انگلستان PM جانسون به فاز از Huawei 5G نقش خود را در ماه: گزارش

منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 7:34:43 am مقامات در حال حاضر طراحی تا طرح های پیشنهادی برای جلوگ

توسط NEWSATROPAT در 15 تیر 1399
منتشر شده در تاریخ: جولای 5, 2020 7:34:43 am
مقامات در حال حاضر طراحی تا طرح های پیشنهادی برای جلوگیری از نصب جدید Huawei تجهیزات شبکه 5G در عنوان کمی تا شش ماه (فردا نیوز)

بوریس جانسون است برای شروع تدریجی استفاده از Huawei Technologies Co. تجهیزات در بریتانیا 5G شبکه به عنوان به زودی به عنوان این سال با توجه به روزنامه تلگراف.

یک گزارش منتشر شده از سوی این کشور به وزارت امور خارجه سازمان با توجه به ارائه به نخست وزیر این هفته انتظار می رود که به نتیجه گیری کرد که تحریم های جدید آمریکا علیه شرکت چینی را مجبور خواهد کرد هواوی به استفاده از غیر قابل اطمینان تکنولوژی است که می تواند خطرات امنیتی غیر ممکن است برای کنترل تلگراف گزارش شده است.

مقامات در حال حاضر طراحی تا طرح های پیشنهادی برای جلوگیری از نصب جدید Huawei تجهیزات شبکه 5G در عنوان کمی تا شش ماه و به سرعت حذف تکنولوژی است که در حال حاضر در محل با توجه به تلگراف. وزیر فرهنگ الیور Dowden است که انتظار می رود به ارائه جانسون با رسمی مشاوره به عنوان به زودی به عنوان این هفته است.

Dowden روز سه شنبه به مجلس که Huawei نمی تواند بخشی از انگلستان 5G شبکه های مخابراتی در دراز مدت و اضافه کرد که او با استقبال از روش های جایگزین فروشندگان از جمله کره جنوبی Samsung Electronics Co. و ژاپن NEC Corp.

"Huawei ترین طلبه فروشنده در جهان است و ما بصورتی پایدار و محکم بر این باورند بی نظیر شفافیت در انگلستان بدان معنی است که ما می تواند همچنان مورد اعتماد برای بازی در بریتانیا گیگابیت ارتقا" هوآوی سخنگوی مقاله گفت. "این مهم است که تمرکز بر حقایق و نه به حدس و گمان در این زمان است."

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن