به دام افتاده: چرا جورج فلوید مرگ طنین انداز است که عمیقا

وحشیانه مرگ جورج فلوید و تظاهرات آن را برانگیخته تا به حال اثرات قابل توجه در جوامع در سراسر جهان است. تندیس ت

توسط NEWSATROPAT در 9 تیر 1399

وحشیانه مرگ جورج فلوید و تظاهرات آن را برانگیخته تا به حال اثرات قابل توجه در جوامع در سراسر جهان است. تندیس تجلیل slavers حذف شده اند در ایالات متحده و انگلستان و نقاشی های دیواری حمایت از سیاه و سفید زندگی می کند توجه به گسترش در سراسر جهان است.

متاسفانه مرگ سیاه مردم در دست پلیس نیست و یک پدیده جدید تا چه رسوب این پاسخ در حال حاضر ؟ بخشی از پاسخ این است که در زمان با هر دو خشونت پلیس و Covid مربوط به مرگ و میر به شدت به شکل مسابقه است. "ما نمی conflating این جدا بروز" را به عنوان سیاه و آسیایی, مشاوره روانشناسی, گروه آن قرار می دهد "اما برجسته آنها را با هم نشان می دهد که چگونه نژادپرستی نفوذ و اثرات سیاه و سفید زندگی می کند."

در حالی که زمان بندی می تواند به توضیح برخی از این پاسخ یکی دیگر از دلایل بی انتها است: آن است که روانی است. تصویر یک درمانده فردی خفه شدن در یک سبد و یا در حال مرگ با یک پلیس را به زانو در گردن او را لمس بر روی چیزی است که ما می تواند همه همدردی با این حال حتی اگر ما نبوده است به موضوع نژادپرستانه و خشونت: احساس بودن ناتوان در برابر اقدامات کسانی که به ما واگذار با ما ایمنی و حفاظت و حس بودن دام افتاده است.

هنگامی که یک نقاشی دیواری, نقاشی شده توسط سوریه هنرمندان عزیز Asmar و Anis Hamdoun به افتخار جورج فلوید رفت و ویروسی در اوایل ماه ژوئن Asmar گفت: عرب نیوز که فلوید مرگ به او گفت که سوریه "کشته خفگی." در انگلستان و کشورهای دیگر مردم هنوز هم احساس به دام افتاده در مستند - گیر برگزار شد توسط مردم در موضع قدرت و مبارزه است. احساسات مشترک مانند اینها که کارل یونگ به عنوان ریشه دار 'ناخودآگاه جمعی" است که تشکیل شده است از آرکه تایپ که باقی بماند در سراسر زمان و مکان و فرهنگ و نشان دهنده یک نوع از زیرساخت های روانی - "کهنه میراث بشریت" را به عنوان او آن را دیدم.

یونگ معتقد بود همه ما به اشتراک بگذارید ذاتی روانی اتصال از طریق این آرکه تایپ, به طوری که آنها بیدار کردن احساسات مشابه زمانی که آنها را لمس در ما ناخودآگاه جمعی بدون در نظر گرفتن که در آن ما در جهان از لحاظ جغرافیایی یا که ادیان یا باورهای ما پایبند به ما و یا سطوح مختلف آموزش و پرورش, قومیت و کلاس. زمانی که جورج فلوید lay dying و برای نام مادر او را به نام مادر مثالی در همه ما است.

مشابه واکنش جمعی قابل مشاهده هستند پس از بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله و در زمانی که بسیاری از ما در خانه امن با خانواده های ما اما در حال نقل مکان کرد و با تصاویری از دیگران را که از دست داده ام همه چیز. همان چیزی است که اتفاق می افتد در حال حاضر در زمینه مستند با شکوفایی کمک های متقابل ابتکارات و جمعی تظاهرات همبستگی در حمایت از سلامت کارگران و کارکنان مراقبت.

چگونه می توانید این بینش از روانشناسی به ما کمک کند به درک نه فقط خودمان و واکنش های ما و همچنین چگونه به حفظ این نوع از جمعی همدلی فراتر از همه گیر و تظاهرات به طوری که سیستمیک نژادپرستی و نابرابری نامیده می شود و در نهایت لغو? حتی اگر Covid-19 ایجاد یک فضای رمان به بررسی این سوال پاسخ دور از روشن است.

برای یک چیز, نگرانی تولید شده توسط خشونت پلیس و همه گیر در حال پیچیده و گاهی اوقات تضاد به خصوص برای افراد سفید. آنها ممکن است استناد " مبارزه یا پرواز پاسخ – در جریان یک راهپیمایی به عنوان مثال و یا اجتناب از ناراحتی و rationalising حوادث: "بام مردم کار در مشاغل بیشتر احتمال دارد به معرض Covid-19;" "دادخواست خواهد بود بسیار بهتر عمل از سرنگونی یک مجسمه."

این rationalisations حذف نیاز به فکر می کنم در مورد نقش سیستمیک نژادپرستی در ایجاد نابرابری اما آنها همچنین می توانند در معرض آنچه که یونگ آن را "شخصیت" - یک ماسک برای ابراز نژادپرستانه views اجتماعی در راه قابل قبول. افراد دیگر ممکن است تنها به تمرکز بر روی امنیت خود و خانواده آنها و یا پناه ویدئوها که مردم را تشویق به " شیر " خود و آرام ماندن در حالی که زمزمه تصدیق "من شایسته" به عنوان پاسخ به خشونت از رویدادهای جهان بدون یک اشاره از طنز در مشقت بار سطح, سفید, امتیاز است که در حال حاضر در تماس با زخم التیام یابد از تروما از مردم مرگ و میر.

نصب شواهدی وجود دارد که مرگ و میر در بازداشت پلیس از مردم سیاه و سفید و نرخ بالاتر از بام و میر ناشی از Covid-19 به طور مستقیم مربوط به نژاد پرستی در معرض امتیاز سفید که حفظ سیستمیک نژادی و نابرابری - نابرابری که نیروی بام جمعیت بازگشت به کار سریع تر از مردم سفید برای مثال, و که در آن پلیس هستند احتمال بیشتری برای خوب بام مردم برای مستند contraventions در نتیجه آوردن Covid-19, پلیس و نژاد پرستی با هم دوباره. به عنوان واقعیت های سیستمیک نژاد پرستی واضح تر می شود آن را ایجاد قریب به اتفاق تحقق همدستی در حفظ آن (اما بی خبر که به نوبه خود می تواند منجر به احساس گناه - یکی از مهمترین و روانی ناتوان کننده احساسات است.

بسیاری از مردم که تا به حال در نظر گرفته خود را به عنوان "نه نژادپرستانه' در حال تجربه یک شکل اخلاقی آسیب است. اغلب مربوط به جانبازان و اخلاقی و آسیب است یک نوع خاص از آسیبهای روانی است که مشخصه احساسات شدید و احساس گناه و شرم و بحران معنوی است که می تواند توسعه هنگامی که فرد میبیند شخصی خود را در باورهای اخلاقی نقض شده توسط کسانی که در قدرت و یا توسط خود و familiars. ناگهان افرادی که خود را در این راه شروع به درک کنند که آنها شده اند همدستی در اجازه دادن به نژاد پرستی به ادامه; که در آن است به اندازه کافی نمی شود نژادپرست است.' فعال بودن زاد نژادپرستی ضروری است.

بهترین پاسخ به این وضعیت ؟ هیچ پاسخ آسان وجود دارد. بر خلاف 'به طور منظم حوادث وجود دارد این است که هیچ راه ساده برای کمک به بازسازی و هیچ مسیر واضح برای از بین بردن نژاد پرستی از ما نهاد. نویسندگان مانند جک مونرو باید به بررسی این معضل که مایل به حمایت اکسپرس اما مطمئن نیستید که چگونه به انجام این حساسیت و موثر بودن فکر نمی متخلف دیگران از طریق ham-fisted یا بد قضاوت مداخلات.

در میان این ناگهانی 'wokeness' آن است که با توجه به ارزش های روحی و روانی تاثیر بی عدالتی است که مردم از رنگ تا به حال برای تحمل و قدرت برای نسل تحمل نژادی, سوء استفاده سیستمیک تبعیض و نژادپرستی نهادی در سراسر سلامت و خدمات آموزش و پرورش و در محل کار. برای بیش از حد طولانی مردم باید تحمل فلج نژادپرستی بدون داشتن صدای خود را شنیده و خاموش شده اند و یا در معرض تهدید زمانی که آنها صحبت کرده است. Antidiscrimination قانون است و صرفا منجر به نژاد پرستی که بیشتر پنهان از آشکار و افزایش استفاده از عباراتی مانند "ناخودآگاه تعصب" است که حذف مجرمیت از کسانی که مسئول.

آن ها در این زمینه است که مرگ جورج فلوید بوده است چنین قدرتمند کاتالیزور برای تغییر نه تنها در رویه نابرابری نژادی در امریکا بلکه در فرد سطح روانی برای بسیاری از مردم در سراسر جهان است. شده است وجود دارد جهانی افزایش فروش کتاب در درک مسابقه و امتیاز به عنوان مردم شروع به اقدام برای درک یادگیری و آموزش خود و جوامع که در آن زندگی و کار می کنند. به این آگاهی حرکت از ناخودآگاه به سطح خودآگاه ما ممکن است قادر به آدرس نژادی امتیاز و نابرابری با نیروی بیشتر و استراتژی و وحدت است.

برای انجام این کار وجود دارد بسیاری از اقدامات ما می تواند. ما می توانیم اذعان خود ما امتیاز و زمان را به عنوان خوانده شده آموزش خود را و یاد بگیرند که چگونه به معتبر متحد, نه فقط یک بازیگر.' ما می تواند همچنان به راهپیمایی و پیوستن به سازماندهی تظاهرات علیه نژادپرستی در همه اشکال آن است. ما می توانیم با استفاده از رسانه های اجتماعی به دنبال بام فعالان و مربیان در ترویج, پیام فراگیر, به اشتراک گذاری اطلاعات و برجسته و ترویج سیاه به رهبری سازمان و کسب و کار. و ما می توانید تماس بگیرید از نژادپرستی نظاممند در محل کار و در آموزش و پرورش است.

در حالی که بسیاری از دانشگاه ها با صدور بیانیه که ظاهرا متعهد به decolonising درسی چند هر گونه حرکت به سمت انجام این کار در بتن از نظر. بنابراین دانش آموزان می توانند تقاضا برای دیدن شواهد از تغییرات و کارکنان می خواست که آنها ماندن در دستور کار در جلسات رسمی. ما می توانید بپرسید مدارس به آموزش در مورد بریتانیا تاریخ استعماری به طوری که مردم یاد بگیرند تاریخی ارتباط بین امپراتوری مشترک المنافع و چند فرهنگی بریتانیا. کمک خواهد کرد که به نژادپرستی روایات.

مرکزی به همه این چیزهایی که تمایل به اذعان انسانیت مشترک ما و به بازجویی و آدرس نژاد پرستی و سلطه بدون که هیچ مقیاس بزرگ اقدام قابل دوام است. به همین دلیل درک روانشناختی محتوای یونگ جمعی آرکه تایپ و چگونه آنها کار - خوب و بد - بسیار مهم است.

با یا بدون ما قصد آگاهانه ناخودآگاه ما باعث خواهد شد با حوادث مانند جورج فلوید مرگ است. ما می توانیم هر دو درگیر با این کهن الگوهای مثبت و به نفع جامعه و یا سعی و سرکوب و انکار آنها که به ناچار منجر به بیشتر درگیری هر دو فردی و اجتماعی سطح. ماندن خاموش است و دیگر یک گزینه است. به عنوان اسقف اعظم دزموند توتو یک بار گفت: "اگر شما در حال خنثی در شرایط بی عدالتی شما را انتخاب کرده اند کنار كند."



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن