تظاهرکنندگان نذر برای حفظ حرکت تا زمانی که تغییر اتفاق می افتد

توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:36:35 am در مینیاپولیس که در آن فلوید درگذشت در ب

توسط NEWSATROPAT در 18 خرداد 1399
توسط: AP | واشنگتن | به روز شده در: 6 ژوئن 2020 10:36:35 am
Fresh trouble as New York imposes curfew amid Floyd protests در مینیاپولیس که در آن فلوید درگذشت در بازداشت پلیس این شهر به توافق بان کی مون پلیس chokeholds و نیاز به افسران برای دخالت هر زمان که آنها را غیر مجاز توسط نیروی افسر دیگر. (AP Photo/ست Wenig)

معترضان هم زده از مرگ جورج فلوید قول داد جمعه به نوبه خود فوق العاده غلیان احساسات غم و اندوه به یک پایدار جنبش به تظاهرات معطوف به یک آرامتر اما کمتر مشخص تمرکز بر پرداختن به نژادی و بی عدالتی است.

در مینیاپولیس که در آن فلوید درگذشت در بازداشت پلیس این شهر به توافق بان کی مون پلیس chokeholds و نیاز به افسران برای دخالت هر زمان که آنها را غیر مجاز توسط نیروی افسر دیگر. این تغییرات بخشی از یک شرط بین شهر و مقامات دولتی که در راه اندازی یک حقوق مدنی تحقیقات فلوید مرگ است. شورای شهر بود که انتظار می رود به تصویب توافق خواهد شد که قابل اجرا در دادگاه.

این کشور مهم ترین تظاهرات در نیم قرن رقابت آن در حقوق مدنی و جنگ ویتنام دوره را از سر گرفته و برای 11 روز در سراسر کشور با ادامه حرکت به عنوان خلق و خوی تا حد زیادی منتقل شده از مواد منفجره خشم به صلح آمیز خواستار تغییر دهید.

رسمی و بداهتا یادبود به Floyd کشیده از مینیاپولیس به کارولینای شمالی که در آن اعضای خانواده را جمع و شنبه به سوگواری او و فراتر از آن.

Josiah Roebuck, دانشگاه, دانش آموز است که با استفاده از رسانه های اجتماعی برای کمک به جمع آوری 100 نفر برای نشان دادن جمعه در آتلانتا و حومه است که با اعتماد به نفس حرکت خواهد داشت. "هنگامی که شما شروع شما در حال رفتن به دیدن این هر روز" گفت: Roebuck که با حضور چندین تظاهرات. "من فقط می خواهم اقلیت نشان داده می شود به درستی."

تظاهرات در سراسر این کشور به حال شده است در ابتدا خدشه دار تنظیم از آتش سوزی و فوق العاده از ویندوز, اما جمعه مشخص شده سومین روز بیشتر مقهور تظاهرات.

در یک ادای احترام قلبی به فلوید در مینیاپولیس در پنجشنبه Rev. Al Sharpton مشخص شده برنامه ای برای یادبود مارس در واشنگتن در ماه اوت تعهد که جنبش را "تغییر کل سیستم از عدالت است."

فلوید بدن گرفته شد به شمال کارولینای دولت که در آن او 46 سال پیش برای مشاهده عمومی و خصوصی خدمات برای خانواده شنبه. سپس در تگزاس که در آن فلوید زندگی می کردند بیشتر از زندگی خود خدمات منجر خصوصی دفن برگزار خواهد شد دوشنبه و سه شنبه.

در واشنگتن کارگران شهرستان و داوطلبان رنگ "سیاه و سفید زندگی می کند ماده" در enormous زرد نامه ها در خیابان منتهی به کاخ سفید روز جمعه در یک نشانه ای از رهبران محلی' در آغوش جنبش اعتراضی. نقاشی دیواری کشیده در سراسر 16th Street برای دو بلوک به پایان فقط قبل از کلیسا که در آن رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن صحنه یک عکس-op در اوایل این هفته پس از فدرال افسران زور پاک مسالمت آمیز تظاهرات را به راه را برای رئیس جمهور و همراهان وی.

"این بخش از 16 خیابان در مقابل کاخ سفید در حال حاضر رسما 'Black Lives Matter پلازا'" شهردار موریل Bowser خود گفت: در یک صدای جیر جیر در مدت کوتاهی پس از نقاشی دیواری به پایان رسید.

این پروژه به شرح زیر Bowser کلامی درگیری با مغلوب ساختن پیشی جستن دولت بیش از این در پاسخ به اعتراضات بیش از فلوید را کشتن. هنوز هم محلی فصل از زندگی ماده در زمان یک ضربه تند وشدید زدن در Bowser خود در توییتر گفت: این پروژه distracts از تلاش های خود را به انتقال وجوه از پلیس محلی به جامعه سرمایه گذاری.

صفر وجود دارد بازداشت در تظاهرات در شهر شنبه و جمعه و Bowser خود در لغو حکومت نظامی بود که در محل پس از دوشنبه. او گفت که او تصمیم خواهد گرفت که شنبه صبح اگر از آن خواهد شد دوباره.

در ضمن در نشانه ای از معترضان صدای بودند شنیده بودن بیشتر نمادها از برده داری و کنفدراسیون پایین آمد. Mobile, آلاباما, حذف یک مجسمه از یک مؤتلفه افسر نیروی دریایی پس از چند روز تظاهرات وجود دارد در حالی که ویرجینیا حذف یک 176-سال-قدیمی حراج بلوک پس از چند سال از تلاش های NAACP.

فعالان جامعه مشغول به کار بودند تبدیل به خشم و غم و اندوه را به عمل در دراز مدت. Black Lives Matter داد Broward منتشر ثبت نام ورق در فورت لادردیل فلوریدا در اعتراض به خود جلب کرد که 1,500 نام از افرادی که می خواهید به ماندن درگیر است. این گروه به دنبال تا با هر فرد در این هفته نشان می دهد اقدامات ساده مانند ارسال ایمیل و یا تماس به تقاضای محلی تغییر دهید.

"ما در حال گرفتن بیشتر از, استراتژی: 'چگونه ما در واقع سرمایه گذاری مردم انرژی فراتر از اعتراض؟'" گفت: Tifanny Burks یک جامعه و سازمان. "ما در حال فکر کردن در دراز مدت است."

این آخر هفته آنها ساختمان یک کلیسا و محراب با نام قربانیان کشته شده توسط پلیس محلی و اعضای خانواده خود صحبت می کنند. روز دوشنبه در آنها طرح یک کارگاه آموزشی برای کمک به افراد درگیر در سطح محلی از جمله بسیج در انتخابات آینده.

"هر روز آن را در حال رشد از افرادی که می خواهید برای دریافت بیشتر درگیر که می خواهید را به اقدامات بیشتر, بنابراین ما در حال رفتن به بسیج مردمی که", Burks گفت.

در مینیاپولیس سازمان سام مارتینز گفت: جلسات منظم و یک لیست پستی از حدود 5000 پایدار شهرهای دوقلو ائتلاف برای عدالت 4 Jamar تشکیل شده پس از 2015 تیراندازی مرگ Jamar کلارک در طول مبارزه با دو افسر پلیس. "دیدار ما هر هفته چون ما می دانیم که آنچه در آن طول می کشد" مارتینز گفت.

Nakia والاس برگزار کننده تظاهرات در دیترویت گفت: مردم شروع به درک این جنبش قدرت. "جهان در حال تماشای", او گفت:, و اضافه کرد: "استراتژی اصلی این است که مردم به صورت جمعی آمده و خواسته تا زمانی که آن خواسته برآورده شده است."

یکی دیگر از دیترویت سازمان برایان سیلوراستاین اذعان کرد که حفظ سرعت از تظاهرات خواستار است و گفت: کمتر قابل مشاهده تلاش ها نیز مهم هستند. "ما ممکن است اعتراض هر روز. که خسته کننده است", او گفت:. "من امروز صبح از خواب بیدار و احساس من گوساله در حال سقوط بودند ، بسیاری از مردمی ما مسن هستند و نمی توان در خیابان ها. این جنبش نه فقط در این پیاده روی. راهپیمایی بزرگ هستند, اما ما نیاز به نیروی دولت به انجام همه چیز ما می خواهیم آنها را به انجام."

هفته گذشته در ریچموند, ویرجینیا, Austin, Carroll یک 28 ساله نوازنده صرف شش ساعت در روز راهپیمایی یا اعتراض در نزدیکی یک سر به فلک کشیده مجسمه مؤتلفه ژنرال رابرت E. Lee که فرماندار توافق در این هفته برای حذف.

کارول عضو, سیاه, زندگی, ماده, تیره و تار است صدای او را از فریاد و 6 ساله, پسر لاوی است تاول در پا خود را. اما کارول گفت: آنها قصد دارند همچنان به مارس هر روز تا زمانی که تغییرات بیشتر آمده از جمله deescalation آموزش برای پلیس. "من خسته هستم. صدای من و پاها از بین رفته اند" کارول گفت. "ما در حال استراحت در حال حاضر, اما ما خواهید بود از اینجا راهپیمایی امشب."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب