مواد مخدر مورد استفاده در درمان سرطان ممکن است کمک به کاهش COVID-19 شدت در بيماران: مطالعه

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 5:42:44 pm مطالعه منتشر شده در مجله علم ایمونو

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 5:42:44 pm
coronavirus, coronavirus drug, cancer drug for coronavirus, coronavirus vaccine, World news, Indian Express مطالعه منتشر شده در مجله علم ایمونولوژی اشاره کرد که این یافته ها باید در نظر گرفته شود بالینی, مشاوره و باقی می ماند به آزمایش می شود در یک کارآزمایی تصادفی کنترل شده کارآزمایی بالینی. (بازنمودی)

دانشمندان مشاهده کرده اند که مواد مخدر که در حال حاضر مورد تایید برای درمان چندین سرطان خون در ارتباط است با کاهش ديسترس تنفسی و کاهش پاسخ ایمنی بیش از حد فعال در COVID-19 بیماران پیشرفته است که ممکن است منجر به یک پتانسیل درمانی برای رمان coronavirus عفونت است.

به گفته محققان از جمله کسانی که از موسسه ملی سرطان در ایالات متحده, داروی ضد سرطان acalabrutinib مسدود پروتئین بروتون تیروزین کیناز (BTK) در COVID-19 بيمار و ارائه بالینی به نفع یک گروه کوچک از آنها.

مطالعه منتشر شده در مجله علم ایمونولوژی اشاره کرد که این یافته ها باید در نظر گرفته شود بالینی, مشاوره و باقی می ماند به آزمایش می شود در یک کارآزمایی تصادفی کنترل شده کارآزمایی بالینی.

این BTK پروتئین به گفته دانشمندان نقش مهمی در سیستم ایمنی بدن از جمله در ماکروفاژها هستند که سلول های ایمنی است که می تواند باعث التهاب با تولید پروتئین های شناخته شده به عنوان سايتوکاين.

این پروتئین محققان گفت: عمل به عنوان رسولان شیمیایی است که برای کمک به تحریک و مستقیم پاسخ ایمنی.

در برخی از بیماران مبتلا به COVID-19 مطالعه گفت: مقدار زیادی از سايتوکاين ها منتشر می شوند در بدن همه در یک بار باعث سیستم ایمنی بدن به آسیب عملکرد ارگان ها از جمله ریه ها — یک فرایند شناخته شده به عنوان "cytokine طوفان است."

مطالعه حاضر شامل 19 بيمار با تایید COVID-19 تشخیص که نیاز به بستری شدن در بیمارستان و همچنین با کم خونی-سطح اکسیژن و شواهدی از التهاب است.

به گفته دانشمندان 11 از 19 بيمار شده بود دریافت اکسیژن به صورت متوسط دو سال و هشت نفر دیگر شده بود در هواکش برای متوسط 1.5 روز.

این مطالعه اشاره کرد که در عرض یک تا سه روز پس از آنها شروع به دریافت داروی ضد سرطان, اکثر بیماران در اکسیژن گروه با تجربه قابل توجهی در کاهش التهاب و تنفس خود را بهبود یافته است.

آن گفت: هشت نفر از 11 بيمار قادر به اکسیژن اضافی و شد از بیمارستان مرخص.

اگر چه به نفع acalabrutinib بود که در کمتر چشمگیر در بیماران هواکش دانشمندان گفت: چهار نفر از هشت بيمار قادر به آمد کردن ونتیلاتور دو نفر از آنها را در نهایت مرخص شد.

به گفته دانشمندان ونتیلاتور بیمار گروه بالینی بسیار متنوع و شامل بیمارانی که تا به حال شده است در یک دستگاه تنفس مصنوعی به مدت طولانی و تا به حال عضو اصلی اختلال.

دو نفر از این بیماران جان گفتند.

تجزیه و تحلیل نمونه خون از بيماران نشان داد که سطح سرمی اينترلوکين-6 (IL-6) عمده سايتوکين در ارتباط با hyperinflammation شدید COVID-19 کاهش پس از درمان با acalabrutinib.

دانشمندان گفت: شمارش لنفوسیت های سلول های ایمنی نوع ارتباط با بدتر نتیجه در COVID-19 بیماران نیز به سرعت بهبود در بیماران.

زمانی که محققان آزمایش خون از بیماران مبتلا به COVID-19 که نمی شد در این مطالعه و مقایسه آن با نمونه های از داوطلبان سالم آنها دریافتند که بیماران مبتلا به COVID-19 بالاتری فعالیت BTK و پروتئین بیشتری تولید IL-6.

بر اساس این یافته آنها پیشنهاد کرد که acalabrutinib ممکن است موثر بوده است پس از آن هدف BTK است بیش فعال شدید COVID-19 سلول های ایمنی.

اما در یک توجه داشته باشید از احتیاط دانشمندان همچنین ذکر شده در این مطالعه که شایع ترین عوارض جانبی مرتبط با دراز مدت acalabrutinib درمانی شامل "درجه پایین و سردرد و اسهال pyrexia و دستگاه تنفسی فوقانی عفونت."

آنها گفتند ایمنی پروفایل acalabrutinib در بیماران مبتلا به COVID-19 نیاز به تایید در اين کارآزمايی بالينی آينده نگر.

"همبستگی بیشتر مطالعات مورد نیاز خواهد بود به درک پایه ای برای پاسخ و یا مقاومت به BTK مهار در بیماران با چنین پیشرفته بیماری" دانشمندان نوشت: در مطالعه است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن