انگلستان PM بوریس جانسون نامزد خواستار استفاده بیشتر مغازه ها به ممنوعیت محصولات نارگیل از میمون کار

توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 10:36:50 am فایل -در این جمعه آذر. 13,

توسط NEWSATROPAT در 16 تیر 1399
توسط: فردا نیوز | لندن | منتشر شده در تاریخ 4 ژوئیه سال 2020 10:36:50 am
Carrie Symonds, Boris Johnson fiancee, Boris Johnson fiancee Carrie Symonds, Carrie Symonds on coconut products, World news, Indian Express فایل -در این جمعه آذر. 13, 2019, فایل, عکس, نخست وزیر بوریس جانسون و خود را شریک کری Symonds موج از مراحل شماره 10 خیابان داونینگ لندن. (AP Photo/مت Dunham فایل)

نخست وزیر بوریس جانسون نامزد کری Symonds روز جمعه استقبال تعهدات توسط چهار, انگلیسی, خرده فروشان برای جلوگیری از فروش محصولات نارگیل است که با استفاده از میمون کار خود را در تولید و خواست دیگران برای انجام همان.

Symonds یک محیط زیست شد در پاسخ به یک گزارش در روزنامه تلگراف که برجسته استفاده از pigtailed macaques گرفته شده از وحشی در تایلند و استفاده در مزارع به زدگی تا درختان و برداشت نارگیل.

در این گزارش ذکر یک بررسی حقوق حیوانات از سازمان PETA Asia."خوشحالم که Waitrose, Co-op, چکمه & Ocado قول داده اند که به فروش محصولات که با استفاده از میمون کار در حالی که Morrisons در حال حاضر حذف این از آن فروشگاه" Symonds توییتی.

او به نام در همه سوپر مارکت ها دیگر برای جلوگیری از فروش این محصولات که شامل مارک های خاصی از آب نارگیل و شیر نارگیل و نام سه عمده زنجیره.

خارج شده و متعلق به Asda گفت که از بین بردن Aroy-D و Chaokoh محصولات مارک از فروش در حالی که آن را مورد بررسی این گزارش با پشتیبانان آن است."ما انتظار داریم که تولید کنندگان ما به رعایت بالاترین استانداردهای تولید در تمام زمانها و ما نمی خواهد تحمل هر گونه سوء استفاده از حیوانات در زنجیره تامین ما" آن را در بیانیه ای گفت.

سخنگوی Sainsbury گفت که به طور فعال بررسی آن محدوده و در حال بررسی موضوع است. "ما نیز در تماس با PETA انگلستان برای حمایت از تحقیقات ما," او گفت:.

سومین خرده فروش گفت: خود را با نام تجاری شیر نارگیل و آب نارگیل استفاده نمی میمون کار در تولید آن و آن را به فروش هر یک از محصولات مارک شناسایی شده توسط PETA."ما اصلا تحمل این شیوه و حذف هر نوع محصول از فروش است که شناخته شده است به استفاده از میمون کار در تولید آن" یک سخنگوی گفت.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب