Coronavirus ژوئن 5: تحولات در سراسر منطقه ما

جدید موارد منعکس کننده نتایج حاصل از تمام زمان بالا بعد از تست به عنوان دولتی و خصوصی آزمایشگاه پردازش شده بود

توسط NEWSATROPAT در 16 خرداد 1399

جدید موارد منعکس کننده نتایج حاصل از تمام زمان بالا بعد از تست به عنوان دولتی و خصوصی آزمایشگاه پردازش شده بود 9,904 نتایج.

هجوم جدید تست است که انتظار می رود در هفته های آینده پس از اعلام روز شنبه که وزارت بهداشت توصیه می کند همه کسانی که با حضور در اجتماعات بزرگ مانند تظاهرات مربوط به مرگ جورج فلوید در مینیاپولیس به دنبال تست از طریق مراقبت های اولیه خود را ارائه دهنده و یا یک ارائه دهنده در نزدیکی آنها. دولت COVID-19 وب سایت دارای یک صفحه به طور مستقیم به ساکنان تست سایت نزدیکترین جایی که آنها زندگی می کنند.

وزارت بهداشت گزارش روز پنج شنبه اضافی 29 مرگ و میر ناشی از COVID-19. در مجموع 1,115 Minnesotans فوت کرده اند از این بیماری است.

یک مرگ در هر دقيقه در, Goodhue, Nicollet, برنج واشنگتن و تاد شهرستانهای استان است. پنج مرگ و میر هر ثبت شد در آنوکا و داکوتای شهرستان. شش مرگ و میر ثبت شد در شهرستان رمزی و هشت مرگ و میر ثبت شد در شهرستان Hennepin. فرد متوفی در شهرستان تاد در 30s خود را.

WDAY logo

گوش زندگی می کنند

پخش زنده

مقامات بهداشت در روز پنج شنبه اعلام کرد که 27 مورد جدید از COVID-19 روی یک رکورد بالا و تعداد آزمایشات برای بیماری.

بیست از موارد جدید آمد از Cass County, که شامل فارگو و وست فارگو. شهرستان در حال حاضر تا به حال 1,803 موارد شناخته شده اما بخش گزارش نزدیک به چهار پنج نفر از ساکنان آلوده در این شهرستان بهبود یافته اند. بیش از 70 درصد در حال حاضر آلوده اهالی داکوتای شمالی اقامت در Cass County است.

این هفت نفر دیگر موارد جدید پنج شنبه آمد از بارنز, Bottineau, Burleigh, Mountrail, Richland و سارجنت شهرستانهای استان است.

داکوتای شمالی است که در میان صفوف آمریکا در این کشور در تست سرانه آمد و به عنوان نزدیک به عنوان آن را تا به حال شده است روز شنبه به هدف قرار دادن رژیم صهیونیستی است. داگ بورگوم هدف از پردازش حداقل 4000 آزمون در روز است. این گروه اعلام کرد حدود 3,600 نتایج آزمون پنج شنبه اما حدود دو سوم از مردم در جدیدترین دسته ای بوده است که قبلا تست شده برای این بیماری است.

بیشتر از مرگ و میر گزارش شده پنج شنبه, آوردن ایالت تلفات به 64.

یک مرگ در 60-به-69 محدوده سنی در حالی که دیگر مرگ یک فرد 80 سال سن و یا بالاتر. پس از همه گیری آغاز شد و در ماه مارس دولت تا به حال 5,247 مجموع موارد مثبت تا 85 از روز شنبه. بهبود افزایش 79 پس از دوشنبه و در مجموع 4,163.

چهار فعال تر موارد گزارش شده پنج شنبه, آوردن تعداد کل موارد در دولت به 1,020.

اضافی 10 نفر کشته شده اند از COVID-19 در دولت گفته مقامات پنج شنبه. در مجموع 626 Wisconsinites فوت کرده اند از ویروس 71 درصد از کسانی که سن 70 سال و بالاتر.

در همه امور خارجه گزارش در مجموع 19,892 موارد مثبت در دولت, افزایش 492 موارد از چهارشنبه.

به عنوان خدمات عمومی ما باز کرده اید این مقاله را برای هر کس بدون در نظر گرفتن وضعیت اشتراک. اگر این پوشش برای شما مهم است, لطفا در نظر حمایت از روزنامه نگاری محلی با کلیک کردن بر روی دکمه اشتراک در بالا righthand گوشه ای از صفحه اصلی.



tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب