سفر را به منزل پدر و مادر او در دورهام اما او نیز در زمان بعد از سفر وجود دارد. به عنوان اگر ثابت کند که دولت موظف است توسط قوانین مختلف برای بقیه از ما, بوریس جانسون تحسین جورجیا را غرایز ایستاده بود و او مرد. کامینگز نشان داد هیچ تاسف برای اقدامات خود را.

Starmer پاسخ ساده بود. وجود یک حکومت برای Dominic کامینگز و دیگری برای هر کس دیگری.

با ترکیبی از Cummings امر و نخست وزیر NHS افتضاح شکاف بین او و Starmer نازل شده است. Starmer را قطب نمای اخلاقی درایوهای خود سیاست است. کسانی که به دنبال سفر او نیاز به حرکت چه انگیزه او.

و جالب اینجاست که این ایمیل در روز یکشنبه تلاش به لام او را به دست مخالف است. در حالی که حزب محافظه نمایندگان مجلس به ایمیل های روزانه و کلیسای انگلستان با پیوستن به بسیاری از ما در پرسش نخست وزیر قضاوت و ارزش سیستم #DonkeyGate نشان می دهد کیفیت در Starmer که تجهیز او را تحسین خود را به رهبری حزب و همچنین نشان می دهد او در حال حاضر خوب دولتمرد. جالب اینجاست که در کمی بیش از یک هفته بوریس جانسون و یک روزنامه وفادار به او ثابت کرده اند که فراتر از شک که Keir است نخست وزیر مواد.

چه #DonkeyGate به ما بگویید که در مورد رهبر جدید اپوزیسیون ؟ من خودم بینش Starmer را خر. آن اواسط-90s. Keir و من تا به حال فقط در گاتویک. ما می خواهم در ژنو در سازمان ملل متحد کمیته حقوق بشر. "من ماشین من در اینجا", Keir گفت. "من می تواند شما را اجرا بازگشت به لندن اما من برای رفتن از طریق مادر من را به انتخاب چیزی ، او زندگی می کند در این نزدیکی هست." این یک آخر هفته. من در هیچ عجله. من موافقت کرد.

ما در Keir را مادر و پدر را در هیچ زمان. آنها هنوز هم زندگی می کردند در همان خانه او می خواهم در. آن را در یک سوری ایجاد کرد که احساس بیشتر شبیه به یک شهر کوچک. حافظه من است خانه خاموش بود یک جاده اصلی. آن را وصف ناپذیر نیمه جدا شده و یا شاید تراس ساخته شده یا بین جنگ و یا فقط پس از آخرین جنگ.

Keir گفت که او نمی خواهد اما پیشنهاد من در آمده است. ما به سالن رفت. من ارائه شد چای و بیسکویت. وجود دارد یک زن و شوهر از افراد دیگر نیز در این خانه اما Keir به مامان ایستاده بود. او گلچهره-خرما و بسته بندی شده با انرژی است. من تا به حال متوجه او تا به حال یک ناتوانی است. "عکسهای بیماری" Keir بعد توضیح داده شده در خودرو "این نوع مانند آرتریت دژنراتیو". وضعیت او چیزی بود که او زندگی می کردند با تمام عمر خود را. او حدود 5 سال پیش.

آن را به سرعت روشن شد ما نمی خواهم عنوان می شود بلافاصله. وجود دارد چیزی اشتباه است با یکی از خر. این یک امر خانوادگی و مورد نیاز Keir را توجه undivided. ما می خواهم برای رفتن به خر میشه. عمل ساده توزیع من یک فنجان چای تا به حال نشان داده شده است که چگونه تحت تاثیر قرار Keir را مادر بود توسط آرتریت اما او مصمم بود. در آمد و او چراغ راه را از طریق درب عقب در امتداد یک مسیر از باغ پشت به خر' زمینه است. راه رفتن بود به وضوح آسان نیست برای Keir را mum اما این صفوف به همه ما پیوست و او را در راه خود را به دیدن خر بود چیزی بسیار آشنا و عادی برای همه وجود دارد. من شاهد یک زن فوق العاده غلبه بر ناتوانی است.

میشه عادی قطعه زمین بالای خانه. با هم Keir و مادر خود را حل و فصل این بحران خاص با یکی از خر. وجود دارد یک و نیم دوجین یا بیشتر در این زمینه است. آنچه که من را به یاد وضوح در راه است این مبارک دلچسب حیوانات nuzzled تا به این ضعیف بانو به عنوان او رفت و در مورد کسب و کار خود را رسیدگی به آنها, آنها را تغذیه و مراقبت از آنها.

"این یک نوع خر محراب", Keir گفت: هنگامی که ما بودند در ماشین. Keir قدیمی را در و پس از نگاه الاغ که نادیده گرفته شده یا که صاحبان دیگر نمی تواند برای آنها مراقبت. "این شور و شوق خود را," او گفت:. "من گاهی اوقات فکر می کنم او دوست دارد آنها را بیشتر از او دوست دارد خواهر من برادر من و من" او اضافه شده با یک چشمک زدن در چشم او.

به عنوان او مسن تر Keir قدیمی تعهد به خر رو کمتر. با وجود بدتر شدن وضعیت او او را راه خود را به این زمینه را به بعد از آنها نگاه کنید. حتی زمانی که او به طور موثر, تخت, محدود, خر وظیفه انجام شد توسط پدر خود را که اطاعت گزارش در تندرستی خود را.

خران باربردار به بخشی از زندگی تبدیل شد. Keir خواهد قیر در کار گاه با خر اخبار. و در آنجا بود لحظه ای که Keir شد و با توجه به دیدار های برتر کنترل کیفیت که منجر به او را در مهم دادگاه. "می تواند ما را در برنامه ریزی مجدد?" Keir پرسید. "البته" QC پاسخ داد. "آیا همه چیز خوب است؟". معلوم شد که یکی از خر مرده بود و Keir را مادر واقعا می خواستم او را به وجود داشته باشد در مراسم تشییع جنازه.

داستان Keir را بچه خر شیرین است. و مانند بسیاری از Keir تربیت و راه او اجرا می شود زندگی خود را واقعا خبری نیست. Keir پدر و مادر بودند سخت کار کار مردم است. آنها متعهد به عدالت اجتماعی است. Keir سهام این ویژگی ها است. هوش خود را تعیین و توانایی های بی پایان هستند. به عنوان #DonkeyGate شد یک داستان کوچک بینش است که Keir را بچه خر پناهگاه را فراهم می کند این است که این نکات در آن Keir می شود درایو خود را از.

ما فقط می توانیم حدس و گمان در مورد چگونه می پدید آمده از Covid-19 pandemic نسبتا صدمه ندیده بود Keir شده است مسئول است. به عنوان حوادث هفته گذشته را فراتر از شک تفاوت بین Starmer و جانسون شگفت انگیز است. که ما درد را برای بعد از انتخابات و پنج سال از بوریس ممکن است تبدیل به بیش از حد نا هم برای او و ما.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن