Walz اختصاص $12M به قفسه مواد غذایی به عنوان Minnesotans صورت ناامنی غذایی

در یکشنبه, جولای 8, دفتر فرماندار اعلام کرد که اضافی $12 میلیون دلار بودجه اضطراری را به دولت 300 قفسه مواد غذ

توسط NEWSATROPAT در 19 تیر 1399

در یکشنبه, جولای 8, دفتر فرماندار اعلام کرد که اضافی $12 میلیون دلار بودجه اضطراری را به دولت 300 قفسه مواد غذایی و هفت مواد غذایی بانک ها برای کمک به افزایش نیاز در طول بیماری همه گیر.

جلوتر از بودجه خود را اعلام روز شنبه, رژیم صهیونیستی. تیم Walz و سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان تور وزارت کار, هندی, مواد غذایی, قفسه — تنها فرهنگی خاص مواد غذایی قفسه در این منطقه است. قرار دارد در زیرزمین یک ساختمان سفید در سنت پل اجلاس Ave. دیوارهای مواد غذایی قفسه ها رنگ زرد آفتابی آراسته با سنتی Ojibwe و داکوتای چاپ بنابراین کاربران "در خانه احساس راحتی کنید."

قفسه ها و یخچال چیده با تولید گوشت و لبنيات و شربت خانه, اقلام به عنوان به خوبی به عنوان حیاتی خانواده و اقلام بهداشتی —از جمله در عصر COVID-19, ضد عفونی کننده دست و پارچه ماسک صورت. یک سبد بود مواجه نگردند با همراه مریم به صورت سنتی و بومی smudging آداب و رسوم. در حال حاضر بسیاری از کاربران با استفاده از تحویل و یا تماس با ما-کمتر وانت, یک اتاق مجهز با از پیش ساخته شده کیف و جعبه پر از مواد غذایی توسط برچسب خانوار.

با توجه به دفتر والی حدود 300,000 Minnesotans سفر کرده اند قفسه مواد غذایی از زمان شروع این بیماری همه گیر تا 30% از قبل است. مینه سوتا, هفت مواد غذایی بانک ها توزیع حدود 2.4 میلیون پوند از مواد غذایی در سراسر کشور. وزارت امور خارجه اشتغال و توسعه اقتصادی گزارش می دهد که بیش از 843,000 Minnesotans باید کاربردی برای مزایای بیکاری از اواسط ماه مارس.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Walz گفت: اضافی 12 میلیون دلار — است که می آید از فدرال مراقبت در عمل کمک — کمک خواهد کرد که مواد غذایی قفسه ها و بانک ها دیدار Minnesotans' افزایش نیاز دارد در سال 2020 که او گفت: "طول می کشد بسیاری از هماهنگی ها و بسیاری از تعهد است." با 12 میلیون دلار در علاوه بر این به طور منظم اعتبارات دولت در حال حاضر ارائه در مجموع مبلغ 75 میلیون دلار در کمک به بانک های مواد غذایی.

"این باعث می شود آن را بسیار دشوار است برای خانواده ها در زمان COVID برای پیدا کردن هر گونه امنیت هر احساس آرامش زمانی که جهان احساس می کند مانند آن را همچنان به چرخش خارج از کنترل به خصوص اگر شما نمی دانید که چگونه شما در حال رفتن برای تغذیه خانواده خود را" Walz گفت.

فلاناگان گفت: در زمان های سخت می توان آن را سخت برای کمک بخواهید. او گفت: قبل از اینکه خانواده خود را آغاز کرد و از دیدن او غذای محلی قفسه و استفاده از تغذیه کمک مزایای او به یاد می آورد شب را در دوران کودکی خود را زمانی که مادر او گفت که او گرسنه است. فلاناگان گفت که او متوجه می شود در حال حاضر, سال بعد, که وجود دارد فقط به اندازه کافی مواد غذایی در خانه.

"همانطور که ما با داشتن این گفتگو با مردمی در سراسر ایالت مینه سوتا در مورد تاثیر COVID من بر روی آن نگه دارید چشم انداز مادرم پرش یک وعده غذایی به دلیل این است که چگونه ما نیاز به نگاه در همه مسائل ما," فلاناگان گفت. "این COVID-19 همه گیر را تشدید کرده است, مواد غذایی بی ثباتی در سراسر ایالت مینه سوتا است."



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن