طرح دعوی در دادگاه ادعا می کند Essentia صدمه تقریبا 50K بيماران مبتلا به نادرست ذخیره شده واکسن مواد مخدر

این طرح دعوی در دادگاه واصل جولای 10 در ایالات متحده دادگاه منطقه در فارگو به دنبال صدور گواهینامه به عنوان یک

توسط NEWSATROPAT در 25 تیر 1399

این طرح دعوی در دادگاه واصل جولای 10 در ایالات متحده دادگاه منطقه در فارگو به دنبال صدور گواهینامه به عنوان یک طبقه عمل از طرف بیماران مبتلا بودند که اطلاع در ماه آوریل توسط Essentia که 100 نوع تزریقی داروها و واکسن شده ذخیره شده در مناسب هوای سرد.

داروها و واکسن تجویز شد در سال 2017, 2018 و 2019. Essentia گفت: داروهای ذخیره شده بودند نادرست توسط یک توزیع کننده است که آن را نه به نام و سلامت سیستم فرض ذخیره سازی مسئولیت در ماه فوریه است.

دو فارگو مادران به عنوان شاکی در پرونده شکایت از طرف خود و به نمایندگی از فرزندان و پتانسیل اعضای کلاس اگر یک قاضی تصمیم می گیرد به اجازه طرح دعوی در دادگاه برای اقدام به عنوان یک اقدام کلاس.

جسیکا کرافت دریافت واکسن آنفولانزا در Essentia جنوب کلینیک دانشگاه در فارگو در Jan. 31, 2017. در همان روز یک دختر دریافت سه واکسن های دیگر از جمله دیفتری کزاز و سیاه سرفه و همچنین روتاويروس و پنومونی با توجه به طرح دعوی در دادگاه. دو فرزند دیگر دریافت واکسن آنفولانزا.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

Shelli اشنایدر از فارگو اطلاع داده است که واکسن به کودکان خود برای دیفتری ، کزاز و سیاه سرفه و همچنین برای هپاتیت و آنفلوآنزا ممکن است به خطر بیافتد توسط نامناسب حرارت ذخیره سازی.

مادران کودکان که داده شدند واکسن که نادرست ذخیره شده در حال حاضر باید در صورت امکان فرزندان خود را می تواند به دست آوردن یک بیماری قابل پیشگیری و یا ممکن است تزریق شده است با چیزی نامناسب گفت: الیزابت Fegan شیکاگو وکیل است که به نمایندگی از شاکیان.

"که واقعا یک چیز ترسناک برای تامل به عنوان یک مادر" Fegan گفت: شنبه, جولای 14. "بدیهی است که واکسن بازی نقش مهمی در تضمین این که بچه های ما سالم بماند."

Essentia کاهش یافته از طریق یک نماینده در روز سه شنبه گفت که طرح دعوی در دادگاه نشده است در خدمت. "با تشکر از شما برای پرسش شما اما Essentia بهداشت نیست و اظهار نظر در مسائل دادخواهی" گفت: تارا Ekren یک Essentia سخنگوی.

در Essentia غرب منطقه واکسن و داروهای داده شد و به بیماران دیده می شود در درمانگاه ها از جمله فارگو فارگو و دره شهر در داکوتای شمالی و از جمله مورهد دیترویت دریاچه ها و ادا در مینه سوتا است.

مشکل کشف شد در ماه فوریه زمانی که Essentia در زمان مدیریت و ذخیره سازی داروها از سابق توزیع Essentia گفت: در ماه آوریل است. هیچ "قفسه ثابت" داروها در معرض خطر بودند از نادرست درجه حرارت ذخیره سازی Essentia گفت: پس از آن.

اگر چه Essentia ارائه شده به revaccinate رایگان "شاکیان و اعضای کلاس را به عنوان بازپرداخت برای بازدیدکننده داشته است برای آنها که مراقبت های مناسب دریافت نمی" طرح دعوی در دادگاه گفت. "علاوه بر رایگان واکسن بی ارزش به هزاران نفر از بیماران که دریافت واکسن است که نمی تواند دوباره اجرا مانند سالانه واکسن آنفولانزا برای سال 2017 2018 و 2019 آنفولانزا فصل است."

همچنین طرح دعوی در دادگاه ادعا, Essentia حاضر به شناسایی توزیع کننده و یا مراحل آن گرفته شده به اطمینان حاصل شود که ذخیره سازی مناسب و حمل واکسن و داروها در حال حاضر در محل.

مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری توصیه می کند که واکسن در معرض دماهای خارج از محدوده مناسب "ممکن است در نتیجه کاهش واکسن قدرت و افزایش خطر قابل پیشگیری با واکسن بیماری است."

به عنوان یک نتیجه, CDC توصیه می کند "بهتر است به واکسیناسیون نسبت به اداره یک دوز از واکسن است که mishandled." همچنین CDC همچنین مینه سوتا و داکوتای شمالی ادارات بهداشت توصیه می کنند که هر واکسن موضوع نامناسب حرارت ذخیره سازی می شود را کنار بگذارند و با علامت "استفاده نکنید" با توجه به طرح دعوی در دادگاه.

Essentia سلامت مستقر در Duluth در خدمت بیماران در مینه سوتا و ویسکانسین و داکوتای شمالی در 13 بیمارستان 69 کلینیک شش دراز مدت مراقبت از امکانات سه زندگی کمک امکانات سه مستقل زندگی, خانه های, پنج, خدمات آمبولانس و یک موسسه تحقیقات.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن