جهان نگران خشونت در ما; تظاهرات در لندن

توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:21:09 am مردم برخی از آنها از زانو جمع آوری در م

توسط NEWSATROPAT در 12 خرداد 1399
توسط: AP | لندن | منتشر شده در تاریخ: 1 ژوئن 2020 8:21:09 am
مردم برخی از آنها از زانو جمع آوری در میدان ترافالگار در مرکز لندن روز یکشنبه 31 مه سال 2020 در اعتراض به کشته شدن اخیر جورج فلوید توسط افسران پلیس در مینیاپولیس است که منجر به تظاهرات در سراسر ایالات متحده. (AP Photo/مت Dunham)

سازمان ملل در سراسر جهان را تماشا وحشت در ناآرامی های مدنی در ایالات متحده پس از مرگ جورج فلوید, سیاه و سفید مردی که پس از یک افسر پلیس فشرده زانو خود را بر روی گردن خود را تا زمانی که او متوقف تنفس.

نژاد پرستی-آغشته حوادث دیگر تکان دادن حتی امریکا نزدیک ترین متحدان هر چند بسیاری از را تماشا پوشش اغلب خشونت آمیز تظاهرات با رشد unease. سوختن ماشین و پلیس ضد شورش در ایالات متحده به ویژه در صفحات اول روزنامه ها در سراسر جهان یکشنبه — تداوم اخبار COVID-19 pandemic به ردیف دوم وضعیت در بعضی از نقاط.

فلوید مرگ در مه 25 در مینیاپولیس شد و آخرین در یک سری از مرگ و میر مردان سیاه و زنان در دست پلیس در آمریکا

جزئیات| توضیح داد: چرا جورج فلوید مرگ برانگیخته خشونت در آمریکا

هزاران نفر با تجمع در مرکز لندن روز یکشنبه به ارائه پشتیبانی برای آمریکا شدند. شعار "نه عدالت! نه صلح!" و با تکان دادن پلاکارد با کلمات "چگونه بسیاری از بیشتر است ؟" در میدان ترافالگار معترضان نادیده گرفته و انگلستان دولت قوانین ممنوعیت جمعیت به دلیل بیماری همه گیر. پلیس متوقف نمی آنها را.

تظاهرکنندگان سپس با راهپیمایی به سمت سفارت آمریکا که در آن یک خط طولانی از افسران محاصره ساختمان. چند صد نفر جات در اطراف خیابان و پلاکارد دست تکان داد.

تظاهرات در دانمارک نیز همگرا در سفارت ایالات متحده در روز یکشنبه. شرکت کنندگان انجام پلاکارد با پیام مانند "توقف کشتار مردم سیاه و سفید."

بخوانید| جورج فلوید کشتار: بیش از 1400 دستگیر حکومت تحمیل بیشتر سربازان مستقر به عنوان تشدید اعتراضات در سراسر آمریکا

سفارت ایالات متحده در برلین بود و صحنه تظاهرات در روز شنبه تحت شعار: "عدالت برای جورج فلوید." چند صد نفر بیشتر مردم به خیابان ها ریختند یکشنبه در پایتخت Kreuzberg منطقه حمل نشانه ها با شعارهایی مثل "سکوت خشونت" "نگه پلیس پاسخگو" و "چه کسی به شما تماس بگیرید زمانی که پلیس در قتل است؟" هیچ حادثه گزارش شده است.

آلمان پرفروش روزنامه بیلد روز یکشنبه انجام پر شور تیتر "این قاتل-پلیس تنظیم امریکا به آتش کشیده" با یک پیکان با اشاره به یک عکس از شرکت اخراج افسر پلیس درک چوین که متهم شده است با سوم قتل درجه در Floyd مرگ با زانو خود را در Floyd گردن. روزنامه داستان گزارش "صحنه مانند یک جنگ داخلی."

در ایتالیا, Corriere della Sera, روزنامه ارشد ایالات متحده خبرنگار ماسیمو Gaggi نوشت که واکنش به Floyd به قتل شد "متفاوت" نسبت به موارد قبلی از سیاه و سفید آمریکایی کشته شده توسط پلیس و حصول اطمینان از خشونت است.

"وجود دارد برافروخته سیاه, حرکات است که دیگر موعظه بدون خشونت مقاومت" Gaggi نوشت و اشاره کرد مینه سوتا فرماندار و هشدار داد که "آنارشیست و سفید برتری گروه در حال تلاش برای سوخت هرج و مرج."

در کشورهایی با دولتهای خودکامه دولت کنترل رسانه ها برجسته شده هرج و مرج و خشونت در ایالات متحده تظاهرات در بخشی به تضعیف مقامات آمریکایی' انتقاد از خود ملت.

در چین تظاهرات در حال مشاهده از طریق منشور از دولت آمریکا انتقاد چین از سرکوب تظاهرات ضد دولتی در هنگ کنگ است.

هو Xijin سردبیر بخش دولتی گلوبال تایمز روزنامه توییتی که مقامات ایالات متحده در حال حاضر می توانید ببینید تظاهرات خود ویندوز: "من می خواهم به درخواست سخنران پلوسی و دبیر Pompeo: باید پکن حمایت از اعتراضات در آمریکا مانند شما جلال تظاهر کنندگان در هنگ کنگ؟"

Hua Chunying چینی وزارت امور خارجه سخنگوی اشاره آمریکا در ناآرامی های نژادی توسط تویت "من نمی توانم نفس بکشم" که فلوید گفت: قبل از مرگ او.

در ایران است که خشونت قرار در سراسر کشور تظاهرات با کشتن صدها و دستگیری هزاران نفر و اخلال در اینترنت و دسترسی به جهان خارج, دولت, تلویزیون بارها پخش تصاویر از آمریکا خبر دادند. یک تلویزیون لنگر مورد بحث "یک صحنه وحشتناک از نیویورک که در آن پلیس با حمله به معترضان." یکی دیگر از تلویزیون دولتی پیام متهم به ایالات متحده از سازمان های پلیس در واشنگتن از "تنظیم خودرو را به آتش کشیدند و حمله به معترضان" بدون ارائه هیچ گونه شواهد است.

روسیه را متهم کرد که ایالات متحده از "مشکلات سیستمیک در حقوق بشر (persian)." آن را محکوم کرد فلوید مرگ به عنوان آخرین در یک سری از موارد خشونت پلیس علیه آمریکایی های آفریقایی تبار.

"این حادثه است که از برای اولین بار در یک سری از بی قانون و رفتار غیر قابل توجیه خشونت از آمریکا اجرای قانون" وزارت خارجه روسیه در بیانیه ای گفت. "پلیس آمریکا مرتکب چنین جنایات مشخصات بالا همه بیش از حد اغلب."

نیز وجود دارد شده اند ابراز همبستگی با تظاهر کنندگان.

در برزیل, صدها نفر از مردم با تجمع در مقابل ریو دو ژانیرو دولت کاخ در اعتراض به جنایات پلیس علیه سیاه مردم در ریو طبقه کارگر محله شناخته شده به عنوان فقیر نشین.

اعتراض به نام "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" قطع شد زمانی که پلیس با استفاده از گاز اشک آور برای پراکنده کردن مردم است. "من نمی توانم نفس بکشم" گفت: برخی از تظاهرکنندگان اشاره به جورج Floyds مرگ است.

معترضان خواستار پایان دادن به عملیات پلیس در داخل favelas. آنها فریاد زد: اسامی برخی از قربانیان به دنبال کلمه "حاضر!" ریو یکی از کشنده ترین پلیس در برزیل. در سال 2019 آنها کشته 1,546 مردم کمترین تعداد از سال 1998 و بسیاری از آن بود که در عملیات پلیس در محله فقیر نشین میشه.

بیش از آخر هفته در لبنان به معترضان آب گرفتگی رسانه های اجتماعی با توییتهایی دلسوز به آمریکا معترضان با استفاده از هشتگ #Americarevolts. که یک شعار برای لبنان جنبش اعتراضی — لبنان شورش — است که فوران در Oct. 17 سال گذشته است. ظرف 24 ساعت هشتگ #Americanrevolts شد شماره 1 روند تگ در لبنان.

در بیان دیگری از همبستگی با معترضان در حدود 150 تن از مرکزی اورشلیم در روز شنبه در اعتراض به این تیراندازی به مرگ توسط پلیس اسرائیل یک غیر مسلح مبتلا به اوتیسم فلسطینی پیش از آن در روز. پلیس اسرائیل به اشتباه مشکوک که مرد ایاد Halak شد حمل سلاح. زمانی که او موفق به اطاعت از دستور توقف ماموران آتش گشودند.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب