Covid-19 واکسن حداقل یک سال دور, دانشمندان می گویند

توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 6:41:12 pm واکسن طراحی هنوز باقی مانده عمدتا

توسط NEWSATROPAT در 27 خرداد 1399
توسط: PTI | دهلی نو | منتشر شده در تاریخ: 16 ژوئن 2020 6:41:12 pm
covid-19 vaccine, coronavirus news, coronavirus outbreak, SARS-CoV-2 vaccines, india coronavirus, world news, indian express واکسن طراحی هنوز باقی مانده عمدتا تجربی آزمون و خطا روند به جای نوآورانه و دانش محور یکی. (ایسنا/Dado Ruvic/تصویر/فایل عکس)

واکسن طراحی است که هنوز هم تجربی آزمون و خطا روند و پیشگیرانه در برابر COVID-19 می تواند حداقل یک سال دور, دانشمندان می گویند که اطلاعات در مورد تحولات در درمان برای مبارزه با عفونت در جریان مداوم قطره ای از سراسر جهان است.

در حالی که سرکوب وزوز سریع دستیابی به موفقیت های دانشمندان همچنین امیدوار است که این روند ممکن است قطع شود چند ماه اگر تست آیین نامه ها و مقیاس-یو پی اس در تولید اتفاق می افتد به طور همزمان.

با توجه به سازمان بهداشت جهانی, 10 نامزد واکسن برای COVID-19 در ارزشيابی بالينی و 126 در بالینی مرحله. بالینی توسعه یک مرحله از تحقیقات که در طی آن مهم امکان سنجی تکراری تست و ایمنی مواد مخدر داده های جمع آوری شده در حالی که آزمایش های بالینی مطالعات تحقیقاتی انجام شده بر روی افراد.

های مختلف وجود دارد گسترده استراتژی است که توسط SARS-CoV-2 واکسن در حال توسعه در سراسر جهان توضیح داد immunologist Satyajit رته.

در حالی که همه به خوبی شناخته شده استراتژی — برخی از تقریبا دو قرن و برخی از تقریبا دو دهه — هیچ "تضمین" به عملکرد قابل استفاده در واکسن دانشمند از موسسه ملی ایمونولوژی (NII) در دهلی نو گفت PTI.

واکسن طراحی هنوز باقی مانده عمدتا تجربی آزمون و خطا روند به جای نوآورانه و دانش محور یکی. این است که چرا در حالی که هر یک از این روش ها است که از طریق آزمون و خطا آن باقی مانده است 'واکسن نامزد' به جای 'واکسن" او اضافه شده است.

به گفته رابرت گالو مدیر موسسه انسان شناسی در دانشگاه مریلند در آمریکا چه اشتباه بودن — و دانشمندان و سیاستمداران در حال کمک به سردرگمی — تفاوت بین یک نامزد و یک واکسن." او در سخنرانی خود در یک نشست مجازی در اوایل این ماه هنگامی که دانشمندان در دانشگاه کالیفرنیا (UC) دیویس و از موسسات دیگر در ما جمع شده بودند به غیر روحانی کردن یک عکس کامل از پیچیدگی های در حال توسعه و توزیع یک COVID-19 واکسن که آنها به طور کلی مورد توافق اتفاق نمی افتد تا زمانی که برخی از زمان در 2021.

"ما در حال انتظار برای بازگشت به یک به طور کامل به زندگی عادی تا یک واکسن توسعه یافته است. اما چه مدت طول خواهد آن را ؟ UC Davis صدراعظم Gary S. ممکن است خواسته شود در این نشست است.

حدود یک سال و شاید بیشتر بود و اجماع.

در هند که در آن تعدادی از COVID-19 مورد در روز سه شنبه افزایش یافت و به 3,43,091 و مرگ و میر به 9,900 دانشمندان توافق با همتایان خود در خارج از کشور با حداقل شش شرکت های هندی در حال کار بر روی یک واکسن برای COVID-19 و سرم موسسه از هند هفته گذشته اعلام کرد یک معامله با شرکت Astra Zeneca به عرضه یک میلیارد دوز واکسن برای پایین و کشورهای با درآمد متوسط به مبارزه با کروناویروس, وزوز شده است در حال رشد بلندتر.

"ما در نهایت یک توافق امضا شده با @AstraZeneca به طور انحصاری تولید محصول خود را برای هند و @gavi کشور به یک میلیارد دوز در سال است. این اطمینان خواهد داد تامین و دسترسی به همه سرخپوستان" اژدر Poonawala, مدیر عامل شرکت سرم موسسه توییتی در ژوئن 13.

در اوایل این ماه نارندرا نخست وزیر متعهد تومان 15 میلیون به هند سهم به واکسن اتحاد GAVI در جهانی واکسن اجلاس به میزبانی انگلستان است. اما می کند که ترجمه به یک واکسن در هر زمان به زودی دانشمندان گفت.
من حدس می زنم برای آن است که نه قبل از اواسط سال آینده رته گفت.

با این حال او اشاره کرد که تخمین زمان ممکن هرس شده توسط یک زن و شوهر از ماه همزمان با حرکات در تست تصویب و تولید در مقیاس بالا و همچنین استثنا-کلید های میانبر از مقامات نظارتی.

او توضیح داد که با وجود چالش های متعددی است که بوجود می آیند هنگامی که چنین واکسن آماده برای رفتن به بازار پس از رفتن به بازار و رفتن به 'نظام سلامت' همان چیزی نیست.

پرسش باقی می ماند که "در دسترس" در یک مقیاس بزرگ به خصوص برای فقرا است.

یک محدودیت است مقیاس تولید. تعداد زیادی از دوز باید به تولید در مدت زمان کوتاه برای رسیدن به همه. تعدادی از سازمان های دولتی و غیر دولتی سازمان در حال تلاش برای راه اندازی صنعتی مشارکت برای رسیدگی به این موضوع," او گفت:.

مسئله دوم این دانشمند گفت: هزینه خواهد بود از واکسن مرتبط با موضوع حقوق مالکیت معنوی. نهایی موضوع او اشاره کرد که از واقعی پیاده سازی و تحویل واکسیناسیون.

"منابع و فنی-اداری و ساختارهای مورد نیاز برای چنین واکسیناسیون کمپین عظیم هستند. روشن است که اگر هر دولت های ملی را درک و تعهد عملی نسبت به آنها. که ممکن است تا پایان بودن بزرگترین موانع از همه رته گفت.

Umashankar Singh, استادیار, زیستی, مهندسی, IIT-گاندینگر گفت که او امیدوار است یک نامزد واکسن ممکن است در دسترس تا پایان سال 2020 حتی اگر آن را برای یک مجموعه محدود از جمعیت است.

دو جنبه از واکسن تولید در نظر او نیاز به در نظر گرفته شود و تولید انبوه این محصول آزمایشگاه و همچنین اطمینان حاصل کرد که این محصول در واقع به اندازه کافی موثر برای توجیه تولید انبوه است.

وجود چالش های دیگر بیش از حد, او گفت:, و اضافه کرد که شواهدی وجود دارد برای طیف وسیعی از حدت متغیر میزان عفونت و عفونت بدون علامت و ظهور چند گونه است.

عدم اطمینان ناشی از این مسائل است که به احتمال زیاد به پرتاب آچار در آثار نسبت به تولید انبوه واکسن است. این واکسن توسعه مانند تعقیب یک هدف در حال حرکت هدف ما نمی دانیم که به اندازه کافی. این سوال ما باید درخواست این است که حتی اگر یک واکسن بود به در دسترس چه مدت اثر آن گذشته است ؟ او گفت PTI.

سینگ اشاره کرد که ظهور یک واکسن ممکن است یا نه ممکن است اجازه می دهد تا حفاظت واقعی در برابر یک به سرعت در حال تحول پاتوژن اما آن را قطعا به ما اجازه می دهد یک تسکین روانی بودن سیستم ایمنی بدن به ویروس.

"که اجازه می دهد تا ما را به حرکت به مسائل اقتصاد تعاملات اجتماعی و سهولت حکومت او گفت:.

حتی اگر تا پایان سال 2020 نامزد واکسن می شود تصویب قانونی تولید انبوه و عرضه زنجیره ای است برای رفتن به یک چالش اضافه شده یک virologist که نمی خواهید به توان نام برد.

اگر آن است که یک تک دوز واکسن را به حداقل هشت میلیارد دوز یک کار است که ممکن است چندین ماه و شاید سال است. اگر آن دو دوز واکسن چالش بزرگتر می شود.

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن