Enbridge اصلی منتقل 14 درصد کمتر نفت در مارس

کلگری مبتنی بر شرکت اصلی, یک سری از خطوط لوله حمل نفت را از آلبرتا به, برتر, Wis., و پس از آن دیگر به میانه مت

توسط NEWSATROPAT در 20 اردیبهشت 1399

کلگری مبتنی بر شرکت اصلی, یک سری از خطوط لوله حمل نفت را از آلبرتا به, برتر, Wis., و پس از آن دیگر به میانه متحده حمل و نقل به طور متوسط از 400 ، 000 کمتر بشکه نفت در روز در آوریل 14% رها از 2.84 میلیون بشکه در روز Enbridge معمولا کشتی ها در اصلی در سه ماهه اول.

کاهش 400,000 به 600,000 بشکه در روز است که انتظار می رود در سه ماهه دوم و همچنین Enbridge مدیر عامل Al موناکو گفت: در یک کنفرانس تلفنی با سرمایه گذاران پنج شنبه.

در انتشار اخبار موناکو گفته است "کاهش سریع" جت سوخت و مصرف بنزین در طول همه گیر باعث کاهش به پالایشگاه اجرا می شود و تولید نفت خام.

از ماه مارس قیمت نفت کاهش یافته و حتی زیر صفر دلار در ماه آوریل به عنوان یک پر از روغن می سازد تا در طول یک کمبود تقاضا به عنوان پناهگاه مردم در محل و جلوگیری از سفر هوایی برای کمک به جلوگیری از گسترش COVID-19 بیماری تنفسی ناشی از کروناویروس جدید.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

سقوط در تقاضا برای نفت و قیمت موجب شده است تولید کنندگان نفت در آلبرتا نفت ماسه که در آن Enbridge را اصلی آغاز می شود, برای جلوگیری از تولید و اخراج کارکنان.

"به عنوان بزرگترین خط لوله در خارج از حوضه زیادی از تعجب ما را تحت تاثیر قرار با این میزان تقاضا اختلال" موناکو گفت: در تماس است.

اما او انتظار دارد که حجم را به بازگشت به "عادی" در اصلی به عنوان سال می رود.

"با توجه به قدرت اصلی موقعیت و پالایشگاه تلفات هنگامی که تقاضا میدارد ما انتظار می رود حجم برای بازگشت به سطح قبلی" موناکو گفت.

کاهش هزینه های

Enbridge اعلام کرد آن را برش 300 میلیون دلار در هزینه های عملیاتی در این سال با شرکت گسترده حقوق rollbacks پرداخت کاهش مدیریت و هیئت مدیره داوطلبانه اخراج و کاهش در خارج از خدمات و هزینه های زنجیره عرضه.

Enbridge همچنین قصد دارد به تاخیر حدود 1 میلیارد دلار در سرمایه هزینه 300 میلیون دلار است که از تاخیر در اجازه برای خط 3 جنجالی خط لوله جایگزین پروژه برنامه ریزی شده برای عبور از حد از شمال مینه سوتا است.

مینه سوتا خدمات عمومی رای دادند 3-1 در ماه فوریه به reapprove خط 3 گواهی نیاز و مسیر اجازه اما منظور نهایی نبود گذشت تا هفته گذشته.

کالین Gruending معاون اجرایی رئیس جمهور و رئیس امور مالی گفت: سرمایه گذاران بود که حدود شش هفته بعد از این شرکت انتظار می رود پس از آن حرکت 300 میلیون دلار از آن برنامه ریزی شده خط 3 هزینه ها برای سال 2021 به شش هفته.

"ما فقط در واقع در حال حرکت است که شش هفته صرف از '20 به '21 مکانیکی" Gruending گفت.

Enbridge هنوز نیازهای متعدد مجوز قبل از ساخت و ساز می تواند شروع در 340 مایل طولانی مینه سوتا بخش از خط 3. کانادا و ویسکانسین بخش در حال حاضر در خدمات.

پس از تکمیل این خط لوله را کشتی 760,000 بشکه نفت (31.92 میلیون گالن) در هر روز از آلبرتا, کانادا به Enbridge ترمینال در برتر است.

هنگامی که این پروژه دارای مجوز از آژانس کنترل آلودگی مینه سوتا وزارت منابع طبیعی و لشکر مهندسان ارتش و مجوز ساخت از PUC آن را حدود شش تا نه ماه برای ساخت این خط لوله Enbridge گفت.

محیط زیست و گروه های قبیله ای متعهد شده اند به چالش PUC منظور استدلال این خط لوله است غیر ضروری و شمار خطرات زیست محیطی.

Enbridge گزارش از دست دادن $1.43 میلیارد دلار (کانادا) در سه ماهه اول سال 2020 یا 71 درصد از دست دادن هر سهم مشترک در مقایسه با درآمد 1.9 میلیارد دلار یا 94 سنت در هر سهم مشترک در سه ماهه اول سال 2019.

سه ماهه اول شامل نزدیک به 4 میلیارد دلار در هزینه مانند 1.7 میلیارد دلاری برای سرمایه گذاری خود در دنور-بر اساس DCP Midstream و مشتق از دست دادن 2 میلیارد دلار.

تنظیم درآمد 1.7 میلیارد یا 83 سنت در هر سهم مشترک برای سه ماهه اول سال 2020 در مقایسه با 1.6 میلیارد دلار یا $0.81 هر سهم مشترک در سال 2019.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب