Coronavirus جهانی به روز رسانی 28 جولای: 'هوا ترافیک مسافری نمی بازگشت به قبل از Covid سطح تا 2024'

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 10:36:28 pm An American Airlines, Inc. ه

توسط NEWSATROPAT در 8 مرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | به روز شده: ژوئیه 28 سال 2020 10:36:28 pm
Coronavirus pandemic, Pilots during covid, Airlines during covid pandemic, Indian express An American Airlines, Inc. هواپیما حرکت ریگان ملی فرودگاه (DCA) در آرلینگتون ویرجینیا, ایالات متحده در روز دوشنبه 6 آوریل سال 2020 است. خطوط هوایی ایالات متحده در حال استفاده برای فدرال کمک به تقویت منابع مالی خود را به عنوان مسافر خانه ماندن در میان coronavirus بیماری همه گیر. عکاس: اندرو Harrer/ایسنا

Coronavirus جهانی به روز رسانی: Coronavirus آلوده بیش از 16.4 میلیون نفر در سراسر جهان و ادعا 6,53,353 زندگی با ایالات متحده و برزیل و هند پیشرو که در فهرست بدترین کشورها را تحت تاثیر قرار. روز دوشنبه بزرگترین Covid-19 واکسن مطالعه کردم و در جریان با اولین از 30,000 برنامه ریزی داوطلبان کمک به تست عکس های ایجاد شده توسط دولت آمریکا — یکی از چندین نامزد نهایی کشش جهانی واکسن مسابقه. وجود دارد هنوز هم هیچ تضمینی وجود ندارد که تجربی واکسن تهیه شده توسط موسسه ملی بهداشت و مدرن Inc واقعا محافظت می کند.

در همین حال سازمان ملل متحد هشدار داد که coronavirus و محدودیت های آن در حال هل دادن در حال حاضر گرسنه جوامع بیش از لبه کشتن حدود 10,000 بیشتر کودکان یک ماه به عنوان ناچیز مزارع از بازار را کاهش دهد و روستاهای جدا شده از مواد غذایی و کمک های پزشکی. بیش از 550 ، 000 اضافی کودکان هر ماه زده بودن آنچه که به نام هدر سازمان ملل متحد سوء تغذیه است که نشان میدهد در دوک وار اندام و شكم متسع. بیش از یک سال است که 6.7 میلیون از سال گذشته در مجموع 47 میلیون. هدر رفتن و کوتاه قدی می توانید به طور دائم آسیب کودکان از لحاظ جسمی و ذهنی.

مردم با پوشیدن ماسک صورت برای محافظت در برابر coronavirus راه رفتن را از طریق یک منطقه خرید در پکن روز شنبه 25 ژوئیه سال 2020 است. (AP Photo/علامت Schiefelbein)

سفر هوایی می رود به بازیابی نیست قبل از 2024: یاتا

جهانی مسافرت هوایی است و دوره نقاهت را آهسته تر از حد انتظار طول خواهد کشید تا تا سال 2024 به بازگشت به قبل از همه گیر در سطح انجمن تجارت برای صنعت هواپیمایی روز سه شنبه گفت.

بین المللی حمل و نقل هوایی انجمن عقب رانده آن پیش بینی یک سال با توجه به آهسته مهار شیوع این بیماری در ایالات متحده و کشورهای در حال توسعه. صنعت شاهد یک جهش از اعماق خاموش شدن ناگهانی در مارس اما بد جدید است که هر گونه افزایش "است که به سختی قابل رویت" یاتا اقتصاددان ارشد برایان پیرس گفت: در طول یک آنلاین توجیهی برای روزنامه نگاران است.

پیرس گفت که سفر هوایی نیست rebounding همراه با افزایش سطح اطمینان کسب و کار در اروپا و آمریکا و چین است.

ترافیک پایین بود 86.5 درصد در ماه ژوئن از همان ماه از یک سال پیش در مقایسه با یک قطره از 94.1 درصد در ماه آوریل اندازه گیری شده به عنوان درآمد مسافر کیلومتر یا دور سفر توسط همه درآمد-تولید مسافران است.

که بهبود است "ابدا افزایش در کسب و کار, اعتماد به نفس" پیرس گفت. چین تندرست بیش از برخی از مکان های دیگر در حالی که یک ترقی در ما بوده است و زدم پشت های اخیر قیام در COVID-19 موارد در تعدادی از کشورهای. علاوه بر تجدید شیوع سفر نیز برگزار می شود مصرف کننده ضعیف اعتماد به نفس و محدود سفر بودجه در شرکت های که در حال مبارزه.

با وجود پارکینگ بسیاری از هواپیماهای خطوط هوایی در حال تلاش برای پر کردن صندلی با مردم به اندازه کافی پول. هواپیما تنها 62.9 درصد کامل در پروازهای داخلی در سراسر جهان و زیر سطح که در آن شرکت های هواپیمایی پول و گردابی 38.9 درصد برای مسافرت های بین المللی.

رئیس جمهور بلاروس آزمایش مثبت برای ویروس

رئیس جمهور بلاروس می گوید او آزمایش مثبت برای coronavirus و بدون علامت است. رئیس جمهور الکساندر لوکاشنکو اعلام کرد روز سه شنبه در دیدار با مقامات امنیتی دولت خبرگزاری Belta گزارش شده است. او قبلا رد نگرانی ها در مورد کوروناویروس به عنوان " جنون است.'
"امروز شما در حال ملاقات با یک فرد که موفق به زنده ماندن coronavirus روی پای خود را. پزشکان ساخته شده چنین نتیجه گیری دیروز: بدون علامت است," او گفت:.

بلاروس در زمان اقدامات جامع در برابر coronavirus مانند مستندات و یا سفارش اجتماعی فاصله. این کشور حدود 67,000 تایید موارد عفونت و 543 و میر گزارش شده.

انگلستان سفر بان کی مون در اسپانیا, اعتصاب, ضربه جدید به صنعت گردشگری

بریتانیا موثر بان کی مون در سفر به اسپانیا بعد از یک شکوفایی در coronavirus موارد کشور است که در شمال شرقی روز سه شنبه با چکش صفحه اصلی فقدان جامع قاره-رویکرد گسترده به سرکوب ویروس و دادن سخت, ضربه, گردشگری متکی به اقتصاد یک فرصت برای دوباره بجای اول برگشتن.

دولت بریتانیا این توصیه در برابر همه اما ضروری سفر به کل از اسپانیا به این معنی است که همه مسافران پس از رسیدن در انگلیس از آن کشور را مجبور به انجام یک 14 روز در قرنطینه.

این حرکت نه تنها نقش برآب انگلیسی گردشگران داخلی' امید برای گریز از این تابستان بلکه دامن زده تجدید عدم قطعیت در اروپا صنعت گردشگری بیش از چگونه به برنامه ریزی میان مقامات پاسخ به جدید COVID-19 شیوع است.

نشان دهنده این تصمیمات توسط شرکت های تعطیلات توی انگلستان و Jet2 به حالت تعلیق پروازها به مقصد اسپانیا است که به طور سنتی محبوب ترین تابستان مقصد برای گردشگران. "دولت بریتانیا باید از نزدیک با صنعت سفر به این سطح از عدم اطمینان و سردرگمی مضر است برای کسب و کار و ناامید کننده برای کسانی که به دنبال به جلو به خوبی سزاوار شکستن" توی بریتانیا در بیانیه ای گفت.

انگلستان PM بوریس جانسون می گوید: "نشانه هایی از موج دوم" ظاهر می شود در بخش هایی از اروپا

نخست وزیر بوریس جانسون, امروز گفت که "نشانه هایی از موج دوم این بیماری همه گیر' هستند شروع به نظر می رسد در برخی از نقاط اروپا به عنوان گزارش شده توسط نگهبان. گفت: در حالی که دفاع اسپانیا در قرنطینه به دلیل ترس از دوم Covid-19 اوج.

ویروس پیشتاز: کیپ تاون آموخته درس دردناک اولیه در

زمانی که شهر کیپ تاون به عنوان اول آفریقای coronavirus نقطه داغ دکتر ابو Mowlana متعجب شد که از ترس شکست در میان همکاران خود را. روحیه بود توفنده در میان پزشکان و پرستاران در Tygerberg بیمارستان حتی به عنوان عفونت رسید در ماه مه و ژوئن به یاد می آورد Mowlana یکی از پزشکان ارشد پیشرو COVID-19 دیدگاه وجود دارد. کارکنان در این شهر بزرگترین بیمارستان به زودی مبارزه بود دو جنگ: یکی در برابر ترس خود را و دیگر در برابر بیماری جدید که کشتن بیماران خود را.

"این ترسناک برای عموم اما این ترسناک برای همه ما," او گفت:. همه می ترسم. بحرانی-مراقبت پزشک. مرد در بخش. مرد تمیز کردن. همه. تا پایان ماه ژوئن زمانی که این ویروس در رسیدن به اوج خود در کیپ تاون و اطراف کیپ غربی استان در منطقه 62,481 از آفریقای جنوبی 151,209 مجموع موارد بیش از 40 درصد با توجه به آمار دولت. و 1,859 فتح کرد گرفته شد از آفریقای جنوبی 2,657 مجموع مرگ و میر در آن زمان از COVID-19 شد در استان است.

پاکستان coronavirus شمارش می رسد 274,908

پاکستان coronavirus شمارش رسیده 274,908 با تشخیص 936 موارد جدید در 24 ساعت گذشته وزارت بهداشت گفت: در روز سه شنبه. بیست و سه نفر کشته شدند و یک شبه با توجه به کروناویروس عوارض مرتبط با هل دادن در سراسر کشور مرگ و میر به 5,865.

به عنوان بسیاری از 242,436 بیماران بهبود یافته اند تا کنون در کشور وزارت گفت. با تشخیص 936 موارد جدید تعداد کل عفونت های رز به 274,908 آن گفت. سند گزارش حداکثر تعداد 118,824 موارد به دنبال 92,279 در پنجاب 33,510 در خیبر-پختونخوا 14,938 در اسلام آباد 11,624 در بلوچستان 2,040 در پاکستان-کشمیر تحت اشغال و 2,010 دفاع کند گرفته شد در گلگت-بلتستان.

موارد جدید در ادامه به افزایش چین در سین کیانگ

جدید کروناویروس موارد همچنان به افزایش چین در شمال غربی منطقه سین کیانگ با 57 گزارش روز سه شنبه.

پکن همچنین در گزارش خود اولین مورد از داخلی انتقال در بیش از دو هفته در حالی که در شمال شرقی استان لیائونینگ افزود: یکی دیگر از شش مورد در آن محلی شیوع. یکی دیگر از چهار مورد یافت شد میان چین ورود مسافران از خارج از کشور آوردن مجموع روزانه بیش از 24 ساعت گذشته به 68.

با وجود جدید خوشه چین به نظر می رسد که تا حد زیادی شامل ویروس و مرگ و میر همچنان در 4,634 میان 83,959 موارد است.

سین کیانگ را شیوع اتحاد محور در منطقه پایتخت و بزرگترین شهر ارومچی که در آن مقامات محدود حمل و نقل عمومی جدا شده برخی از جوامع و دستور آزمایش در میان کسانی که در نظر گرفته در معرض خطر عفونت است.

coronavirus, coronavirus news, corona news, spain coronavirus, cpronavirus us, us coronavirus news, covid 19 tracker, italy coronavirus news, india coronavirus news, coronavirus country wise cases, coronavirus latest update, coronavirus today update, ccovid 19, coronavirus in usa, coronavirus in italy, coronavirus total cases مردم منتظر یک توزیع ماسک و مواد غذایی در نیویورک است. (AP Photo/Bebeto ماتیوز)

پنس بازديد فلوریدا به بحث COVID-19 واکسن

معاون رئیس جمهور مایک پنس بازدید فلوریدا به برگزاری یک میز گرد با دانشگاه میامی محققان به صحبت در مورد نهایی-مرحله تست آزمایشی COVID-19 واکسن.

پنس گفت: دولت نمی خواهد با عجله روند به تصویب یک واکسن. FDA کمیسر Stephen هان گفت: جدول زمانی برای واکسن آزمایش شده بود فشرده و آژانس در حال انجام در زمان واقعی بررسی اطلاعات.

"ما می خواهیم برای اطمینان از ما حرکت در امن و موثر در سرعت. من می خواهم به اطمینان مردم فلوریدا و مردم سراسر این کشور است که ما را قطع هیچ گوشه ها در توسعه این و یا هر گونه واکسن" پنس به خبرنگاران گفت: پس از میز گرد در روز دوشنبه.

گوگل به نگه داشتن بسیاری از کارکنان خود را در خانه تا ژوئیه 2021

گوگل تصمیم گرفته است که بسیاری از آن 200,000 کارکنان و پیمانکاران باید کار از خانه از طریق ژوئن آینده یک جدی ارزیابی همه گیر پتانسیل ماندن در قدرت از شرکت ارائه پاسخ برای جهان مورد اعتماد ترین موتور جستجوی اینترنتی.

از راه دور-سفارش کار صادر دوشنبه توسط مدیر عامل گوگل Sundar Pichai نیز تاثیر می گذارد دیگر شرکت های متعلق به گوگل, شرکت, پدر و مادر, Alphabet, Inc. آن را نشانه یک شش ماه دیگر تمدید گوگل قبلی برنامه را به نگه داشتن بسیاری از دفاتر آن بسته را از طریق بقیه از این سال است.

"من می دانم که این تمدید جدول زمانی ممکن است با احساسات و من می خواهم به مطمئن شوید که شما در حال مراقبت از خودتان" نوشت پیچای است که الفبای مدیر عامل شرکت در یک ایمیل به کارکنان.

80,000 مردم در حال فرار از شهر ویتنامی پس از ویروس جدید موارد

در مورد 80,000 افراد محلی و گردشگران در حال تخلیه از محبوب ویتنامی ساحل شهر دانانگ پس از بیش از یک دوجین مردم وجود دارد را تایید کرد به COVID-19 دولت روز دوشنبه گفت:.

ویتنام به طور گسترده ای دیده می شود به عنوان یک موفقیت در برخورد با coronavirus reimposed اجتماعی فاصله نظم در دانانگ پس از تایید این موارد برای اولین بار شناخته شده است به محلی منتقل شده در این کشور در بیش از سه ماه.

57-year-old man تایید شد به آلوده coronavirus در روز شنبه اول کشور محلی مورد از مارس. سه نفر تایید شدند بیش از آخر هفته و پس از 11 بیشتر در دوشنبه وزارت بهداشت گفت.
روز یکشنبه دولت reimposed اجتماعی فاصله نظم در این شهر است.

جدید شیوع موجب ترس در میان گردشگران در این شهر با بسیاری از برش خود را در سفرهای کوتاه است.

در چین هواپیمایی پلاگین "همه شما می توانید پرواز' معاملات به سوراخ coronavirus ابرها

هواپیمایی جنوبی چین روز سه شنبه نورد 'همه شما می توانید پرواز' پاس شدن آخرین در یک ناوگان از کمبود پول نقد حمل به عضویت تبلیغاتی شوق است که تحلیلگران می گویند کمک کرده است تا احیای یک coronavirus زده سفر هوایی بازار است. حداقل هشت نفر از چین ده ها تن از شرکت های هواپیمایی را معرفی مشابه معاملات پس از ماه ژوئن اغلب با قیمت حدود 500 دلار در برخی موارد نامحدود پرواز. صنعت ناظران می گویند که بسته شده اند یک شات در بازو با هزینه های جبران در غیر این صورت صندلی های خالی پر شده در یک کشور که در آن پروازهای روزانه ماه گذشته بهبود به 80 درصد از پیش coronavirus سطوح. جهانی صنعت حمل و نقل هوایی است که کاملا eyeing چین به عنوان یک خلبان برای سفر هوایی بهبود روند, به عنوان کشور بازگشایی اقتصاد آن ماه زودتر از جاهای دیگر پس از مدیریت به همه گیر عمدتا تحت کنترل – حداقل در حال حاضر.

ویروس exacts تلفات سنگین در محله کوئینز از تاج

Damiana ریس بازگشته است در محل کار در منهتن مشغول مو, سالن, ساخت, برجسته blowouts و پسوند. اما ذهن او اغلب به ریش پدرش با او زندگی می کردند در کوئینز او قبل از تسلیم به کروناویروس در سن 76.

"همه مشتریان من بپرسید در مورد او و پس از آن زمانی که من بازگشت به خانه مردم از من بپرسید در خیابان که در آن او است. این یک یادآوری ثابت است که او در اطراف دیگر گفت:" ریس که فکر می کند پدرش مریض شدم در حالی که بازی دومینو در یک مرکز مراقبت روزانه برای سالمندان است.

همه گیر اتحادش را تغییر ریس' زندگی و کسانی که از بسیاری از در تاج, لاتین در محله کوئینز بود که در میان سخت ترین ضربه مکان در جهان است.

حتی اگر گرمسیری موسیقی پدیدار از به تازگی بازگشایی فروشگاه ها و برخی از افراد در خارج از نشستن در رستوران ها ارائه پیاده رو ناهارخوری اثرات طولانی از COVID-19 قابل توجه هستند. گرسنگی و افزایش بیکاری در حال افزایش است. بازماندگان هنوز عزادار عزیزانشان را از دست داده.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.

© IE آنلاین Media Services Pvt Ltd



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن