Covid-19 در معرض عجیب و غریب توطئه چپ و راست

نه به outdone جی کاهش یافته فوکو biopolitics در مخلوط به منظور تقویت خود مفهومی و پایه برای این استدلال که رژی

توسط NEWSATROPAT در 23 اردیبهشت 1399

نه به outdone جی کاهش یافته فوکو biopolitics در مخلوط به منظور تقویت خود مفهومی و پایه برای این استدلال که رژیم های اقتدارگرا در نهایت می خواهید به کنترل بدن خود را و آنها در حال حاضر بهانه ای مناسب برای انجام این کار است. این جایی است که او وارد یک سرزمین است که در حال حاضر به کاوش در اواسط ماه مارس توسط Giorgio Agamben پاسخ به Covid-19 به عنوان یک مثال کامل از حالت استثنا. هر چند کمی خو در, توضیحات یک ماه بعد زمانی که ایتالیا بود فراتر چین مرگ عوارض Agamben نقطه که یک مستند—با هدف حمایت از گروه های آسیب پذیر و اجتناب از فروپاشی نظام سلامت—تنزل ما به "سر زندگی" بود که به درستی گرفته شده توسط آناستازیا برگ به عنوان "علامتی از تئوری فروپاشی به پارانویا."

به نظر می رسد از این رو است که رنگ های مختلف از طیف ایدئولوژیک آمده اند با هم به توافق برسند که با پوشیدن یک ماسک نمادی از اسارت ما را به کنترل دولت. با این حال وجود دارد برخی از تفاوت های مهم: با توجه به های اخیر Graphica گزارش ("این COVID-19 infodemic") که نقشه برداری آنلاین جهانی مکالمات جناح راست حساب كردن دروغ طول همه گیر تر هستند متعدد و فعال تر از خود را در جناح چپ هستند. بعلاوه راست خشونت mobilizations و خواستار یک "boogaloo" هیچ بازی برای "عشق پزشکی" پروژه ترویج شده توسط Sayer جی که شما می توانید به صورت رایگان به منظور تمرین مراقبت از خود است.

در نهایت در شرایط یک راه حل برای این مشکل از اطلاعات غلط من موافقم که سانسور نیست پاسخ درست اما یک شکل از "ضد روایت" به عنوان ماتیاس Wasser میگه خواهد یک راه طولانی بروید. این مطالعه میان رشته ای از تئوری های توطئه به ارمغان می آورد با هم جامعه شناسی و روانشناسی و علوم سیاسی و نیاز به تبدیل شدن به بیشتر های آموزشی در راه Paulo Freire در این آموزش از مظلوم مذاکرات در مورد آن: انصراف پس از بشارت. این به این معنی است که محکوم dehumanizing ساختار و شیوه همیشه باید مرتبط با اعلام راه برای تبدیل آنها. این چیزی است که من سعی کردم به انجام در قطعه های اخیر, چگونه به کم ارزش کردن Coronavirus تئوری های توطئه که در آن من شناسایی چهار ویژگی از تئوری های توطئه: راه یک تئوری توطئه صحبت می کند به شما به طور مستقیم, چگونه آن را انتخابی بافت نامتجانس داده, چگونه آن را نادیده راه ما می دانیم جهان از پژوهش موجود و چگونه آن را ایجاد یک حس ناامیدی. ما می تواند همچنان به تأیید که حقیقت واقعا وجود داشته باشد در حالی که به طور همزمان بودن با احتیاط از چگونه داده ها برای کشف حقیقت استفاده می شود ممکن است در مقابل ما.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب