Defacement از مهاتما گاندی مجسمه در طول فلوید تظاهرات بود هاشمی رفسنجانی: تهمت

توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:47:26 am مهاتما گاندی مجسمه در خارج از سفارت

توسط NEWSATROPAT در 23 خرداد 1399
توسط: PTI | واشنگتن | منتشر شده در تاریخ: 9 ژوئن 2020 9:47:26 am
mahatma gandhi, mahatma gandhi statue vandalised, gandhi statue vandalised us, us black protests, george floyd death protests, black lives matter protest مهاتما گاندی مجسمه در خارج از سفارت هند در واشنگتن دی سی تحت پوشش پس از آن تخریب توسط معترضان.(منبع: توییتر/@ANI)

این defacement از مهاتما گاندی مجسمه توسط unknown miscreants بود و "رسوایی" رئیس جمهور ایالات متحده دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن است گفت: روز بعد از آن تخریب با نقاشی های دیواری و نقاشی اسپری در سراسر کشور در اعتراض وادار سازد قتل آفریقایی-آمریکایی جورج فلوید.

مجسمه ای است که در سراسر جاده از سفارت هند بود تخریب در مداخله شب از ماه ژوئن 2 و 3 باعث سفارت هند به ثبت یک شکایت با سازمان های اجرای قانون محلی.

حادثه اتفاق افتاده در طول هفته از سراسر کشور در اعتراض وادار سازد قتل فلوید در مینیاپولیس در مه 25.

"این یک رسوایی" مغلوب ساختن پیشی جستن ساخته شده از نظر کوتاهی در کاخ سفید در روز دوشنبه وقتی پرسیده شد که در مورد این حادثه.

به سفارت هند در اینجا گرفته شده تا این موضوع با وزارت امور خارجه ایالات متحده در اوایل برای رسیدگی به این موضوع و همچنین با پلیس شهری و خدمات پارک های ملی.

این کار با وزارت امور خارجه ایالات متحده پلیس شهر و با خدمات پارک های ملی برای سریع مرمت مجسمه در پارک.

ما رئیس جمهور و بانوی اول Melania Trump, در طول سفر خود را به هند در ماه فوریه تا به حال صرف زمان قابل توجهی در گاندی آشرام در احمدآباد. نارندرا نخست وزیر تا به حال شخصا با توجه به آنها یک تور از این مکان تاریخی.

"بانوی اول و من فقط به حال لذت بردن از بازدید از مهاتما گاندی آشرام چند مایلی از اینجا جایی که او راه اندازی شد, معروف, نمک, مارس" مغلوب ساختن پیشی جستن به حال گفت: در طول سخنرانی خود در Namaste تهمت تجمع در Motera ورزشگاه در احمدآباد در فوریه 24. یک روز بعد از مغلوب ساختن پیشی جستن و بانوی اول هم گذاشته و یک تاج گل در راج Ghat در دهلی نو.

تصاویری از مغلوب ساختن پیشی جستن و بانوی اول با گاندی چرخ نخ ریسی در طول سفر خود را به Sabarmati آشرام در احمدآباد دیده می شود حلق آویز بر روی دیوار کاخ سفید است.

هفته گذشته آمریکا قانونگذاران و مغلوب ساختن پیشی جستن مبارزات انتخاباتی را محکوم کرد vandalisation از مجسمه.

"بسیار ناامید کننده ایم" Kimberly Guilfoyle مشاور Donald J مغلوب ساختن پیشی جستن برای رئیس جمهور, Inc. ملی و صندلی از مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی امور مالی کمیته.

کارولینای شمالی سناتور تام Tillis گفت: "این شرم آور برای دیدن defacing از مجسمه گاندی" در واشنگتن, DC.

"گاندی پیشگام صلح آمیز در اعتراض به نشان دادن این تغییر بزرگ آن می تواند به ارمغان بیاورد. شورش, غارت و vandalising نیست ما را هم گفت.

سناتور مارکو روبیو گفت: "شواهد بیشتری است که خشونت رادیکال و اجرا از آسیاب crazies ربوده اند تظاهرات مشروع برای ایجاد هرج و مرج و یا برای اهداف خود را دارند."

تظاهرات در برابر زندان قتل فلوید خشونت تبدیل شد در آمریکا و معتبر بناهای تاریخی آسیب دیده بودند. در واشنگتن دی سی, معترضان سوخته یک کلیسای تاریخی و آثار تاریخی آسیب دیده مانند یادبود لینکلن.

سفیر آمریکا در هند کن Juster عذر خواهی کرد برای این حادثه.

"خیلی متاسفم برای دیدن هتک حرمت از مجسمه گاندی در واشنگتن, DC. آمده عذر خواهی" او گفت:.

"وحشت زده و همچنین با وحشتناک مرگ جورج فلوید و افتضاح خشونت و خرابکاری. ما ایستادگی در برابر تعصب & تبعیض از هر نوع. ما را در بهبود و بهتر خواهد بود," او گفت: در یک صدای جیر جیر در هفته گذشته.

یکی از چند مجسمه های خارجی رهبر در یک دولت فدرال زمین در واشنگتن, DC, مجسمه گاندی اختصاص داده شده بود توسط نخست وزیر سابق اتل بیهاری واجپایی در حضور سپس ما رئیس جمهور بیل کلینتون در 16 سپتامبر سال 2000 در طول سفر دولت به آمریکا

📣 هند اکسپرس در حال حاضر در تلگرام. اینجا را کلیک کنید برای پیوستن به کانال ما (@indianexpress) و اقامت به روز شده با آخرین اخبار در

برای همه آخرین اخبار جهان, دانلود برنامه اکسپرس.



tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de
آخرین مطالب
مقالات مشابه
نظرات کاربرن