دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین: Coronavirus بسیار بد 'هدیه' از چین

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:37:06 pm رئیس جمهور ایالات متحد

توسط NEWSATROPAT در 8 خرداد 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 28 مه سال 2020 9:37:06 pm
US China relations, US Chinese companies, Chinese companies in US, Uighur Muslims, World news, Indian Express رئیس جمهور ایالات متحده ساخته شده است که تکرار اظهارات در گذشته سرزنش چین برای این بیماری همه گیر andurging دولت چین به پرداخت خسارت ناشی از ویروس است. رویترز/Kevin لمرقو/فایل عکس

در آخرین تطبیق سرزنش چین برای این بیماری همه گیر کوروناویروس رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی پنج شنبه که Covid-19 بسیار بد "هدیه" از غول های آسیایی و که آن را همچنان تا مارس آینده.

"در سراسر جهان CoronaVirus بسیار بد "هدیه" از چین, پیاده روی در. خوب نیست!" مغلوب ساختن پیشی جستن است.

در اوایل جیر مغلوب ساختن پیشی جستن و اظهار داشت که به ما رسیده است "بسیار غم انگیز نقطه عطف" به عنوان مرگ و میر ناشی از Covid-19 شیوع پیشی 1 لاخ مرگ و میر. "ما فقط به یک بسیار غم انگیز نقطه عطف با کروناویروس همه گیر مرگ و میر رسیدن به 100,000. به تمام خانواده و دوستان از کسانی که گذشت, من می خواهم به گسترش صمیمانه همدردی و عشق برای همه چیز است که این مردم بزرگ ایستاده بود برای نشان دادن. خدا با شما باشد!" او در توئیتر خود نوشت.

رئیس جمهور ایالات متحده ساخته شده است که تکرار اظهارات در گذشته سرزنش چین به صورت همه گیر و نشان می دهد که او ممکن است به دنبال خسارت از پکن بیش از همه گیر است که در نظر گرفته شده برای پدید آمده در ووهان. او نیز در مواجهه با سازمان جهانی بهداشت (WHO) در حالی که به پیشنهاد نام این بیماری همه گیر به عنوان 'ووهان ویروس'.

در چهارشنبه تهمت بود انتقاد در رسانه های اجتماعی پس از ویدئوها از او در باشگاه گلف خود در ویرجینیا ظهور در رسانه های اجتماعی. طبق گزارش رویترز این دومین بار مغلوب ساختن پیشی جستن رفت گلف در طول بیماری همه گیر. مغلوب ساختن پیشی جستن دیده می شد در زمین گلف یک روز پس از او گفت: خانه عبادت بودند "ضروری" و پرسید: فرمانداران برای بازگشایی آنها در طول آخر هفته روز یادبود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب