شما نمی توانید فقط آتش من ؟ مرد پرداخت می شود به هیچ چیز می خواستم $2 میلیون

توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 1:25:18 pm یک کارگر با پوشیدن محافظ ماسک صورت مرتب جع

توسط NEWSATROPAT در 17 خرداد 1399
توسط: تابناک | منتشر شده در تاریخ: 6 ژوئن 2020 1:25:18 pm
Can’t you just fire me? Man paid to do nothing wanted million یک کارگر با پوشیدن محافظ ماسک صورت مرتب جعبهها در Mercabarna عمده فروشی مواد غذایی پیچیده در بارسلونا ، (عکاس: Angel Garcia/بلومبرگ)

یک مدیر اجرایی بود که در مورد پرداخت $18,000 یک ماه توسط LafargeHolcim Ltd. به هیچ چیز شکست خورده در کت و شلوار خود را به زور سیمان ساز به آتش او را با پرداخت ارزش بیش از 2 میلیون دلار است. زمان خود را به آتش کشیدند.

زمانی که کارفرمای خود Lafarge SA اعلام کرد در سال 2015 کارکنان-خریداری برنامه به عنوان بخشی از ادغام آن با Holcim Ltd. آنتوان Zenone امیدوار است او می تواند طلایی از دست دادن. اما این شرکت به او گفت که او واجد شرایط و قضات گفت: "غیر" و سه بار در یک ردیف.

پاریس دادگاه تجدید نظر حکم داد که Zenone نمی تواند بهره مند از این طرح به دلیل او می خواهم در حال حاضر به خارج از کشور موقعیت در سنگاپور است. که به حالت تعلیق فرانسوی قرارداد کار و حذف او از خریداری ارائه می دهد ساخته شده به Lafarge داخلی کارکنان.

Zenone به دنبال حدود 2.1 میلیون یورو ($2.3 میلیون) و تا زمانی که به تازگی پرداخت شده بود 16,195 یورو ناخالص یک ماه توسط Lafarge بدون نیاز به ارائه هر کار با توجه به هفته گذشته حاکم است.

جهان دو تا از بزرگترین تولیدکننده سیمان ترکیب شده در سال 2015 به کاهش هزینه ها و افزایش ارزش به عنوان تقاضا برای مصالح ساختمانی فرسوده. اما LafargeHolcim سهام تضعیف در سال های پس از آن در یک دست رفتن اعتماد سرمایه گذاران و رسوایی بیش از عملیات در جنگ زده سوریه است.

مدیر اجرایی

زمانی که Zenone آمد از ارسال او به عنوان مدیر اجرایی Lafarge شعبه در سنگاپور دو سال پیش Lafarge به او پیشنهاد یک مدیر پروژه موقعیت اما او را ندارد ، او می گوید در مشخصات مربوط به خود را که او شروع به یک کار جدید در یک لوله پلاستیکی ساز در ماه گذشته.

LafargeHolcim در بیانیه ای گفت: اینطور نیست اظهار نظر در مسائل مربوط به پرسنل. Zenone نمی پاسخ به درخواست ها برای اظهار نظر در مورد طرح دعوی در دادگاه.

به عنوان بخشی از tie-up, Lafarge گفت: نمایندگان کارکنان در مارس 2015 که حدود 380 شغل خواهد بود برش در سراسر جهان از طریق یک برنامه داوطلبانه.

فقط دو روز قبل او نوشته بود یک ایمیل ذکر شده در دادگاه که او موافقت کرد به سنگاپور موقعیت. "من مشتاقانه منتظر شروع," او گفت:.

فرانسه قرارداد

او پاسخ داد: دو روز بعد Zenone ممکن است در نظر گرفته شده برای خریداری.

Zenone بعد شکایت کرده است که او گمراه شد به در نظر گرفتن سنگاپور جاست و خواسته به عقب بر گردیم در یک قرارداد.

او گفت Lafarge در اواسط سال 2016 که او تنها موافقت کرد که به ارسال و از آنجا که به اعتقاد او آن را به معنای نهایت تبدیل شدن به کشور مدیر عامل برای هر دو تولیدکننده سیمان در' عملیات در جنوب شرق آسیا دولت است.

که استدلال که حرکت نمی کند LafargeHolcim نیز موفق به متقاعد کردن دادگاه تجدید نظر پاریس.

"او نمی تواند ادعا می کنند که کار خود را ساخته شده بود غیر ممکن است با توجه به این که او همچنان به اشغال پست خود را برای تقریبا سه سال" قضات حکومت. دادگاه اضافه شده است که هیچ شواهدی وجود دارد که Lafarge مسئول شکست برای تکمیل ادغام دو شرکت عملیات در سنگاپور است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب