جهانی کربن تولید گازهای گلخانه ای مجموعه, برای دیدن شدیدترین سقوط پس از جنگ جهانی دوم با تشکر از Covid همه گیر

توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 12:10:15 am با مستندات اعمال شده د

توسط NEWSATROPAT در 30 اردیبهشت 1399
توسط: اکسپرس میز وب | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: مارس 20, 2020 12:10:15 am
coronavirus pandemic carbon emission, global warming coronavirus, coronavirus impact on carbon emissions, co2 emissions lockdown, covid 29 lockdown با مستندات اعمال شده در چندین کشور شامل گسترش COVID-19 کربن تولید گازهای گلخانه ای را دیده اند کاهش قابل توجه

جهانی کربن تولید گازهای گلخانه ای مجموعه خود را برای دیدن شدیدترین سقوط در این سال پس از جنگ جهانی دوم با تشکر بی سابقه مستند اقدامات اجرا در سراسر جهان برای جلوگیری از گسترش این رمان coronavirus.

مرکز بین المللی آب و هوا و محیط زیست پژوهش در آن بررسی همه گیر را در اثر کربن ماموریت های پیش بینی کرده است که تولید گازهای گلخانه ای سقوط خواهد کرد بین 4.2 و 7.5 درصد در سال گذشته به عنوان برابر افزایش از 1 درصد بود که قبلا پیش بینی شده از سال 2020 قبل از COVID-19 شیوع.

"از نظر نسبی رها کردن شما می خواهم برای رفتن به نیمه اول قرن گذشته در سراسر جنگ جهانی دوم. قطعا در دوران مدرن این بی سابقه است رها کردن" جدید دانشمند به نقل از گلن پیترز از مرکز تحقیقات عنوان کرد و گفت.

با مستندات اعمال شده در کشورهای مختلف حمل و نقل مانند جاده و مسافرت هوایی شده است تا حد زیادی محدود شده است به دلیل که انرژی جهانی خواسته اند کاهش یافت. بیشتر از میلیون ها نفر از مردم در حال حاضر محدود به خانه های خود برق داخلی تقاضا بالا به عنوان تجاری تقاضا کاهش یافته است.

اما کاهش انتشار کربن به این معنا نیست آن را کاهش تغییر آب و هوا. "اگر تولید گازهای گلخانه ای به پایین 5 درصد در این سال به طور کلی با توجه به این که تغییر آب و هوا است تجمعی مشکل آن در واقع باعث می شود هیچ تفاوتی" پیتر گفت: این سایت. 5 درصد افت معادل 0.001 درجه سانتیگراد کمتر گرم شدن کره زمین, او گفت:.

توضیح داد | چگونه Covid-19 مستندات نهفته جهانی انرژی بخش

تاثیر بیماری همه گیر در انرژی جهانی خواسته شده است مورد تجزیه و تحلیل قبل از بیش از حد. در اوایل این ماه آژانس بین المللی انرژی (IEA) منتشر شد گزارش جزئیات آنچه در آن به معنی برای تولید گازهای گلخانه ای CO2 آمار با آنچه در آن است به نام "یک بار-در-یک-قرن بحران".

در سه ماهه اول سال 2020 به این دلیل که اکثر کربن فشرده سوخت دیدم بزرگترین سقوط در تقاضا کاهش در تولید گازهای گلخانه ای CO2 بیشتر از کاهش جهانی تقاضای انرژی. انتشار کربن شدند و پنج درصد پایین تر از در طول همین زمان در سال 2019. این سال شاهد 8 درصد کاهش در زغال سنگ تولید گازهای گلخانه ای, 4.5 درصد از نفت و 2.3 درصد از گاز طبیعی است.

تولید گازهای گلخانه ای کاهش یافته است و بیشتر در نواحی که تحت تاثیر بالاترین با این بیماری است. به عنوان مثال وجود دارد 8 درصد کاهش در تولید گازهای گلخانه ای در چین و اروپا و 9 درصد کاهش در ایالات متحده است.

طبق این گزارش کشورهای در کامل مستند شاهد کاهش به طور متوسط 25 درصد تقاضای انرژی در هر هفته در حالی که در کسانی که با بخشی از مستند سقوط در تقاضای انرژی است که حدود 18 درصد در هر هفته. این ممکن است دلیلی برای جشن گرفتن به عنوان انتظار می رود که تولید گازهای گلخانه ای افزایش می یابد هنگامی که اقتصاد راه اندازی مجدد مگر اینکه دولت یک تصمیم آگاهانه برای تغییر منابع انرژی است.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب